Jump to content

Livelovelaugh : 30 mei 2016 : Dr. DeMeyere : Artemedis

Guest Livelovelaugh

Recommended Posts

Guest Livelovelaugh
Posted

Goedemiddag allemaal,

Ook ik ben nieuw op dit forum en zal mezelf even voorstellen. Ik ben getrouwd en hen 1 kind.

Ik mag a.s. maandag om 9 uur bij dr. De Meyere. Vind het super spannend (in de positieve zin).

Al jaren schaam ik me voor mijn borsten. Ze zijn echt toe aan vervanging. In bh ok maar zonder ...... 

In de afgelopen 5 jaar ben ik bij diverse pc's geweest in Nederland en daar kwam ik zo naar van terug. Kreeg gewoon het beeld dat ik misvormd was. Advies: een lift en kleinere implantaten. Pffff....dat is nogal wat om te verteren. Ankerlitteken, kleinere boobies.. En dat kwam dan even op 10.000 euro op 2 euro na. 

Uiteindelijk toch mezelf nog 1x ertoe gezet om een afspraak te maken bij een pc en na veel googlen en een advies van iemand belde ik naar de kliniek van dr de meyere.

Moest bijna 6 weken wachten op consult maar wauw dat was het waard. Lift?: Niet nodig. Kleiner?: neeeeee juist wat erbij en op natuurlijke manier opvullen (bovenkant) zodat ik weer een mooi volle boezem heb en ook weer borsten die (bijna) tegen elkaar zitten.

Was echt een halleluja moment.

Wat was ik blij met hem haha.

ik hoop dat het lange wachten en jaren te hebben gedacht dat ik mezelf moest blijven verbergen waard is en hoop dat ik vanaf maandag weer een nieuwe fase in kan gaan. Gewoon blij kan zijn met de komst van de zomer en gewoon blij met mijn spiegelbeeld.

Ben beetje gespannen over de napijn direct na de operatie en herstel erna. hopelijk niet heel erg en loop ik niet voorovergebogen als oud krom vrouwtje haha. Moet namelijk nog wel met de trein naar huis. Neem kleine trolley mee met alleen noodzakelijke dingen zodat ik niks hoef te tillen. Aangezien ik om 9 uur geholpen word ga ik zondag al naar Gent en slaap ik in een hotel. Dan 's ochtends met de taxi naar de kliniek.

zometeen mijn treintickets maar even online regelen. Ik boek denk ik maar de intercity ipv de thalys want ik weet natuurlijk niet op voorhand hoe laat ik weg mag/kan. is wel uur langer reizen maar lang op het station moeten wachten is denk ook niet tof.

Eergisteren al joggingbroeken gehaald en een ruimvallende joggingsvesten. Klein trolleytje staat klaar en neem zo min mogelijk mee want anders is dat te zwaar voor de terugreis.

hoe is de terugreis bij jullie gegaan?

Ik ben zo benieuwd hoeveel er in zal gaan en hoe het eruit zal zien. 

Ben erg benieuwd naar jullie ervaringen met reis naar huis, wissel van implantaten etc

Posted

Hey welkom & gelijk ook super dat je je perfecte pc gevonden hebt! De meyere!! ook eentje hier gekend die goude handjes heeft ;) 

Ik heb 20 juli een afspraak bij hem, heb al zoveel goede verhalen gehoord ik kijk er alleen maar naar uit! dus ik wens je super veel succes en een goed herstel toe ! :D

nu hoe het zit qua reizen enz kan ik je niet vertellen :( ik ben zelf van BE dus ik zit enkel in de auto. Neem je wel je partner mee ofso? want alleen reizen zou ik precies niet doen na een bv ! 

ik zal even @Love_boobies taggen, zij is zelf van NL en heeft van de week nog zelf met de trein naar hier gereisd, zij zal je vast en zeker tips kunnen geven ;) 

xx

Guest Livelovelaugh
Posted

Hoi Miss.S!

wat een super leuke reactie.

Jij 20 juli! Spannendddd haha echt zo gaaf. Nog even aftellen maar de tijd gaat wel snel. Is het jouw eerste of ook een wissel? Weet je al voor hoeveel je ongeveer gaat?

ik vind het nu echt wel spannend worden. Ze zeggen idd dat hij gouden handen heeft haha dus hoop op wat moois.

nee niet alleen met de trein. Een vriendin ontmoet mij op het station dus dan samen reizen.

maar in een trein zit je dus komt vast hopelijk goed. En heb 1 tussenstop in Antwerpen van 22 minuten dus ik kan op gemak van ene perron naar andere lopen haha en trolley (zo'n klein modelletje met vier wieltjes).

Posted

Hoi meis,

Ik heb even je titel aangepast en verhuisd naar de goede categorie, hier kun je dan ook na je operatie je verslag schrijven en verdere updates,en heb je alles netjes bij elkaar staan.

Heel veel succes maandag.

xxx

Guest Livelovelaugh
Posted

Hoi Desert-Rose,

Super bedankt voor het verplaatsen en het succes-wensen! De spanning komt nu wel behoorlijk haha.

Xx

Posted

Hoi @Livelovelaugh,

Gefeliciteerd met je nieuwe boobs. Hoop dat alles goed gegaan is, ook de reis terug? Pak lekker je rust en op tijd je medicijnen. ... En laat je maar lekker vertroetelen. Ik wens je een heel fijn herstel toe. Als je eraan toe bent moet je maar een operatieverslag schrijven. .. Ben heel benieuwd. 

Xx Jaydee

Guest Livelovelaugh
Posted

Dank jullie wel @Jaydee en @Ans1808

Hoi hoi, 

het is goed gegaan. Ben echt heel blij. 

De aankomst, de kliniek en het personeel etc is precies zoals hier beschreven. Echt top.

de wissel is goed gegaan. De oude waren volledig ingekapseld en ook verkalkt.

zo fijn als ik onder narcose ging zo fijn werd ik ook wakker. Het staat me bij dat ik met dubbele tong gevraagd heb of alles goed was gegaan, hoeveel erin zat en of ze nu weer tegen elkaar aan zaten hahaha. Zelf in het verwarmde bed gegaan, al kan ik me daar niet al teveel van herinneren haha, en vervolgens slapen! Mijn borsten voelden alsof ze in brand stonden dus de pijnstiller via infuus werd wat verhoogd. De verpleegster zei dat er ook heel wat gedaan was ivm de inkapselen etc dus daardoor de pijn wat heviger. Dame na mij kreeg eerste bv, kreeg 350cc en was echt binnen No-time de deur uit.

Omdat ik met de taxi en trein naar huis zou gaan, hielden ze me wat langer daar en ik heb blijkbaar flink geslapen want om 15.00 uur was de Taxi er.

ik had wat pech omdat ze gisteren staakten in heel België dus erge vertragingen en treinen die uitvielen.

was zo ontzettend blij met de tips die hier waren gegeven. Eten, drinken, warme kleding en alle medicatie sowieso meenemen was nu een must. Om 17.00 uur moest ik nl weer wat innemen en om half 5 was ik daar ook echt aan toe. Ik had echt wel flinke pijn. Medicijnen sloegen binnen kwartier aan dus kon ik gerust verder.

Thuisgekomen pyjama aan en lekker naar bed. Rustig gelegen en heb me goed aan het gegeven schema voor de medicijnen gehouden.

Het extra verband dat ook gekruist om nek zat deed vannacht wat pijn aangezien deze extra druk op mijn ribben gaf en wat pijn in nek. Deze is er nu vanaf want dat verband mag er na 24 uur af. Dat scheelt echt heel erg en nu ik alleen de sport bh dus aan heb zie ik een beetje hoe het gaat worden.

vanavond ga ik even kort douchen. Dan mag de sport bh even af en kan ik ze zien. Hahahaha wat een geweldig vooruitzicht.

en vanaf nu worden ze alleen maar mooier want operatievocht moet er natuurlijk nog uit etc.

ben heel benieuwd hoe het straks zal zijn als ze volledig geheeld zijn.

Posted

He meis,

Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinsten, was dus echt hard nodig dat de protheses vervangen werden, en inderdaad door kapselverwijdering heb je wel iets meer pijn, maar gelukkig is het goed onder controle te houden met de pijnstilling, nu lekker rustig aan doen, en goed drinken, des te beter voer je het vocht af.

Ik wens je een heel goed herstel.

xxx

Guest Livelovelaugh
Posted

@Desert-Rose en @Alexandra Erg lief en dank jullie wel.

Dr de meyere belde een half uurtje geleden en hij was benieuwd of ik al gekeken had en wat ik ervan vond. en zei dat ze vast nog zullen verkleuren omdat het tijdens de operatie erg bloedde en er nu weinig eigen weefsel omheen zit plus de zenuwen nog gespannen staan. 

Ik vertelde dat ik zo ga douchen dus dan eens ga spieken haha. Maar zei ook dat ik ze met alleen al de sport bh aan al prachtig vind.

ontzettend attent dat hij ZELF nog na belt! 

Hopelijk ga ik zo even heel erg blij zijn haha. Ben echt benieuwd zometeen.

xxx

Posted
Op 27-5-2016 om 22:30 zei Livelovelaugh:

Hoi Miss.S!

wat een super leuke reactie.

Jij 20 juli! Spannendddd haha echt zo gaaf. Nog even aftellen maar de tijd gaat wel snel. Is het jouw eerste of ook een wissel? Weet je al voor hoeveel je ongeveer gaat?

ik vind het nu echt wel spannend worden. Ze zeggen idd dat hij gouden handen heeft haha dus hoop op wat moois.

nee niet alleen met de trein. Een vriendin ontmoet mij op het station dus dan samen reizen.

maar in een trein zit je dus komt vast hopelijk goed. En heb 1 tussenstop in Antwerpen van 22 minuten dus ik kan op gemak van ene perron naar andere lopen haha en trolley (zo'n klein modelletje met vier wieltjes).

Ow je had me getagged :45: heb ik dus niet door gekregen ! maar heb dus je topic gevonden en ga je gelijk ook volgen natuurlijk :D !

ik heb 20 juli enkel mijn consult bij hem.. Hoeveel het dus zal worden weet ik niet, dat valt dan te bezien :D het is mijn eerste bv dus vind het erg spannend! :D ben er al WEKEN over aan het praten tegen mijn man maar hij was totaal niet zenuwachtig maar als ik er nu over begin ''ohh ja dat gaat snel hey ! :o ben jij niet bang voor complicaties enz..??'' dus ja hoor er komt meer uit hem :45: ! 

ohh fijn dat je met een vriendin reisde, lijkt me toch net altijd iets aangenamer dan alleen ;) 

fijn dat je dag eigenlijk nog goed verlopen is (vooral qua trein) hier in belgië kennen ze dat ook niet.. Werken... nee hoor.. enkel STAKEN <_< 

Ik wens je allesinds heel veel beterschap en hopelijk heb je niet al te veel pijn meer. En ben je ook super blij met je nieuwe boobs! 

nogmaals gefeliciteerd!! xxx

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.