Jump to content

Cherrylee : 4 juni 2016 : Dr. Hupkens :Kliniek Amstelveen

Recommended Posts

Posted

Dag meiden,

Ik lees al een tijd mee op dit forum, heb erg veel steun gehad aan dit forum. Super bedankt daarvoor! Zo fijn dat we er op deze manier voor elkaar kunnen zijn. Vond het erg fijn om verhalen terug te lezen. Vandaar dat ik nu dit post.

Ik heb er lang over nagedacht of ik dit wel graag wilde,uiteindelijk heb ik besloten om een borstvergroting te doen. 

Verder ben ik erg gelukkig met mijn man en twee honden.

Vorig jaar heb ik mijn eerste consult gehad in het ziekenhuis. Ben naar verschillende klinieken geweest waaronder bergman, accz en diana gabriels. Ieder meette mij een bepaalde volume aan wat wel veel van elkaar afwijkte. 

Zelf ben ik erg klein van stuk 1.56 en zit te twijfelen tussen 325 en 350cc  omdat ik naar mijn mening best brede schouders heb door het turnen. 

Volgende week zaterdag word ik geopereerd door dr hupkens via diana gabriels bij hem had ik wel echt een fijn gevoel. 

Probeer me goed voor te bereiden en in te lezen. 

Nogmaals bedankt voor de steun op dit forum en je je verhaal wilde delen.

Groetjes

Posted

Welkom hier en veel leesplezier!

Spannend zeg, bijna aan de beurt!! Zo te lezen heb je je al goed ingelezen en voorbereid! Heerlijk. 

Heel veel succes alvast! X

Posted

Hoi meis, 

En welkom hier, ik heb je topic titel aangepast en verhuisd naar de goede categorie, hier kun je dan ook na je operatie je verslag neerzetten, zodat je alles netjes bij elkaar hebt staan.

Even vraagje word je in Vlaardingen of Amstelveen geopereerd ,dan vermeld ik dat ook nog even in je titel.

Nu lekker aftellen.

xx 

Posted

Dankje wel meiden.

Ik word in amstelveen geopereerd operatie verslag volgt nog.

Xxx

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.