Jump to content

Goele : 18 november 2016 : Dr. DeMeyere : Artemedis

Recommended Posts

Posted

Dag allemaal.  Enorm handig dit forum!!! Ik stel mezelf even voor. Vroeger had ik een normale, grote B.  Meer moest dat niet zijn. Maar 3 kindjes later woog ik nog 13 kg meer dan in mijn pre-mama tijdperk.  Die zijn er nu allemaal af (trots!!) met als enige GROOT nadeel dat ik gewoon echt bijna GEEN borsten meer heb.  Zelfs niet theezakjes-waardig eigenlijk.  Na me geïnformeerd te hebben op dit forum lijkt Dr. DEMEYERE iets voor mij gezien hij streeft naar een natuurlijk resultaat.  We gaan ervoor! Op 22 juni eerste consult, ik denk dat ik de ingreep na de zomer ga inplannen.  Ik ben net 13 kg afgevallen en heb nu een slank bovenlijf (60 kg nu - 173 cm).  Ik hoop voor eeuwig en altijd op dit gewicht te blijven, maar dan MET borsten  :-). Kijk wel op tegen de PO... ben zelfstandige, heb 3 kindjes, de jongste is 1 jaar, dus echt veel rust zit er hier niet in.  Ik heb al wel gelezen dat dat wel belangrijk is, maar ik ken mezelf...  Zijn er nog dames die zich niet echt kunnen "permitteren" om 10 dagen rustig in de zetel te recupereren?  Red je dat? 

Posted

Hoi Goele,

Welkom hier! Wat knap dat je de stap hebt durven zetten! En WOW 13 kilo lichter!! KNAP!!! Spannende tijd!

Ik heb zelf ook 3 kinderen, waarvan de jongste 1 jaar is. Ook ik ben een bezige bij, maar heb echt de eerste week gezorgd dat ik iemand anders bij mij had om op mijn rem te trappen ;) Anders wist ik al hoe dat zou gaan. 

Zal dat haalbaar kunnen zijn voor jou?

Veel voorbereidingsplezier! Liefs

Posted

Wat knap dat je je zwangerschapskilo's kwijt bent :43: Gefeliciteerd! Je kan je herstel nooit voorspellen en ik zou persoonlijk toch de nodige maatregelen treffen om een goed herstel mogelijk te maken. Ik weet natuurlijk niet wat voor werk je doet. Is het administratief dan kan je natuurlijk eerder aan de slag dan wanneer je zwaar lichamelijk werk doet. 

Succes!

Posted

Welkom!

wat fijn dat je je zwangerschaps kilo s kwijt bent! Gefeliciteerd. 

Ik ben zelf moeder van 2 kids.. De jongste is net 2. ook zelfstandig ondernemer met 2 bedrijfjes dus altijd in de weer en druk! In de eerste week heb je toch echt wel hulp nodig en is heel belangrijk je rust te pakken. Als het lukt zou het fijn zijn om iemand in huis te hebben die in ieder geval de zorg van de kids en het huishouden op zich te neemt. Mijn moeder heeft hier 9 dagen geslapen om dat te doen! Was is zo dankbaar voor. Mijn man had het namelijk druk met de 2 zaakjes.

Na 9 dagen heb ik zelf weer alles op gepakt maar wel op een rustig tempo en niet alles in 1 keer. Gewoon verdeeld over dag. Mijn moeder komt nu 2 keer in de week voor de grote huishoudelijke dingen. Ramen, bedden etc. Je hebt de eerste 2 weken ook weing energie. Maar met de week gaat het beter. 

Heel veel succes! 

Posted

Hoi Goele, wat knap dat je die 13kg bent kwijt geraakt zeg! 

En wat dat rust nemen betreft, ik zou daar niet te licht over denken hoor! Als je besluit om voor een bv te gaan dan ben je eigenlijk ook verplicht om die periode daarna je rust te pakken en je goed aan de adviezen van de pc te houden. Je snijd jezelf alleen maar in de vingers als je dat niet doet, je zou kapselconcentratie kunnen krijgen bijv of je prothese draait, en dan kun je weer opnieuw onder het mes, als je je ook heel duidelijk niet aan de adviezen hebt gehouden kun je ook zelf het bedrag ophoesten voor de prothesewissel. Dus als je je niet aan de rust achteraf kunt houden zou ik er nog goed over nadenken of je op dit moment wel een bv wil, of misschien op een later moment als je wel je rust kunt pakken. 

Posted

Wauw knap hoor! Ik roep ook al jaren dat ik wil afvallen. But hey i love food. Dus heb echt respect voor de mensen die wel die discipline hebben haha.

En tja, ik kan je niet adviseren. Wat ik wel kan vertellen is mijn verhaal. Ik ben een gezonde meid die zich overal wel doorheen bijt. Ik dacht ook, als ik positief denk dan valt het allemaal wel mee. Was totaal niet bang voor de operatie. En wat bleek nou achteraf? Ik had het gewoon zwaar onderschat.

Bij mij is het dual plane geplaatst waardoor dingen die gewoon mochten in het begin niet goed voelde. En iedere dag ging het een beetje beter. Waarin ik mij had vergist:

• Ik kon de eerste 4 dagen niet zelfstandig mijn broek aan en uit doen voor het toilet.
  • Aan het einde van de dag was ik zo kapot dat mijn vriend mij altijd hielp met uitkleden
  • Het duurde een week voordat ik de water koker kon tillen
  • Duurde een week voordat ik de voordeur openkreeg
  • Ik had moeite met lopen (mijn borsten werden hard en pijnlijk)
  • Pas na 2 weken kon ik mijn laptop oppakken (gelukkig waren er mensen die hem op mijn schoot wilde leggen)
  • Ik wilde na een week chillen in de Ardennen, want ik dacht. Als ik thuis kan chillen kan het toch ook daar? Dan pak ik mijn rust. Nou nee, de rit er naar toe zou al te zwaar zijn.

Ik voelde mij pas na 4 weken een beetje normaal (erg last van de narcose, lage bloeddruk etc) Ben wel na 2 weken weer gaan werken.

Dus het is niet zo zeer dat ik vooraf van plan was om die intensieve rust te nemen. Maar mijn lichaam vroeg er zeker wel om!

Daarom is mijn advies (he kan ik je toch wel advisere lol), zorg altijd voor een back up plan. Je kan beter van het ergste uit gaan en dat ingeregeld hebben en het achteraf annuleren. Dan het vooraf al onderschatten en dan last minute maar alles te jongleren.

Want ook al ervaar je het niet zo als mij en gaat het tip top, dan betekend het niet gelijk dat je weer voor de volle 100% moet gaan. Leg je duizende euros neer om vervolgens het te verpesten door geen gas terug te geven. Dat is pas zonde! (en met die ellende ben je toch verder van huis)

Posted

Ik lees graag met je mee. Ik heb begin juli mijn consult bij demeyere. Ik ben niet zelfstandig maar heb een leidinggevende baan waarbij ik eigenlijk niet lang van de werkvloer kan wegblijven. Daarnaast ben ik ook moeder van vier jonge kinderen waarvan de jongste anderhalf is. Ik vind het nemen van voldoende rust na de operatie toch 1 van de grootste struikelblokken.

Succes alvast met je consult!!!

Posted

Ligt ook wel een beetje aan je functie denk ik hoor.

ik werk zelf in de zorg en moet echt minimaal 2 weken thuisblijven. Sommige dames die op kantoor zitten die beginnen na een week alweer. Maar dat ligt er ook maar net aan hoe je je voelt. Je hoort toch wel vaak dat het pittig is om na een week weer aan de slag te gaan

• 5 months later...
Posted

Dag Allemaal!! Ik ben deze morgen bij Bruno Demeyere geweest en mag me dus nu ook trotse eigenaar worden van een prachtexemplaar prachtborsten!! JOEPIE!!!  Alles vlot verlopen, hele lieve mensen daar.  Heb ook de style 510 MX  245 cc gekregen, morgenvroeg eens BH afdoen om te douchen maar het ziet er zo al geweldig uit!!   Was wat bezorgt over de pijn en hoe "kalm" ik mij moet houden want heb 3 kindjes en ben al niet zo'n stilzitter  :-).  Mijn man moet maandag al terug gaan werken en ik woensdag (rustig bureauwerk)... maar hij stelde me enorm gerust en ik moet zeggen, ik zie het volledig zitten!  Mijn jongste is 1,5 en ik kan hem gewoon in en uit zijn bedje pakken (dat vond ik het grootste probleem moest dat niet gaan), gewicht speelt niet zo'n rol zei hij, als de armen maar beneden blijven.

Maar ik probeer me zo kalm mogelijk te houden want ik lees hier overal dat dat belangrijk is  :-).

Ik probeer morgen wat foto's op mijn profiel te zetten.

En nu ga ik in de zetel wat naar mijn nieuwe vriendinnen kijken hahahaha... klinkt vreselijk fout maar jullie begrijpen mij he  :-)

Posted
18 minuten geleden zei Goele:

Dag Allemaal!! Ik ben deze morgen bij Bruno Demeyere geweest en mag me dus nu ook trotse eigenaar worden van een prachtexemplaar prachtborsten!! JOEPIE!!!  Alles vlot verlopen, hele lieve mensen daar.  Heb ook de style 510 MX  245 cc gekregen, morgenvroeg eens BH afdoen om te douchen maar het ziet er zo al geweldig uit!!   Was wat bezorgt over de pijn en hoe "kalm" ik mij moet houden want heb 3 kindjes en ben al niet zo'n stilzitter  :-).  Mijn man moet maandag al terug gaan werken en ik woensdag (rustig bureauwerk)... maar hij stelde me enorm gerust en ik moet zeggen, ik zie het volledig zitten!  Mijn jongste is 1,5 en ik kan hem gewoon in en uit zijn bedje pakken (dat vond ik het grootste probleem moest dat niet gaan), gewicht speelt niet zo'n rol zei hij, als de armen maar beneden blijven.

Maar ik probeer me zo kalm mogelijk te houden want ik lees hier overal dat dat belangrijk is  :-).

Ik probeer morgen wat foto's op mijn profiel te zetten.

En nu ga ik in de zetel wat naar mijn nieuwe vriendinnen kijken hahahaha... klinkt vreselijk fout maar jullie begrijpen mij he  :-)

He meis

Gefeliciteerd met je nw boobs, ik heb het bericht dat je had gepost in een ander topic verhuisd naar je eigen topic,

Nu lekker rustig aan doen, op tijd je pijnstilling nemen en ik wens je een goed herstel.

xx

Posted

Gefeliciteerd en een goede herstel gewenst! 

Geniet ervan, neem je rust en je medicatie op tijd. 

Succes!

Xxx

Posted

Hey meid,

gefeliciteerd met je nieuwe tweeling :136:,geniet ervan en fijn herstel gewenst 

Xxx

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.