Ga naar inhoud

schaamlipcorrectie na bevalling


lovelife

Aanbevolen berichten

Hoi dames,

Dacht zal ik dit verhaal schrijven of niet...

Toch maar doen voor een ander...wie weet heb je er iets aan :)

Afgelopen dinsdag was dan de dag van mijn operatie. Na de bevalling van ons tweede kindje was een van mijn schaamlippen opnieuw gescheurd en een week na hechten lieten deze te vroeg los dus het leek nergens meer op. Had er veel last van dus zo gezegd...zo gedaan. Na 3 en halve maand strijden met de verzekering uiteindelijk het verlossende woord voor akkoord gekregen.

Dus daar was de grote dag. Met al enige spanning meldde ik mij op de afdeling. Werd ik doorverwezen en opgenomen....helaas liep het programma een half uurtje uit. Gelukkig kon ik wat lezen op mijn kamer. Toen werd ik opgehaald en naar de anesthesie gebracht.....gekozen voor een ruggenprik. Eerst infuus prikken....help! Ik haat naalden....beetje duizelig maar het viel mee. Daarna werd de ruggenprik gezet....beetje raar en vervelend gevoel maar niet pijnlijk. Ging bijna plat .....kwam vast door de spanning. 5 minuten laten voelde ik niets meer vanaf mijn navel. Wat is dat een raar gevoel! Toen naar de ok. Buiten dat ik ontzettend lag te trillen, voelde ik mij verder prima. Een half uurtje later....schat ik zo...mocht ik naar de verkoever afdeling. Daar kreeg ik nog diclofenac via het infuus. Daarna terug naar de afdeling en na 2 uurtjes kon ik lopen en plassen en mocht ik gaan. De eerste twee dagen na de operatie zijn toch best vervelend maar met koelen en medicatie is het wel te doen. De hechtingen beginnen nu te vervelen en te prikken....dat vind ik het vervelendste.

Laat je in ieder geval niet tegenhouden door angst want het is (voor mij) best te doen. Ik kan niet wachten tot de hechtingen eruit mogen/loslaten/zijn. 

Liefs lovelife 

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey heb je verslagje hier net gelezen. 

Na wat zoekwerk en praten ga ik het toch niet laten doen. :) mijn boobs zijn toch prioriteit en mijn schaamlippen.. nuja het is niet zo dat er nog zijn die ze zullen zien. Mijn man stoort zich er niet aan en ik soms wel maar eerder mentaal :) in de zomer als het wat warmer is scheurt het .. Maar daar zal ik deze zomer eens eerst opletten of het wel mijn schaamlippen zijn :P 

Thnx voor je verslagje te delen ;) denk zeker dat er dames zijn die er wat aan hebben hoor! 

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden zei Miss.S:

hey heb je verslagje hier net gelezen. 

Na wat zoekwerk en praten ga ik het toch niet laten doen. :) mijn boobs zijn toch prioriteit en mijn schaamlippen.. nuja het is niet zo dat er nog zijn die ze zullen zien. Mijn man stoort zich er niet aan en ik soms wel maar eerder mentaal :) in de zomer als het wat warmer is scheurt het .. Maar daar zal ik deze zomer eens eerst opletten of het wel mijn schaamlippen zijn :P 

Thnx voor je verslagje te delen ;) denk zeker dat er dames zijn die er wat aan hebben hoor! 

xxx

Graag gedaan. 

En idd als het je mee valt is dat een goede beslissing.

Denk wel dat er onnodig zwaar over gedacht word. Denk dat een borstvergroting velen malen pijnlijker is...

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden zei lovelife:

Graag gedaan. 

En idd als het je mee valt is dat een goede beslissing.

Denk wel dat er onnodig zwaar over gedacht word. Denk dat een borstvergroting velen malen pijnlijker is...

Xx

goh dat kan wel, dat durf ik je niet te vertellen, ik ben tijdens mijn bevalling niet gescheurd, ik vond het wel pijnlijk om te gaan plassen maar mijn vroedvrouw zei toen dat dat normaal was en dat ik natuurlijk wel kleine wondjes had, man wat piekte het als ik ging plassen ! :o dat deed meer pijn dan mijn bevalling zelf :45: 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

21 minuten geleden zei Miss.S:

goh dat kan wel, dat durf ik je niet te vertellen, ik ben tijdens mijn bevalling niet gescheurd, ik vond het wel pijnlijk om te gaan plassen maar mijn vroedvrouw zei toen dat dat normaal was en dat ik natuurlijk wel kleine wondjes had, man wat piekte het als ik ging plassen ! :o dat deed meer pijn dan mijn bevalling zelf :45: 

xx

Ow echt haha... nergens om je voor te schamen hoor. 

En ja dat plassen is niet fijn. Met een spoelfles is het prima te doen. 

Maar wat houdt je dan precies tegen als je nu niet gelukkig bent ermee? 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 minuten geleden zei lovelife:

Ow echt haha... nergens om je voor te schamen hoor. 

En ja dat plassen is niet fijn. Met een spoelfles is het prima te doen. 

Maar wat houdt je dan precies tegen als je nu niet gelukkig bent ermee? 

 

geld :) en ook ... ik denk soms ''is het wel echt nodig?'' en ook er zijn zoooooooooooveeel vrouwen met hetzelfde probleem en zij kunnen er ook mee leven dus ja, dan ik ook he :P 

Link naar reactie
Delen op andere sites

22 minuten geleden zei Miss.S:

geld :) en ook ... ik denk soms ''is het wel echt nodig?'' en ook er zijn zoooooooooooveeel vrouwen met hetzelfde probleem en zij kunnen er ook mee leven dus ja, dan ik ook he :P 

Zolang je er geen last van hebt oke.

Maar als je er last van hebt en het je leven zo beïnvloed kun je altijd een verwijzing van de huisarts vragen voor de gynaecoloog. 

Ik heb het vergoed gekregen bij zilveren kruis :rolleyes:

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden zei lovelife:

Zolang je er geen last van hebt oke.

Maar als je er last van hebt en het je leven zo beïnvloed kun je altijd een verwijzing van de huisarts vragen voor de gynaecoloog. 

Ik heb het vergoed gekregen bij zilveren kruis :rolleyes:

oh okey dat is natuurlijk wel interessant, maar waarom een verwijzing naar je huisarts? hier kan je gwn naar je gyno gaan :) (ben van BE ) 

en van zodra ik er echt last van heb, wil ik er sowieso iets aan doen :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

23 uur geleden zei Miss.S:

oh okey dat is natuurlijk wel interessant, maar waarom een verwijzing naar je huisarts? hier kan je gwn naar je gyno gaan :) (ben van BE ) 

en van zodra ik er echt last van heb, wil ik er sowieso iets aan doen :) 

Oh hier heb je wel een verwijzing nodig om het vergoed te krijgen. Anders moet je dat gewoon zelf betalen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden zei lovelife:

Oh hier heb je wel een verwijzing nodig om het vergoed te krijgen. Anders moet je dat gewoon zelf betalen.

moest ik het echt nodig vinden zal ik het zeker eens uitzoeken via mijn huisarts ;) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.