Ga naar inhoud

Nou hier is hij dan, Wat vinden jullie man/vriend van het BF?


Aanbevolen berichten

1 uur geleden zei BrownieG:

Whahaha, kom net binnenvallen...tja had ook humor gelukkig..

" G****** zit je nou weer op die site, je hebt ze toch al" :huh:

" schat je gaat toch niet grotuhr"  :44:

" mot ik uitkijken schat...je wordt toch niet lesbisch of zo" :145:

" jij met je tietenfetisch "  :152:

" maar schatje...effe serieus...hoe zou jij het vinden als ik regelmatig naar lullen keek"  :35::45: 

" schat, mijn Ipad doet raar, kijk jij eens..... Schatje: ...sjonge jonge...komt door die wijfensite met die tieten van je"  :85:

BrownieG..schatjuhhhhh...zie op alieexpress een bh voor mannen met tietuh...weer eens wat anders toch? :45::45::45::45: ... Oke...mijn humor viel die dag dus niet! 

Mijn schatje heeft mij ook een compliment geveven over het inlezen van deze site. Hij was blij dat ik bewust ermee bezig was en ook de keerzijde leerde kennen voordat ik beslissingen nam. Echter dat ik bleef hangen had hij niet voorzien :4: 

x

 

 

Precies mijn man damnnn hahaha ik ga echt stuk met hem :45:

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden zei Melonas:

Hahaha die reacties hier zijn echt grappig. Ik heb zelf geen geinige verhalen helaas, die mijne vind het wel best :P
Maar ben nog niet onder het mes gegaan dus misschien veranderd het nog hahahaha

ja zo denk ik er ook over :P:45: ! Dit staat ons dan nog te wachten :P 

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik denk dat het goed is dat ik momenteel alleen woon, want anders zouden ze zot worden. enkel twee goede vriendinnen weten het, moet men ouders nog inlichten... maar momenteel is er de juiste moment nog niet geweest... 

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 minuten geleden zei Lotje81:

ik denk dat het goed is dat ik momenteel alleen woon, want anders zouden ze zot worden. enkel twee goede vriendinnen weten het, moet men ouders nog inlichten... maar momenteel is er de juiste moment nog niet geweest... 

Daar is nooit het goede moment voor..vond het ook heel moeilijk om het aan mijn moeder te vertellen, ook al ben ik 28 en getrouwd, maar ze reageerde zo enthousiast en begripvol.. ze zei zelfs als ik nog jong was geweest en in jouw situatie zat had ik het ook gedaan..

Link naar reactie
Delen op andere sites

nu ligt men bomma int ziekenhuis....daarvoor waren het weer ander problemen.... en hier gaan ze ook even aan moeten wennen.  heb nog 20 dagen haha, dat ik niet zo maar met boobies voor hun neus sta he

Link naar reactie
Delen op andere sites

57 minuten geleden zei Bruisend:

whahaha zoooooooo herkenbaar. "Zit je weer tieten te kijken? Heb je er nu niet genoeg gezien?".

Maar het leukste van alles is dat hij zo ongemakkelijk werd. Ik vroeg wel eens zijn reactie om een paar om te kijken of wij hetzelfde mooi vonden.

Nou hij werd iedere keer boos "hou nou toch op, ik ga het hier niet met je over hebben". :45: het is allemaal goed gekomen hoor!

Zie het al helemaal voor me haha.. ineens gaan borsten ze zogenaamd tegenstaan :45:

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 minuten geleden zei Lotje81:

nu ligt men bomma int ziekenhuis....daarvoor waren het weer ander problemen.... en hier gaan ze ook even aan moeten wennen.  heb nog 20 dagen haha, dat ik niet zo maar met boobies voor hun neus sta he

Oh meis, hoop ellende allemaal op het moment..kan jouw situatie ook niet inschatten natuurlijk.. maar het lucht je wel op hoor als het grote woord eruit is.. dacht dat mijn mamsie ook ontzettend anti was maar viel toch mee.. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn man vindt het interessant en leerzaam.Ik heb de laatste topics hele goede en nuttige tips gekregen die mij echt verder helpen en een stukje onzekerheid wegnemen.Het is een warm forum met lieve en leuke meiden,een waardevolle toevoeging.Van mij mag er een app van komen!! :wub: 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

46 minuten geleden zei Glory:

Mijn man vindt het interessant en leerzaam.Ik heb de laatste topics hele goede en nuttige tips gekregen die mij echt verder helpen en een stukje onzekerheid wegnemen.Het is een warm forum met lieve en leuke meiden,een waardevolle toevoeging.Van mij mag er een app van komen!! :wub: 

 

 

 

Zo heb ik het ook ervaren, warm nestje met meiden/vrouwen waar je je ei kwijt kan en ervaringen kan delen :119: Een app zou geweldig zijn!! Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden zei Marietje:

@Glory  ik heb tegenwoordig geen google meer als startpagina maar borstenforum .nl :45:

:45: ... On topic weer... Net bezoek van mn date gehad en ships..hij moest ook effe op google.. Staat BF open met mn album :blush: .... Net BASSIE... Altijd blijven lachen :45: 

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden zei BrownieG:

:45: ... On topic weer... Net bezoek van mn date gehad en ships..hij moest ook effe op google.. Staat BF open met mn album :blush: .... Net BASSIE... Altijd blijven lachen :45: 

:45: kleinigheidjes blijf je houden.. die zit nu thuis heel de site op zijn gemak uit te pluizen

Link naar reactie
Delen op andere sites

hehe, nou !!! na heel veel vragen ''wat vind je er nu echt? Ik heb bijna mijn consult? Vind jij het niet spannend dan??'' 

gister... zei ik dus weer ''Ohh ! nog 50 dagen en dan consult!! spannend, vind je niet?'' en dan zei hij ''Jaa toch wel'' dus ik zeg ''heh? echt!?'' en hij zegt gewoon ''Jaa heel echt!'' en na paar minuten zat hij naast me en was mee aan het volgen op bf en dan zei hij ''Heb jij geen schrik voor complicaties?'' HAAAAAAAAAA !!! DAAR IS IE DAN !! na zoveel vragen en vertellen komt ie er NU mee af :P

hahaha dus hebben we er wat over kunnen praten, en hopelijk heb ik hem ook wat gerust kunnen stellen ;) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.