Daantje85 Posted May 25, 2016 Posted May 25, 2016 Hai dames, heeft er iemand een borstband te koop? Dan kan ik de mijne eens wassen
Bruisend Posted May 25, 2016 Posted May 25, 2016 Hiiiiiii, Ik heb hem gewoon gewassen en die 2 uurtjes zonder rond gelopen. Ga ik niet helemaal een band voor aanschaffen. En ik denk dat als je je pc belt ze het vast wel met je eens zijn! (altijd checken)
Daantje85 Posted May 25, 2016 Author Posted May 25, 2016 6 minuten geleden zei Bruisend: Hiiiiiii, Ik heb hem gewoon gewassen en die 2 uurtjes zonder rond gelopen. Ga ik niet helemaal een band voor aanschaffen. En ik denk dat als je je pc belt ze het vast wel met je eens zijn! (altijd checken) Ja ik wist niet zo goed of dat wel zou kunnen, morgen maar even pc bellen om te overleggen
Bruisend Posted May 25, 2016 Posted May 25, 2016 12 minutes ago, Daantje85 said: Ja ik wist niet zo goed of dat wel zou kunnen, morgen maar even pc bellen om te overleggen Jaaaaaa maar niet zo als mij dan de deur uit gaan en pas 12 uur later terug komen haha hij was iig wel weer droog!
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.