Jump to content

Angst

v-24

Recommended Posts

Posted

Hi iedereen,

Wat fijn dat dit forum er is en ik me niet zo alleen hoef te voelen.

Als jaren denk ik na over een borstvergroting, maar de angst voor de operatie houd me tegen om dit te doen.

Zijn er nog meer mensen die enorme angst hiervoor hebben?

Zo kwam ik uiteindelijk uit bij lipofilling, een natuurlijke borstvergroting door middel van eigen vet.

Helaas heb ik niet veel vet en weeg ik maar 50 kilo

Nog meer mensen dit met dit probleem sukkelen?

XXXX

Posted
1 uur geleden zei v-24:

Hi iedereen,

Als jaren denk ik na over een borstvergroting, maar de angst voor de operatie houd me tegen om dit te doen.

Zo kwam ik uiteindelijk uit bij lipofilling, een natuurlijke borstvergroting door middel van eigen vet.

XXXX

Hee meid

Waar ben je precies bang voor? Ik denk dat we het allemaal wel eng en spannend vonden maar als je soms iets graag wilt moet je er even doorheen en er wat voor over hebben. Uit mijn ervaring kan ik zeggen dat de operatie me 100% is meegevallen.

Je kan hier veel verhalen lezen van iedereen en wie weet trekt dat je wel over de streep..

Posted

Hoi!

ik begrijp je angst want het is niet zomaar iets.. Vind dit forum heel fijn alleen heb zelf ook het idee dat er niet veel gesproken wordt over de weg maar de operatie toe (zenuwen, angst en spanning). Zelf kan ik nog niet oordelen over de operatie aangezien ik 21 juni geopereerd word maaar er worden wel iedere dag heel veel vrouwen geopereerd en dat geeft wel veel vertrouwen. Het leven is te kort om te piekeren door je onzekerheid.. Liefss

Posted

Hey meid,

ik snap je angst heel goed. Ik heb me er ook echt heel erg overheen moeten zetten. Ik heb nooit wat en ben alleen in het ziekenhuis geweest voor mijn bevallingen en dat is met de wetenschap dat de baby eruit moet. Dus uit eigen beweging in een gezond lichaam snijden vond ik doodeng. Ik was niet zozeer bang voor de pijn ( had me op het ergste voorbereid) maar meer bang voor de narcose of dat er complicaties zouden zijn. 

Nou kan je vertellen dat de operatie bij mij 200% mee viel. Ik was op van de spanning, maar dat merkte ze al heel snel aan me. Toen ze zich voorstelden voelden ze namelijk mijn zweethanden en eigenlijk had ik overal angstzweet. Maar ze hielden lief mijn hand vast en praatte net zolang tegen me tot dat ik in slaap was. Ook na de narcose werd ik goed wakker ( voelde net gewoon alsof ik na een nacht slapen wakker werd) 

natuurlijk is het geen kattenpis en heb je wel wat pijntjes, maar niets wat je met rust en aspirine niet aankan.

hopelijk heb je hier iets aan. En schroom niet met vragen

xxx

Posted

Ik herken het niet zo, de angst voor een operatie. Heb zowiezo weinig last van angsten, wat er gebeurd gebeurd er, ik zie het allemaal wel :D

maar het is wel jammer als die angst je beperkt in het doen van dingen die je erg graag wil. Bv met eigen vet zou ik niet aanraden, zeker niet als je 50kg weegt, waar gaan ze dat vet vandaan halen dan? :lol: En vet kan ook weer verdwijnen he, je hebt helemaal geen garantie dat het blijft zitten. Als je er echt helemaal zeker van bent dat je een bv wilt zou ik voor een vergroting met protheses kiezen, maar dat is dus een persoonlijke voorkeur.

en die operatie hoef je niet bang voor te zijn hoor meid, het is eerder de pijn achteraf waar de meesten tegenop zien. Niet dat ik je daar weer bang voor wil maken, maar om even realistisch te blijven. Tijdens de operatie 'slaap' je. Je krijgt er echt geen seconde van mee. De dag na de operatie is vaak de meest pittige en sowieso de hele 2 weken erna. Lees je goed in op het forum zodat je weet wat je allemaal te wachten staat dan kun je daarna een weloverwogen beslissing maken.

succes meis!

Posted

Hey :) angst had ik ook niet..wel de gezonde zenuwen, waar ben je bang voor? Ik had namelijk gelijk een goed gevoel bij mijn pc. De narcose vond ik wel eng mede omdat mijn man altijd ziek was daarna, ik voelde me juist heerlijk.. was gelijk weg en had praat voor tien toen ik wakker werd ;) het is spannend, je weet niet hoe het word.. maar als je je pc vertrouwd laat je het wel over je heen komen, heb me die dag totaal overgegeven aan mijn lieve man en verplegend personeel, ook mijn pc nog even gesproken en voor ik er erg in had was het al gebeurd.. 

Als dit iets is wat je echt wilt laat je angst je aub niet tegenhouden, de operatie is echt het makkelijkste van het hele proces. 

Komt goed :)

Posted

Hi iedereen,

Wat leuk al deze lieve berichtjes!

Gelukkig ben ik niet de enigste en moeten we er allemaal doorheen..

Het engste vind ik de operatie en de pijn erna.

Ik heb een paar jaar geleden mijn neus laten opereren, uiteraard zat ik ook hier in de wachtkamer vol met tranen van angst. Gelukkig was dit heel erg meegevallen! Maar na de operatie op rust afdeling lag een meisje te huilen en schreeuwen van haar borstvergroting, dit is me altijd bijgebleven en hierdoor is mijn angst ontstaan.

Iedereen die nog een moet ondergaan veel succes en ik hoor graag hoe het is gegaan! :)

xxx

Posted

Het is maar net wat je kwa pijn zelf aan kan :) ik ben 17 dagen PO en was nog nooit eerder geopereerd en was vreselijkkkkkkkk zenuwachtig voor eerst onder narcose en hele gedoe.. Alles is me ontzettend meegevallen.. 2 dagen had ik pijn maar dankzij de fijne medicatie geen last van gehad en maandag zat ik weer op werk (donderdag geopereerd haha) en werk nu dus al gewoon weer 2 weken.. Nu til ik niet of vooral niet zwaar maar ik voel me erg goed en ben zoooo blij mee.. Ze moeten nog zakken en zachter worden maar ze zijn nu al zo mooi en zonder bh gewoon mooi borsten in T-shirt :wub:

Posted

Hey,

ik krijg woensdag mijn bv, na 20 jaar twijfelen en bang zijn ga ik het toch doen,ik ben zoooo bang voor de narcose en het wakker worden en ja ook voor eventuele complicaties

ik ging normaal voor de lipofilling maar heb ervan afgezien omdat het toch een dubbele operatie is, zowel het vet afzuigen en dan de borsten , en denk ook niet dat het resultaat blijvend is. Ik trek mij op aan de vele verhalen hiervan Hoe blij iedereen wel is, ik hoop dat ik woensdag na de operatie ook zo blij zal zijn.

Posted
Op 28-5-2016 om 17:23 zei v-24:

Hi iedereen,

XXXX

Ik heb bij mijn consult bij dr Nio nog gevraagd over de procedure met eigen vet. Zijn antwoord was dat hij er op dit moment nog niet zoveel vertrouwen in heeft omdat er kans is dat het vet niet zo goed blijft zitten.

Posted

Hoi hoi!

ik word donderdag geopereerd, ik heb verder geen angsten.. tuurlijk is het een beetje spannend, omdat je ook na het lezen van alle verhalen gewoon niet weet wat je te wachten staat. Ik ben ook nog nooit geopereerd,  ik ga het gewoon op me af laten komen! Er worden dagelijks vrouwen geopereerd aan een bv dus het zal vast wel goed komen. 

Verder denk ik dat als je iets echt heel erg graag wilt je je wel over de angst heen zal zetten, je moet het nooit doen als je nog een beetje twijfeld. Misschien dat je eens vrijblijvend op consult kunt gaan om zo al je vragen te kunnen stellen aan iemand die er echt verstand van heeft!

Succes!

Liefs, 

Posted

Tis idd net wat je zelf aan kan.. ik was ook erg bang voor de narcose maar stelt niks voor achteraf haha dus 200 procent meegevallen. Ook ik heb eigenlijk weinig pijn gehad. Beetje spierpijn in mn ribben alsof je te hard gesport hebt. Maar mn boobs bijna geen last van.  Ik denk maar zo altijd ik heb ook 2 kinderen kunnen baren en dat deed ook niet veel pijn dus kan dit ook wel haha

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.