Ga naar inhoud

Slechte ervaring: Bv en tepel lift dr. Janssen (Oisterwijk )


Aanbevolen berichten

  • Reacties 554
  • Created
  • Laatste Reactie

@Ldk1609 smeren wacht ik idd maar even mee en sinds ik die zwarte bh aan heb ook haast geen last meer bij de littekens :-) witte bh gaat lekker achter in de kast en heb nu deze zwarte en dezelfde in t wit dus kan ik wel even mee vooruit tot wanneer ik weer gewone bh's mag/kan gaan dragen.

Ben ook heel blij dat dit forum bestaat mijn vriend wordt soms beetje gek van mij met al mijn vragen en onzekerheden hij zegt hou nou toch eens op en wacht gewoon tot de volgende controle haha snap m ook wel beetje maar goed uiteindelijk is t ook in zijn belang dat het allemaal mooi wordt :-)

Hoe zo ben jij onzeker over je tepels als ik vragen mag?. 

Ik weet dat bij mij die van mij nog erg naar beneden staan en als niet bij trekt dat er een lift moet. Maar da's latere zorg.

dank je wel voor je uitgebreide reactie

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sorry dat ik nu pas reageer op jje tags :P Maar ik had geen wifi in Berlijn. Is toch niet meer van deze tijd? <_< haha
Maar ik zie wel dat je al aardig wat antwoorden gekregen hebt en ik moet zeggen dat op die paar weken er een hele hoop veranderd is met je boobs! Het gaat echt goed vooruit. Ik snap dat je gewoon een keer op een ochtend wakker wil worden en dat ze goed zitten ;) maar helaas werkt het niet zo hihi. Ik heb ook iedere ochtend gekeken destijds en steeds weer tot de conclusie gekomen dat er geen wonder gebeurd was de afgelopen nacht.. Heb ik nu ook nog wel eens als ik 's ochtends vol verwachting op de weegschaal ga staan :45: Weer geen wonder gebeurd :P 

Maar het gaat echt goed vooruit! Je littekens zien er goed uit, maar zou idd zeker nog niet smeren, zeker omdat eentje ervan ook open geweest is. Wacht nog maar een paar weekjes, het maakt niet zo veel uit hoor, wel of niet smeren :) Een litteken heeft gewoon 1 tot 2 jaar nodig eer het helemaal hersteld is. Eerst worden ze altijd roder, gedurende de eerste maanden en daarna gaan ze pas lichter worden. Geef ook dat maar de tijd :) 

De zwarte bh heeft ook absoluut mijn voorkeur.. Ik denk dat ze in de kliniek geen grotere hadden en dus maar dit kleine niemandalletje meegegeven hebben, omdat het het grootste was wat ze hadden ;) 

Morgen weer een update van de boobs omdat het dinsdag is? Ben benieuwd!! 

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

@best_boobie haha idd niet van deze tijd geen Wi-Fi. Zwarte bh zit ook veel fijner geeft idd meer steun hoop alleen dat dat het zakken niet in de weg staat.

Sinds ik de zwarte bh aan heb ook geen last van geïrriteerde gevoel bij mijn littekens meer gelukkig dus dat scheelt ook 

Haha mijn weegschaal geeft ook geen wonderen aan helaas maar dat zullen wel meer dames hebben. En eer er bij mij wat kilo's af zouden gaan dan zijn we ook poos verder hoe hard ik ook me best doe (traag werkende schildklier).  

Morgen idd weer een update ben zelf ook wel benieuwd probeer er verder niet te veel op te letten alleen op dinsdag haha.

Op naar de 4 weken morgen je ziet de update wel verschijnen.

 

Hoop dat je fijne vakantie gehad hebt of nog hebt .

Dank je vvoor je reactie.

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

@best_boobie @Marietje @F-cupje @Ldk1609 @jaino @Chacha @Jaydee 

Hierbij mijn update van vandaag 4 weken po.

Ben zelf niet echt tevreden zie niet echt vooruitgang sinds vorige week.

Voor zicht vind ik helemaal nergens op lijken rechter borst veranderd volgens mij niet erg.

Linker borst ben ik van t zij aanzicht wel tevreden op zich.

Heb werkelijk ook geen flauw idee tot wanneer alles kan gaan zakken. Had begrepen dat er zich kapsel omheen gaat vormen ben benieuwd of t dan nog wel gaat zakken.

Ben benieuwd naar jullie mening.

 

1e foto van voor

2e foto links 

3e foto rechts

Alvast bedankt voor jullie reacties

 

Groetjes

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meis, zie ook niet veel verandering met vorige week, maar niet getreurd er kan nog veel veranderen :) hoor van sommige meiden dat ze tot 10 weken nog wel zakken

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 11-6-2016 om 22:23 zei fayenne1982:

@Ldk1609 smeren wacht ik idd maar even mee en sinds ik die zwarte bh aan heb ook haast geen last meer bij de littekens :-) witte bh gaat lekker achter in de kast en heb nu deze zwarte en dezelfde in t wit dus kan ik wel even mee vooruit tot wanneer ik weer gewone bh's mag/kan gaan dragen.

Ben ook heel blij dat dit forum bestaat mijn vriend wordt soms beetje gek van mij met al mijn vragen en onzekerheden hij zegt hou nou toch eens op en wacht gewoon tot de volgende controle haha snap m ook wel beetje maar goed uiteindelijk is t ook in zijn belang dat het allemaal mooi wordt :-)

Hoe zo ben jij onzeker over je tepels als ik vragen mag?. 

Ik weet dat bij mij die van mij nog erg naar beneden staan en als niet bij trekt dat er een lift moet. Maar da's latere zorg.

dank je wel voor je uitgebreide reactie

Groetjes

Gewoon lekker je vragen stellen en je hart luchten op het forum. Daar is het forum toch voor :) ?

Ik ben er onzeker over omdat ze erg bol staan (alleen bij kou of als ik er overheen wrijf zijn ze 'plat'). Ik kan je wel even toevoegen aan mijn album, alleen heb ik hier geen foto van mijn tepels. Ik vind ze ook wat aan de grote kant. Ik heb het gevoel dat als ze wat kleiner waren, dat mijn borsten ook wat groter leken. Maargoed, wie weet laat ik hier nog aan sleutelen in de toekomst :P.

Helaas moet je gewoon ff geduld hebben meid. Ik hoop voor je dat alles goed komt en dat je uiteindelijk heel blij met je boobies zal zijn.

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zie ook niet echt verandering.

Hoelang het nog kan gaan zakken en vormen daar heb ik totaal geen verstand van helaas.

Ik ben zelf pas volgende week aan de beurt dus weet niet hoe lang het duurt.

Maar kees wel vaak dat er nog lang verandering zichtbaar is.

Dus ik denk toch dat geduld hier weer het sleutelwoord is al begrijp ik dat dat erg moeilijk is.

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@fayenne1982, nee, deze week idd weinig verandering, maar het kan zo maar zijn dat je volgende week juist een mega verandering doormaakt. Geduld blijft het toverwoord, Fayenne. Ik weet dat dat moeilijk is, ik vind dat zelf namelijk ook heel moeilijk en heb eigenlijk de moed al opgegeven en ga er voor het gemak maar vanuit dat er een hersteloperatie gaat volgen bij mij. Dan kan het alleen maar meevallen :38:.

Xx Jaydee 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Marietje @jaino @MissS @Love_boobies @Jaydee @Ldk1609 @best_boobie @Chacha @Summer2 en andere die ik vergeten ben :-) dank je wel voor jullie reacties weer echt super fijn!!.. nog even vandaag paar foto's gemaakt om mijn vertrouwen beetje erin te houden. Ook even van de littekens volgens mij gaat dat allemaal goed alleen soms beetje trekkend gevoel ga ervan uit dat dat normaal is.

Foto in t blauwe shirt heb ik net na t douchen zonder bh aan genomen ziet de best aardig uit denk ik :-).

1e foto litteken rechts 

2e foto litteken links 

3e foto is staand van boven af zoals ik t zie als ik naar beneden kijk

4e foto is als ik lig

5e is als ik sta met shirt aan zonder bh.

 

Groetjes.

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

26 minuten geleden zei fayenne1982:

@Marietje @jaino @MissS @Love_boobies @Jaydee @Ldk1609 @best_boobie @Chacha @Summer2 en andere die ik vergeten ben :-) dank je wel voor jullie reacties weer echt super fijn!!.. nog even vandaag paar foto's gemaakt om mijn vertrouwen beetje erin te houden. Ook even van de littekens volgens mij gaat dat allemaal goed alleen soms beetje trekkend gevoel ga ervan uit dat dat normaal is.

Foto in t blauwe shirt heb ik net na t douchen zonder bh aan genomen ziet de best aardig uit denk ik :-).

1e foto litteken rechts 

2e foto litteken links 

3e foto is staand van boven af zoals ik t zie als ik naar beneden kijk

4e foto is als ik lig

5e is als ik sta met shirt aan zonder bh.

 

Groetjes.

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Ziet er zo idd heel mooi vol uit zeg!  

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gaat er steeds beter uitzien meis, en je littekens ook, die ene die gelekt heeft lijkt ook goed te genezen :) ben blij voor je!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mooi geworden.

En die met dat blauwe shirt is ook echt super !!!

Zo kijken de andere toch tegen je aan natuurlijk en ik vind dat er super uitzien.

Van littekens heb ik geen verstand dus ik weet niet of dat er goed uit ziet maar dat trekkende gevoel lijkt me wel normaal.

Ben je er zelf ook blij mee?

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zozo @fayenne1982, dat ziet er netjes uit in dat blauwe shirt... en dan nog wel zonder bh :35:. Mooi hoor... uiteindelijk komt het helemaal goed met jou.

Xx Jaydee 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meid

Idd tov vorige week zie ik ook niet veel verandering. Het lijkt wel alsof er onderin, dus waar je tepels zitten, nog veel weefsel zit dat nog niet strak om de prothese zit.. Of dit nog gaat gebeuren, vind ik heel lastig aan te geen, omdat, zoals ik al eerder aangaf, nog nooit gezien heb dat er prothesen geplaatst werden zonder lift, bij deze borsten (en je weet dat ik het niet vervelend bedoel he :) ) Maar ik heb dus geen vergelijkingsmateriaal.... Dat maakt het erg lastig..

Helaas moet je nog geduld hebben, alleen is het geduld het lastigste als je een week geen verschil ziet.. :( Geef de moed nog niet op ;)  Er kan echter veel veranderen de eerste drie maanden.. en zelfs tot een jaar, ook als het kapsel helemaal klaar is hoor..

xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uur geleden zei fayenne1982:

@Marietje @jaino @MissS @Love_boobies @Jaydee @Ldk1609 @best_boobie @Chacha @Summer2 en andere die ik vergeten ben :-) dank je wel voor jullie reacties weer echt super fijn!!.. nog even vandaag paar foto's gemaakt om mijn vertrouwen beetje erin te houden. Ook even van de littekens volgens mij gaat dat allemaal goed alleen soms beetje trekkend gevoel ga ervan uit dat dat normaal is.

Foto in t blauwe shirt heb ik net na t douchen zonder bh aan genomen ziet de best aardig uit denk ik :-).

1e foto litteken rechts 

2e foto litteken links 

3e foto is staand van boven af zoals ik t zie als ik naar beneden kijk

4e foto is als ik lig

5e is als ik sta met shirt aan zonder bh.

 

Groetjes.

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Dit ziet er heel goed uit weer.
Hoe anders het kan zijn als de foto op een andere manier genomen wordt he..

En in dat blauwe shirt, super! :35: 

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@best_boobie @Love_boobies @Marietje @jaino @Jaydee @Chacha @vermer @F-cupje @Clea♡ @Summer2 en alle andere die mee willen kijken. 

Hierbij een paar nieuwe foto's vandaag 5 weekjes

Ben benieuwd of jullie hetzelfde opvalt als mij.

En jullie tips en evt adviezen.

Heb helemaal geen pijn mee gelukkig maar mag ook wel na 5 weekjes :-)

Over 2 weken op controle Ven benieuwd wat de pc te melden heeft.

Ben zelf niet tevreden kan t wel even verstoppen in bh en onder kleren maar wil ook graag zelfverzekerd in de slaapkamer kunnen zijn :-)

 

1e foto is rechts 

2e foto is links 

Andere spreken voor zich

Groetjes

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.