Jump to content

nieuweling

Guest Toetje1993

Recommended Posts

Guest Toetje1993
Posted

Hoi ik ben nieuw hier. Heb al een aantal weken meegelezen over de spanningen die bij een bv komen kijken. Ik ben een student, 22 jaar, 166 cm en weeg 60kg. Op dit moment heb ik cup 75a en soms 75b. Al sinds de puberteit verlang ik naar een grotere boezem maar helaas zit dat er voor mij niet in. Ik ben op dit moment hard aan het sparen en hoop mijn bv in november of december 2016 te laten waarmaken! Vind het allemaal erg spannend maar kan niet wachten tot mijn eerste consult is geweest en ik de pasprotese heb aangehad:) een bolle Cup C of miss kleine D lijkt mij super mooi!

Liefs

Posted

Welkom op het BF :) Veel plezier met rondsnuffelen en ervaringen lezen. Kun je jezelf wat verdiepen in verschillende pc's e.d. Hopelijk heb je vd winter je mooie boobies :)

Guest Toetje1993
Posted

Dankjewel! ^_^

Posted

Welkom op het forum @Toetje1993 :116:

November/december? Tegen die tijd ben je vet verslaafd aan dit forum en staat je computer vol met tietenfotos, wedden? Collectief probleempje hier :lol:

maar als het goed is ben je dan wel helemaal tot in de puntjes voorbereid en weet je alles wat er te weten valt

Posted

Welkom hier en genoeg ervaringen en foto's van anderen die je helpen bij het maken van je keuze. November /december is nog even weg, maar superleuk en spannend vooruitzicht!

Guest Toetje1993
Posted

Jaa haha denk dat ik tegen de winter het idee heb dat ik zelf de operatie kan uitvoeren;) ik kijk er iig erg naaruit en zal veel rondsnuffelen en sws verslaafd raken aan dit blog! 

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.