Ga naar inhoud

JustMe83 : 6 juni 2016 : Dr. Peters : MFIV


Aanbevolen berichten

Mijnnaam is Nathalie ben 32 jaar oud en moeser van 2 prachtje kindjes van 3 en 5.

Na wat kilos te zijn afgevallen zijn mn borsten helaas niet meer wat ze waren dus heb ik gekozen om een borst vergroting te doen met 450cc bij kliniek Amstelveen. 

6 juni staat de operatie dus vind het fijn om ervaringen te lezen wat me een beetje te wachten staat.

vind t super spannend..! :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 53
  • Created
  • Laatste Reactie
1 uur geleden zei JustMe83:

Mijnnaam is Nathalie ben 32 jaar oud en moeser van 2 prachtje kindjes van 3 en 5.

Na wat kilos te zijn afgevallen zijn mn borsten helaas niet meer wat ze waren dus heb ik gekozen om een borst vergroting te doen met 450cc bij kliniek Amstelveen. 

6 juni staat de operatie dus vind het fijn om ervaringen te lezen wat me een beetje te wachten staat.

vind t super spannend..! :D

Dat is al snel meis:)

Lees dit topic anders even door http://www.borstenforum.com/search/?type=all&q=kliniek+amstelveen

xx Ank

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden zei Mamalisa:

Hoi nathalie! Welkom op het forum:116:

door wie word je geopereerd en wat voor protheses krijg je?

Hay hay dank je..! :D

ik word door dokter Peters geopereerd 450 cc ronde protheses.

ga je ook naar kliniek amstelveen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 minuten geleden zei JustMe83:

Hay hay dank je..! :D

ik word door dokter Peters geopereerd 450 cc ronde protheses.

ga je ook naar kliniek amstelveen?

Nee naar het OLVG ik word door dr Nio geopereerd

Link naar reactie
Delen op andere sites

He meis,

Oh maar dat is al lekker snel hoor 6 juni,en voor je het weet is het zo ver, nu alvast lekker beginnen met alle voorbereidingen,en dan vliegt de tijd voorbij.

Ik heb je titel aangepast en verhuisd naar de goede categorie, hier kun je dan ook als je het leuk vind na je operatie je verslag schrijven, en heb je alles netjes bij elkaar staan.

Nou meis, veel plezier met aftellen.

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei Fr@n85:

Ik ook 6 juni in Amstelveen. Spannend!!

Vind t ook zo spannend! Mijn operatie is wel verplaatst naar vlaardingen omdat de arts die mij zou opereren zn hand heeft gebroken :o

door wie word jij geopereerd? En hoeveel cc krijg jij?

vandaag werd mn vriendin geopereerd, t is zo mooi geworden! Kan niet wachten^_^

Link naar reactie
Delen op andere sites

22 uur geleden zei JustMe83:

Vind t ook zo spannend! Mijn operatie is wel verplaatst naar vlaardingen omdat de arts die mij zou opereren zn hand heeft gebroken :o

door wie word jij geopereerd? En hoeveel cc krijg jij?

vandaag werd mn vriendin geopereerd, t is zo mooi geworden! Kan niet wachten^_^

Nou gelukkig doet een ander het dan haha

Ik krijg 375cc en mijn pc is dr Roosenburg.

Ik kan ook echt niet wachten. Hoeveel cc krijg jij?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kleren die makkelijk aan gaan. Joggingbroek, ruim shirt, vestje..
Iets te eten en drinken..

En als je een lange rit naar huis hebt, pijnstillers!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Makkelijke kleding, tablet, iets te eten (zwaar nodig gehad), cola voor de misselijkheid, kotszakjes (niet nodig gehad) en een kussen 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 6 juni 2016 om 02:10 zei Desert-Rose:

He meis, 

Alvast heel veel succes morgen, en ik zie dat de locatie is veranderd, heb het vast aangepast in je titel, maar door wie word je nu geopereerd ? Hupkens? laat het maar even weten zodra je je weer beter voelt, dan pas ik het aan.

xxx

Hay hay dr K. peters heeft de operatie gedaan!

sorry voor de late reactie!

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dames ik weet dat ik nog maar een week po ben maar ze zijn zo ongelijk schrik hier toch wel van.

ik heb juist 400 en 450 gehad om verachil weg te nemen maar t is nu alleen maar erger geworden:unsure:

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh, er gaat nog zoveeeel veranderen. Dat komt helemaal goed hoor. Ik zag net een foto die er een beetje op lijkt en dat is na 1 maand helemaal rechtgetrokken en haar borsten zijn nu helemaal gelijk en echt heel erg mooi geworden!! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.