Ga naar inhoud

550 of 600 cc High profile van Mentor


Annies

Aanbevolen berichten

Hai ladies,

Zijn er dames die een borstvergroting hebben laten doen met 550 cc high profile dual plane, met het postuur van ongeveer 1.60 en 60 kg.

Ik heb nu 300 cc achter de borstspier en zit op een 75 D.

Maar ik vind ze niet mooi, veel te klein en te breed/plat en wil een wissel laten doen.

Daarom zou ik graag wat ervaringen/resultaten horen of zien van een vergroting met deze protheses. Maar hoe meer ik op dit borstenforum zit hoe meer ik twijfel of 550 cc wel voldoende zal zijn ;-)

 

XXX

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden zei Mamalisa:

Hoi meis, hoe kom je aan die 550cc? Ben je al voor een consult geweest en kwam dat aantal cc eruit? 

He Mamalisa,

Ja ik ben op consult geweest bij Esther Bodde van Faceland en daar zat een chirurg van een kliniek uit Waalre bij. Maar weet bijna zeker, als het kan wil ik richting 700 cc bloos, bloos. Zie zulke mooie resultaten. 

 

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Annies haha ja erg he! Beetje verslavend dit forum, als je eenmaal aan het kijken (en kletsen raakt) dan kom je hier zowat niet meer weg :P

nou hop, gewoon terug voor nog een pas sessie dan!

en als je groot wilt moet je naar dr Nio, die is van de grote boobies, en bovendien heeft hij een hele schate aan fangirls hier op t forum. Typ in de zoek functie slaz of olvg in en dan vind je hem vanzelf ;) 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 uur geleden zei Mamalisa:

Dat is zeker handig. Helaas alleen zo weinig vrije tijd....

En ik lees zeker veel goeds over Nio. 

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kwa stats komen we aardig in de buurt haha even groot en gewicht.. Ik had een 75C en heb 500cc mentor hp dual plane op 12 mei gekregen van Nio :) ik vind ze in kleding absoluut niet te groot of the fake tonen naakt lijken ze echt stuk groter haha.. Ze moeten nu vooral soepel worden haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

H

Op 21-5-2016 om 19:53 zei mizzy:

Hoi hoi

Ik ben 1.63 en 62 kilo dus ongeveer wel het zelfde .... ik heb eerst 400cc gehad en vond het ook te klein... 9 mei heb ik mijn wissel gehad naar 650cc 

En Mizzy,

 

Wat vind je van het resultaat??

Ben heel erg benieuwd :-)

Alles goed verlopen?

 

XXX

Link naar reactie
Delen op andere sites

En Nicky,

 

Hoe gaat het met jou?

Alles goed verlopen?

Ja ik wil ook dat ze ook in kleding aanwezig zijn en niet alleen met een maximiser.

Wordt steeds hebberiger hahahahah.

 

xxxx

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei Annies:

En Nicky,

 

Hoe gaat het met jou?

Alles goed verlopen?

Ja ik wil ook dat ze ook in kleding aanwezig zijn en niet alleen met een maximiser.

Wordt steeds hebberiger hahahahah.

 

xxxx

 

Het gaat hier echt super.. Na 5 dagen PO werkte ik alweer in men eigen bedrijf (administratie deed ik dan enzo) en slik al na 5 dagen geen medicatie meer en gaat echt wel goed.. 

Zelf had ik het erger verwacht wat ik las maarja iedereen is anders het is voor nu mij alles meegevallen.. 

Nou moet ik wel zeggen de eerste 3 dagen dacht ik wel shit als dit 2 weken minimaal gaat duren :P maar dat was na 4de en 5de dag ineens stuk minder. :D 

nu de boel nog iets zakken en zachter en dan ben ik happy!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wie kan mij helpen?

Ik ben op consult geweest en advies 550 cc high profile van Mentor. Over 600 cc ook gehad maar de arts vertelde dat er minimaal verschil tussen zat. Ik weet dat ik grote borsten wil met als ik het goed zeg, veel projectie. Ik ben  1.60 cm en weeg 60 kg. 550 of 600 is maximaal wat bij mij geplaatst kan worden. Op internet kan ik niet echt iets vinden over projectie. Wel dat er wel 600 typen zijn van Mentor! Wie kan mij hier meer over vertellen?  

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Annies,

misschien dat dit jou verder helpt.

 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Annies:

Wie kan mij helpen?

Ik ben op consult geweest en advies 550 cc high profile van Mentor. Over 600 cc ook gehad maar de arts vertelde dat er minimaal verschil tussen zat. Ik weet dat ik grote borsten wil met als ik het goed zeg, veel projectie. Ik ben  1.60 cm en weeg 60 kg. 550 of 600 is maximaal wat bij mij geplaatst kan worden. Op internet kan ik niet echt iets vinden over projectie. Wel dat er wel 600 typen zijn van Mentor! Wie kan mij hier meer over vertellen?  

Xxx

Als je grote borsten wil met veel projectie dan ga je toch voor de 600cc meid. 550cc en 600cc geeft niet veel verschil. En zoals je hierboven in de maattabel die pinkylicious heeft geplaatst kijkt zie je dat dat verschil voornamelijk in de breedte zit, in de prejectie scheelt t bijna niks.

dus als je pc 600cc kan p,aatsen zou ik voor 600cc gaan!

ik krijg ook 600cc trouwens, is ook het maximale wat erin gaat

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hooiiiiiiii,

Ja als je van grote borsten houdt moet je daar voor gaan. En je geeft aan dat je van projectie houdt. Is Mentor dan wel het juiste merk voor je? Mentor zijn nl breder dan de meeste protheses. Je zou dus met een ander merk meer projectie kunnen krijgen dan wat je nu bij mentor krijgt.

Ik twijfelde tussen 450cc en 500cc. Ik heb toen voor de 450cc gekozen omdat die 50cc meer enkel in de breedte ging zitten en niet in de projectie. Dus vond ik het niet nodig bij mij.

Hopelijk heb je hier iets aan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh ja ook dat inderdaad, wat @Bruisend zegt.

ik krijg eurosillicone extra high profile 13.1 breed 6.4 projectie. Ik weet niet welke jij krijgt van mentor? Want ze zijn allemaal anders zie ik in het schemaatje. Maar misschien heeft je pc wel voor iets meer breedte ipv projectie gekozen omdat je van boven breed bent? Weet ik niet hoor... Maar misschien is dat de reden. 

Ik heb een hele smalle omvang vandaar dat ik niet groter kon dan 600cc wamt dan worden ze ook breder

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 minutes ago, Mamalisa said:

Oh ja ook dat inderdaad, wat @Bruisend zegt.

ik krijg eurosillicone extra high profile 13.1 breed 6.4 projectie. Ik weet niet welke jij krijgt van mentor? Want ze zijn allemaal anders zie ik in het schemaatje. Maar misschien heeft je pc wel voor iets meer breedte ipv projectie gekozen omdat je van boven breed bent? Weet ik niet hoor... Maar misschien is dat de reden. 

Ik heb een hele smalle omvang vandaar dat ik niet groter kon dan 600cc wamt dan worden ze ook breder

Mentor HP 600 is 14 cm breed met 5,7 projectie.

En als je echt van grote projectie houdt met grote borsten dan is misschien UHP nog interesanter dan HP. Om het even makkelijk te houden haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

He meis,

Het verschil in projectie is idd noemenswaardig, je gaf in een ander topic aan dat je je borsten nu te breed vind,maar dan zou ik eens overleggen met je pc of de Ultra High Profile geen optie is voor jou, deze word wel smaller, maar geeft meer projectie,en ik weet natuurlijk niet of die te smal word voor jouw eigen borst.

Dan kun je eens kijken voor de UHP,  590 cc 12.6 breed 6.5 projectie

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 years later...

Ik ben ook aan t twijfelen of dat ik de praktijk terug moeten bellen en toch voor 500 cc hp moet gaan ipv 450 cc hp  die ik 19 juli krijg, maar als ik het goed begrijp gaat er niets meer in voor de hoogte alleen voor de breete iets erbij...? Dus weinig nut als je de breete niet meer nodig hebt als dat ze al zijn? 

Leuk om deze mee te lezen met jullie ervaringen en wensen 

Gr S. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.