Jump to content

julieke83 : 23 mei 2016 : Dr. van Renterghem : Belgie

Guest julieke83

Recommended Posts

Guest julieke83
Posted

Hey,

ik ben een 33 jarige mama van 2 jongens (2 en 5). Maandag m'n BV gehad, 230 cc per kant. Ik ben 1m68 en weeg 48 kg. Altijd mager geweest, maar na de tweede bevalling ging het echt bergaf. M'n borsten stelden niks meer voor... Blij met m'n keuze nu! Hopelijk betert de pijn snel, wel antibiotica voor de wonden, die zijn ontstoken... Vraag me echter af welke inspanningen ik wel mag doen? Ben wat bang om te snel iets fout te doen...

Posted

He meis,

Welkom en gefeliciteerd met je nw aanwinsten.

En jeetje nu al ontstoken wonden, dat is snel, maar heel vervelend, hoop dat het snel beter word, en voor de pijn goed op tijd je pijnstilling nemen.

De eerste 6 weken mag je eigenlijk bijna niks,en het ligt er een beetje aan hoe de protheses geplaatst zijn, maar ik neem aan dual plane, of achter de spier,  Ik kan beter zetten wat je niet mag, of je pc moet anders zeggen.

De ellebogen niet boven de schouders

Niet strijken,stofzuigen,dweilen,ramen zemen, dus geen repeterende bewegingen.

Niet bukken ( of heel goed ondersteunen)

Niet zwaarder tillen dan 2 kg

Niet sporten

En autorijden meestal pas na 2 weken

Ik heb gelijk je titel aangepast en verhuisd naar de goede categorie.

Ik wil je verder een goed herstel wensen.

xx

Posted

Allereerst gefeliciteerd met je nieuwe borsten, balen van je geinfecteerde wonden, hopelijk ben je daar snel van genezen.

Ik wens je een goed herstel en ben zuinig op jezelf :116:

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.