Ga naar inhoud

Groentje


Cookie1995

Aanbevolen berichten

Hoi allemaal ! :) 

Ik ben een 20 jarige Amsterdamse en denk sinds ik ben afgevallen aan een borstvergroting/lift. Ondanks dat ik ben afgevallen ben ik nog best wel breed gebouwd. Ook heb ik altijd een grote voorgevel gehad, voordat ik afviel was dit namelijk een F-cup (80), in sommige gevallen zelfs een G (75). Nu ik ben afgevallen zijn m'n borsten heel slap geworden en teruggekeerd tot een 75 E. Dat mijn borsten niet rechtop stonden ben ik altijd al gewend geweest, ik wist dat dit te maken had met de grootte. Maar nu mijn borsten er ongevuld uitzien heb ik zelfs spijt van het afvallen. Twee weken terug ben ik langs geweest bij dokter Van der Weij in de boerhaave kliniek. Hier zijn wij samen tot de conclusie gekomen dat een borstvergroting beter bij mij zal passen omdat ik later misschien nog kinderwens heb en borstvoeding wil geven. En vooral omdat ik mijn grote borsten ook mis. Soms heb ik nog m'n twijfels omdat ik toch hartstikke gezond ben en eigenlijk niks te klagen heb in mijn leven. Ik ben bang dat ik mij straks misschien niet meer de ware ik voel, maar zo voel ik mij op dit moment ook niet. Ik ben hier om jullie verhalen te lezen en wie weet hebben jullie wel advies! Mijn operatie staat nu gepland in oktober. Dan krijg ik anatomische borsten 450 cc, ik heb ook geen idee hoe dit eruit komt te zien. Ik heb in ieder geval super veel zin om lekker te kletsen met jullie over borsten haha, iedereen in mijn omgeving word letterlijk gek van mij haha! Een hele fijne dag nog ! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi! Ik heb 300 cc gekregen en ben nu 1 week po (21 jaar). Het is helemaal niet raar om ineens borsten te hebben. Ik denk dat dat bij jou ook niet raar of vreemd zal zijn omdat je ze altijd hebt gehad. Als je af gaat vallen gebeurt zo iets altijd, hangende borsten of op andere plekken hangende huid. Je moet juist blij zijn dat je bent afgevallen. Nu kan je de volgende stap nemen om weer mooie borsten te krijgen, het wordt nu toch alleen maar leuker???

Je leeft maar 1 keer en het leven is zo voorbij, maar kan ook zo voorbij zijn. Waarom zou je het dan niet doen? Je wilde al verandering in je gewicht en dat heb je gewoon gedaan! Ik vind dat echt super knap! je blijft echt wel je ware-ik hoor. Ben daar maar net bang voor, of je moet van cup aa naar een G gaan, oke dan is het even schrikken. Maar komt heus wel goed hoor, mijn zelfvertrouwen is nu al een stuk meer! Laat staan straks als ik bh's en bikini's aan mag. Ik kom van een AA cuo af en verwacht een grote C of D te krijgen. 

Ik heb trouwens ronde protheses, ik had geen anatomische willen hebben (misschien is rond wel mooier als je kleine protheses hebt) die bolling aan de bovenkant is nief zo heftig en als ik een hle lage v hals draag dan zie je gewoon borsten alsof ze echt zijn, alleen jou borsten zijn al een stuk groter dus dat is natuurlijk allemaal anders. Lang verhaal, haha sorry! :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.