Ga naar inhoud

Cherrylee : 4 juni 2016 : Dr. Hupkens :Kliniek Amstelveen


Aanbevolen berichten

Dag meiden,

Ik lees al een tijd mee op dit forum, heb erg veel steun gehad aan dit forum. Super bedankt daarvoor! Zo fijn dat we er op deze manier voor elkaar kunnen zijn. Vond het erg fijn om verhalen terug te lezen. Vandaar dat ik nu dit post.

Ik heb er lang over nagedacht of ik dit wel graag wilde,uiteindelijk heb ik besloten om een borstvergroting te doen. 

Verder ben ik erg gelukkig met mijn man en twee honden.

Vorig jaar heb ik mijn eerste consult gehad in het ziekenhuis. Ben naar verschillende klinieken geweest waaronder bergman, accz en diana gabriels. Ieder meette mij een bepaalde volume aan wat wel veel van elkaar afwijkte. 

Zelf ben ik erg klein van stuk 1.56 en zit te twijfelen tussen 325 en 350cc  omdat ik naar mijn mening best brede schouders heb door het turnen. 

Volgende week zaterdag word ik geopereerd door dr hupkens via diana gabriels bij hem had ik wel echt een fijn gevoel. 

Probeer me goed voor te bereiden en in te lezen. 

Nogmaals bedankt voor de steun op dit forum en je je verhaal wilde delen.

 

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi meis, 

En welkom hier, ik heb je topic titel aangepast en verhuisd naar de goede categorie, hier kun je dan ook na je operatie je verslag neerzetten, zodat je alles netjes bij elkaar hebt staan.

Even vraagje word je in Vlaardingen of Amstelveen geopereerd ,dan vermeld ik dat ook nog even in je titel.

Nu lekker aftellen.

xx 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.