Jump to content

Ervaringen voor de spier

senna28

Recommended Posts

Posted

Hallo, 

Ik wil graag een borstvergroting en ik twijfel nog tussen nio en straten. 

Ik heb me hier aangemeld omdat ik graag ervaringen van andere wil horen. 

Wie heeft voor de spier?  En voelt. Je vriend ze? 

Groeten  Senna

Ik heb cup b zie foto 

Pictures visible for members only.

Become a member now.

Posted

Ik heb achter de spier omdat ik heel smal en klein ben, en cup aa had voor de bv, dan ga je het voor de spier zeker voelen. Jij hebt dus al borsten dus dan zal voor de spier makkelijker kunnen. Ik heb geen ervaring met voor de spier maar wilde even zeggen dat je echt hele mooie borsten hebt!! Dat wordt zeker super mooi als je al zo'n mooie voorsituatie hebt! Er is vast iemand die jou kan helpen

Posted

Ik heb ze voor de spier, maar ben pas bijna 4 po om te zeggen of je ze voelt, het is ook erg afhankelijk hoeveel borstweefsel jij zelf hebt en de dikte van je huid. Ik had genoeg borstweefsel en een dikke huid en omdat ik geen borstlift wilde kon ik op die manier weer mooie volle borsten krijgen. Als ik naar jou kijk heb je volgens mij best wat borstweefsel, maar ik denk dat wanneer je op consult gaat je het daar het beste kan bespreken. 

Vanwaar de vraag? Wil je ze graag voor de spier? 

Posted

@senna28 Ik heb ze voor de spier. Ik voel er niks van en mijn vriend nog minder! En jij vertrek van meer borsten dan ik, dus ik denk niet dat je er iets gaat van voelen bij jou! 

Ik heb motiva prothesen gekregen en deze zijn echt heel zacht en voelen natuurlijk aan! 

Groetjes!

Posted

Heey, 

Ik wil ze graag voor de spier inderdaad. Ik ben op consult geweest bij nio en hij zei t kan voor achter duaal wat ik wil... 

Ik wil voor omdat ik denk dat dat natuurlijk oogt.  Maat toch was ik benieuwd naar ervaringen.

Grt

Posted
35 minuten geleden zei Summer2:

Ik heb achter de spier omdat ik heel smal en klein ben, en cup aa had voor de bv, dan ga je het voor de spier zeker voelen. Jij hebt dus al borsten dus dan zal voor de spier makkelijker kunnen. Ik heb geen ervaring met voor de spier maar wilde even zeggen dat je echt hele mooie borsten hebt!! Dat wordt zeker super mooi als je al zo'n mooie voorsituatie hebt! Er is vast iemand die jou kan helpen

Bedankt  : )

Posted

Dr Nio kan alles ;) over natuurlijk hoef je je geen zorgen te maken, voor de spier kan heel natuurlijk ogen maar achter de spier ook. Als je bij Nio hebt aangegeven dat ze een natuurlijke look wilt en hij geeft aan dat alles kan dan kan ook alles. Zou de keuze lekker bij hem laten. Die man weet echt heel goed wat hij doet. Hoeveel cc krijg je?

en mag ik even zeggen dat je prachtige borsten hebt van jezelf! Die gaan echt schitterend worden met protheses, want zijn nu al heel mooi van vorm! 

Posted
Op 29-5-2016 om 17:10 zei Summer2:

Bedankt  : )

Posted

Je hebt super mooie borsten van jezelf! Als die van mij zo waren was ik nooit gegaan haha. Maar ik snap dat iedereen altijd wel wat te wensen heeft.

Tja, ik ben geen arts maar ik zou altijd bang zijn voor een double bubble als je eigen weefsel hebt en je zet ze niet voor de spier.

Overigens zijn Nio en Straten 2 artsen die niet dezelfde soort borsten maken (en dus niet altijd even makkelijk te vergelijken). Ben je al op consult bij Straten geweest? Ben namelijk benieuwd of hij in jouw geval anders adviseert dan dual plane. Dat is namelijk zijn voorkeur. Terwijl Nio echt kijkt wat je kan hebben in je lichaam.

Owh en je boobs staan nu mooi dicht bij elkaar. Met dual plane zou daar wel eens verandering in kunnen komen.

Posted
22 uur geleden zei Mamalisa:

Dr Nio kan alles ;) over natuurlijk hoef je je geen zorgen te maken, voor de spier kan heel natuurlijk ogen maar achter de spier ook. Als je bij Nio hebt aangegeven dat ze een natuurlijke look wilt en hij geeft aan dat alles kan dan kan ook alles. Zou de keuze lekker bij hem laten. Die man weet echt heel goed wat hij doet. Hoeveel cc krijg je?

en mag ik even zeggen dat je prachtige borsten hebt van jezelf! Die gaan echt schitterend worden met protheses, want zijn nu al heel mooi van vorm! 

Hoi hoi, 

Bedankt voor je compliment. Ik ga ook nog volgende maand op consult bij hupkens... Zo schrijf je t volgens mij..  Haha maar goed ik denk dat ik voor 400cc. Ik kan niet wachten : ) maar ik neem de tijd om verschillende chirurgen te spreken zodat ik hun meningen kan vergelijken. Groetjesss 

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.