Nessie81 Posted May 26, 2016 Posted May 26, 2016 Hallo allemaal, Ik ben 25 mei op consult geweest bij dokter Schiettecatte en hij heeft bij mij 400 cc MP+ coh 2 geadviseerd. Heb nu een bescheiden 75 B en zou op een D uitkomen. In mijn album staat en 3d simulatie.. Mijn vraag is.. wat voor maat sport bh moet ik nou nemen? vanwege zwelling enz en hij moet wel strak zitten volgens de consulente ( als ik dat goed schrijf ) maar moest rekening houden met zeker 2 cupmaten groter. Dan denk ik ok 75 D, maar lees ook dat sommige meiden een grotere nemen.. operatie datum is 2 augustus dus nog eventjes wachten.. Ik hoor heel graag van andere meiden hun advies ;-) Thanx alvast!
Summer2 Posted May 26, 2016 Posted May 26, 2016 Welke kliniek? Ik ben ook bij schiettecatte geweest bij aesthetic beauty clinics in veldhoven en ik moest de anna carefix ofzo hebben, die vrouw zei welke maat ik moest bestellen enzo en waar ik die kon kopen.
Nessie81 Posted May 26, 2016 Author Posted May 26, 2016 4 uur geleden zei Summer2: Welke kliniek? Ik ben ook bij schiettecatte geweest bij aesthetic beauty clinics in veldhoven en ik moest de anna carefix ofzo hebben, die vrouw zei welke maat ik moest bestellen enzo en waar ik die kon kopen. Hai bij kliniek Amstelveen. Dat is handig! Bij mij gaven ze alleen aan 2 maten groter bestellen en geen merk ofzo.. ik zal eens even kijken! Dank je wel.!
Summer2 Posted May 26, 2016 Posted May 26, 2016 6 minuten geleden zei Nessie81: De Anna carefix is besteld! Jeej! Welke maat? Ik heb een m zit perfect hoor, heeft een soort van v hals dus kan je gewoon aan onder shirtjes of jurkjes
Nessie81 Posted May 26, 2016 Author Posted May 26, 2016 7 minuten geleden zei Summer2: Jeej! Welke maat? Ik heb een m zit perfect hoor, heeft een soort van v hals dus kan je gewoon aan onder shirtjes of jurkjes Beter! Nou volgens de site moest je 1 maat groter bestellen, dus een L. Zou op een D uitkomen. ( 400 cc mentor mp +
Summer2 Posted May 26, 2016 Posted May 26, 2016 5 minuten geleden zei Nessie81: Beter! Nou volgens de site moest je 1 maat groter bestellen, dus een L. Zou op een D uitkomen. ( 400 cc mentor + Ja denk dat dat wel goed zal zijn! Ik heb 300cc mentor en 70 omvang. In verband met zwelling en zo moest ik m bestellen. Het lijkt alsof je hem niet dicht krijgt omdat het lijkt alsof die te strak is, maar je moet de eerste 2 dagen hem toch door iemand anders dicht laten maken i.v.m. het trekken. Daarna kon ik het gewoon zelf dicht ritsen!
Nessie81 Posted May 26, 2016 Author Posted May 26, 2016 9 minuten geleden zei Summer2: Ja denk dat dat wel goed zal zijn! Ik heb 300cc mentor en 70 omvang. In verband met zwelling en zo moest ik m bestellen. Het lijkt alsof je hem niet dicht krijgt omdat het lijkt alsof die te strak is, maar je moet de eerste 2 dagen hem toch door iemand anders dicht laten maken i.v.m. het trekken. Daarna kon ik het gewoon zelf dicht ritsen! Ja hoop het haha en dan zie ik wel verder welke ik als 2e sport bh neem. Heb er dan ieder geval vast 1 ! nou mijn man is wel vrijwilliger hahhaha maar thanx voor de tip :-)
bianca1980 Posted May 29, 2016 Posted May 29, 2016 Op 26-5-2016 om 10:55 zei Nessie81: Hallo allemaal, Ik ben 25 mei op consult geweest bij dokter Schiettecatte en hij heeft bij mij 400 cc MP+ coh 2 geadviseerd. Heb nu een bescheiden 75 B en zou op een D uitkomen. In mijn album staat en 3d simulatie.. Mijn vraag is.. wat voor maat sport bh moet ik nou nemen? vanwege zwelling enz en hij moet wel strak zitten volgens de consulente ( als ik dat goed schrijf ) maar moest rekening houden met zeker 2 cupmaten groter. Dan denk ik ok 75 D, maar lees ook dat sommige meiden een grotere nemen.. operatie datum is 2 augustus dus nog eventjes wachten.. Ik hoor heel graag van andere meiden hun advies ;-) Thanx alvast! Ohh wat goed je bent eruit wat je wilt, heel leuk om te lezen! 2 augustus lijkt ver maar voor je het weet is het zover..het aftellen is begonnen ik droeg zelf de eerste weken alleen maar de carefix bh, en nu na 6 weken wissel ik af met de carefix, gewone bh en sport bh. ligt er een beetje aan wat ik ga doen en vindt het vooral s'nachts nog fijn om wat stevigs te dragen, maar in principe zou het niet hoeven zeggen ze. Dus denk dat je gewoon moet kijken wat voor jou het prettigst voelt maar zou zeker willen adviseren om je carefix 6 weken te dragen, die stevigheid hebben je nieuwe boobs gewoon nodig .
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.