Ga naar inhoud

JustMe83 : 6 juni 2016 : Dr. Peters : MFIV


Aanbevolen berichten

Dames,

Gister aanwezige pijn aan me linkerborst aan de buiten kant nu sinds vanochtend kan ik niet meer lopen van de pijn kan niet eens meer overeind komen :(

ben morgen 2 weken po

kliniek gebelt en zeggen dat dit bij het genezingsproces hoort. Herkent iemand dit?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 53
  • Created
  • Laatste Reactie

Zo dat klinkt wel heftig meis, je zou denken dat na 2 weken de ergste pijn juist gezakt zou moeten zijn. 

Is vanmorgen die heftige pijn ineens op komen zetten? Voelt je borst ook anders en ziet deze er anders uit? Mij lijkt het niet gezond dat je van de pijn niet eens kan lopen.. maar ben geen pc he

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden zei Marietje:

Zo dat klinkt wel heftig meis, je zou denken dat na 2 weken de ergste pijn juist gezakt zou moeten zijn. 

Is vanmorgen die heftige pijn ineens op komen zetten? 

Jaa gister voelde ik het lichtjes dacht misschien te veel gedaan maar kan nu echt niks meer:(

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat vreemd na 2 weken, ik had toen helemaal geen pijn meer. Ik zou het toch even goed in de gaten houden, als de pijn zo erg is als je beschrijft. Ben je misschien niet perongeluk in je slaap ofzo op je zij gedraaid of buik? En anders gewoon op controle gaan en bellen naar je pc. Heel veel beterschap ermee! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden zei Summer2:

Wat vreemd na 2 weken, ik had toen helemaal geen pijn meer. Ik zou het toch even goed in de gaten houden, als de pijn zo erg is als je beschrijft. Ben je misschien niet perongeluk in je slaap ofzo op je zij gedraaid of buik? En anders gewoon op controle gaan en bellen naar je pc. Heel veel beterschap ermee! 

Nee ik had ook geen pijn meer tot gister dus. Jaa ik hou t in de gate en mag morgen langs komen in de klinkiek.. Thanx voor je reactie!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Precies wat @DeeDee84 zegt.. maar hou het wel in de gaten, als de pijn morgen nog zo heftig aanhoud zou ik toch weer bellen.. laat je vandaag maar even vertroetelen. Heel veel beterschap

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 minuten geleden zei DeeDee84:

Jeetje meis, wat klote zeg! 

Ff een dagje plat en complete rust! Je lichaam is heel hard aan het werk om te genezen, hopelijk gaat het morgen beter!

xx

Ga ik doen! Thanx voor je berichtje! X

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 minuten geleden zei Marietje:

Precies wat @DeeDee84 zegt.. maar hou het wel in de gaten, als de pijn morgen nog zo heftig aanhoud zou ik toch weer bellen.. laat je vandaag maar even vertroetelen. Heel veel beterschap

Jaa ik mag morgen zoiezo langs komen gaan ze er even naar kijken..

thanx ga ik doen! Bedankt voor je berichtje!

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden zei JustMe83:

Jaa ik mag morgen zoiezo langs komen gaan ze er even naar kijken..

thanx ga ik doen! Bedankt voor je berichtje!

Ik las het ja, toch een prettig idee! :) Hopelijk zakt de pijn wat met rust..

En graag gedaan hoor :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hou het wel in de gaten, ik zeg niet dat er niks aan de hand is maar het kan ook na een dag weer minder worden...

ik ben sinds 2 weken po ook SUPERgevoelig aan de zijkant van mijn borsten... Zijn nu ook aan het vervellen en mijn tepels sterven af of bloeien weer op... Geen idee.. Oh en af en toe ook helse pijnscheuten! Komen en gaan van tijd tot tijd en worden steeds minder nu gelukkig... 

Je lijf heeft een flinke opdonder gehad he, en ineens moet je huid en misschien wel je spier wennen aan een nieuwe vorm.. er is een gesneden in je huid, etc. Bij de een doet het meer pijn dan de ander... Doe maar rustig aan en forceer niets. Durf je niet of ben je bang voor de pijn dan doe je het gewoon niet, heel simpel!

kus en sterkte!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hm... heel vreemd om na 2 weken opeens veel pijn te krijgen...
Kun je aangeven of het een soort van spierpijn is? Of is het echt pijn zoals wondpijn?

Slik je nog medicatie, zoals paracetamol of zo? Dit kan je temperatuur onderdrukken, waardoor als je de temperatuur meet, er een verkeerd beeld kan ontstaan..

Goed dat je morgen langs mag gaan.. Idd even in de gaten houden of er geen rode plek ontstaat, of het heel erg warm wordt op een plek.

Rustig aan vandaag!!!

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 minuten geleden zei best_boobie:

Hm... heel vreemd om na 2 weken opeens veel pijn te krijgen...
Kun je aangeven of het een soort van spierpijn is? Of is het echt pijn zoals wondpijn?

Slik je nog medicatie, zoals paracetamol of zo? Dit kan je temperatuur onderdrukken, waardoor als je de temperatuur meet, er een verkeerd beeld kan ontstaan..

Goed dat je morgen langs mag gaan.. Idd even in de gaten houden of er geen rode plek ontstaat, of het heel erg warm wordt op een plek.

Rustig aan vandaag!!!

xxx BB

Hay hay

nee het voelt niet echt als spierpijn lijkt een beetje alsof er een loodzware steen in me borst zit die eruit moet. Als ik lig heb ik geen last maar zodra ik overeind wil komen of staan doet het vreselijk pijn.

Me borst ziet er wel normaa uit.

ja heb vanmorgen 2 paracetamol genomen voor de pijn maar hielp niet heb net een pijnstiller genomen die ik nog van de kliniek had gekregen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uur geleden zei JustMe83:

Hay hay

nee het voelt niet echt als spierpijn lijkt een beetje alsof er een loodzware steen in me borst zit die eruit moet. Als ik lig heb ik geen last maar zodra ik overeind wil komen of staan doet het vreselijk pijn.

Me borst ziet er wel normaa uit.

ja heb vanmorgen 2 paracetamol genomen voor de pijn maar hielp niet heb net een pijnstiller genomen die ik nog van de kliniek had gekregen.

Even afwachten wat de kliniek zegt  :116: beterschap meis en hoop dat de pijn weer snel over is

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi!

Vervelend zeg die pijn ik heb dit zelf ook gehad, ben toen de hele dag plat gaan liggen en daarna geen last meer.. ik merk wel als ik weer even een dagje meer doe als niks, dan begint die linker borst meteen weer vervelend te doen.. 

Sterkte meid. Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

22 uur geleden zei best_boobie:

hm.. oke..
Welke pijnstiller is dat, van de kliniek? en helpt die wel?

Succes hoor, en laat je weten wat ze morgen in de kliniek zeggen?

xxx

Hay hay goedemorgen,

het heet oxycodon maar hielp ook niet echt werd er wel heel relaxed van dat dan weet wel:huh:

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thanx allemaal voor de berichtjes, heel lief! 

De pijn is er nog maar merk nu dus dat als ik mn borst optil geen pijn heb als ik lig heb ik ook geen last heel raar.. Zie nu ook een lichte volling aan de zijkant van mn borst ik denk vocht..

Kan om 16:00 terecht, gaat van alles door mn hoofd dat ie er uit moet ofzo:( hoop dat t meevalt.

nogmaal bedankt zo fijn zon site!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hm.. oxycodon is een morfine-achtig preparaat, en zou toch de pijn wat moeten verlichten normaal gezien, maar goed.. daar is ook vaak geen peil op te trekken. Wat voor de een werkt, werkt voor de ander voor geen meter ;)

Als ik het zo hoor... heb ik niet het idee dat die prothese er bij jou uit moet, want normaal gezien heb je dan eigenlijk continu pijn.. ook bij liggen, zitten, op je kop staan (oh nee, dat mag nog niet :P ) en ook bij het optillen van je borst.
Maar probeer niet te veel te stressen, neem liefst ook even de komende uren geen paracetamol, zodat ze enig zicht hebben misschien op je temperatuur (omdat dit koortsverlagend werkt)

En laat straks wat van je horen. Wie weet is het een kleinigheidje en heb je je voor niets druk gemaakt, maar het is wel heel goed dat je even voor een extra controle gaat! :35: 

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.