Ga naar inhoud
Mededeling voor iedereen! Lees meer... ×
Borsten Forum

fayenne1982

Slechte ervaring: Bv en tepel lift dr. Janssen (Oisterwijk )

Aanbevolen berichten

@best_boobie goede morgen 

Weet niet wat overzichtelijker is mbt mijn topic vind het wel belangrijk dat mensen mijn verhaal kunnen lezen over janssen. Dat ze echt goed nadenken voor ze naar hem toe gaan. Misschien als je van nix naar groter wil het allemaal goed gaat bij hem maar met liften en/of grotere borsten dat men dan echt nadenkt en beter ergens anders heen kan gaan.

Zo balen dat ik die verkeerde keuze heb gemaakt.

Zit alleen wel met de vraag of ik aan janssen door moet geven dat ik niet meer komogelijk voor controle.

ik had min controle afspraak afgezegd en moest bellen voor een nieuwe afspraak heb ik nog niet gedaan nu belde ze gisteren zelf mij op maar heb de telefoon niet opgenomen gewoon omdat ik niet wist wat ik moest zeggen haha.

Je komt niet blond over hoor weet gewoon niet wat het handigste is met mijn topic. Wil zo ie zo wel andere titel. Misschien iets van mislukte bv wordt als sinterklaas kadertje weer mooi gemaakt haha heb geen idee maak er maar wat moois van.

Mijn vader is echt super en ik mis m8jn moeder nog steeds soms heb ik het idee dat dit gemis ook steeds meer wordt door de tijd heen je leert er mee omgaan maar het verdriet blijft. 

Alles deed ik met en samen met mijn moeder we waren echt samen 1 heb veel meegemaakt kwa nare dingen door een me leven heen en ze was er altijd voor me mijn vader ook maar mijn moeder was hier wat dominanter is soms te haha overbezorgd wat ik toen soms 9ok vreselijk irritant vond maar het achteraf heel goed begrijp.

Ben super blijkt met mijn vader en super trots op hem om hoe hij er zich doorheen heeft geslagen want dat was ook echt een drama in 't begin. We hadden echt het gevoel dat we hem ook weg konden brengen zo zat hij er doorheen. Koelkast en kelder leeg en deed geen boodschappen enz het maakte hem allemaal niet meer uit. De liefde van zijn leven waar hij vanaf 11 jarig jongetje al mee samen was die was er ineens niet meer.  Gelukkig hebben we ook hem goed kunnen bijstaan en gaat het nu weer aardig de goede kant op. Mijn kinderen hebben daar ook echt een heel groot aandeel in die zijn dol op opa en gaan er vaak heen wat hem weer afleiding geeft. Makkelijk dat hij maar paar straten ve4der woont.

Maar goed het gaat hier op t forum over borsten geloof ik en niet over vaders en moeders  haha dus ik zal het maar verder tot mij borsten betrekking laten helpen.

Aftellen naar 5 december sinterklaas een dag op schuiven en genieten van het vooruitzicht en niet meer achterom kijken naar mijn goede vriend Janssen 

Thanks voor je reactie.

Liefs fayenne 

• Upvote 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

@Susannah dank je wel!! Lief dat je dat zegt!!

@MarTiet tegen de tijd dat ik naar nio moet bestel ik wel een paar en neem ze gewoon mee en zie wel wat ik aan krijg haha zal vast goed komen.

@Jaydee hoop dat je gelijk krijgt. HaHa als ze groter lijken door de projectie ben ik helemaal blij ik wacht tot maar gewoon af zo vind ik 't nix dus zal zeker beter worden.

• Upvote 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Nou weet je wat meid, maak dan een nieuw topic aan in 'operatieverslagen'
Dan ga ik ff nadenken over een titel voor dit topic, en zet ik de link naar dit topic in je nieuwe topic straks, goed?

Weet je.. het mag best wel eens over iets anders gaan dan borsten hier op het forum. Mensen worden niet gevormd door hun borsten, maar door de ervaringen in het leven.
Op het moment dat er weer grotere veranderingen op het pad komen, zoals nu met je borsten, komen vaak andere dingen ook weer meer naar voren. Dan mag dat best gezegd worden, toch?

Je vader zal het zeker heel erg gewaardeerd hebben hoe jullie voor hem gezorgd hebben na het overlijden van je moeder. Soms is dat lastiger om te zeggen, dan dat je het bewijst met daden.

Maar wat betreft controleafspraak met Janssen.
Ik zou zelf bellen en zeggen dat je geen controle meer hoeft, aangezien je binnenkort een fatsoenlijke lift krijgt, elders. Dat nav een second opinion eruit gekomen is, dat dit veel netter en mooier had kunnen worden en dat je je nu dus elders laat opereren. (zoiets in deze trant dan :P )

xxxx

• Upvote 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

@prisje81 @MarTiet @Miss.S @Ank @Jaydee @jaino @best_boobie @F-cupje enz enz

Goede morgen dames/

Ben eigenlijk wel benieuwd hoe het met jullie allemaal gaat?

Alweer een poosje geleden dat ik iets geplaatst heb maar heb even wat afstand genomen voor mezelf merkte dat ik er teveel mee bezig was en dat dit niet goed was voor de rust in mijn koppie.

vandaag over 3 weken mag ik voor de lift met anker litteken en behoud huidige protheses naar NIO.

wordt wel spannend allemaal weer.

nu druk bezig met  het zoeken naar een goede sport bh in de juiste maat.

heb nu cup H van gewone bh maar deze zit eigenlijk te strak heb omvang 95 ook super fijne sport bhs van de action super goedkoop in maat l gekocht en geven lekker de steun die ik fijn vind ik vind ze echt geweldig vooral voor s nachts

Maar voor na de komende operatie ben ik dus opzoek naar een sport bh in maat 95 F en 95 G

maar de meeste gaan maar tot omvang 90 weet eigenlijk niet goed wat te doen.

Nio adviseerde de triumph tri action

en lees hier veel goede ervaringen met de shock abs.

maar ook deze gaan niet verder dan 90 omvang en ene wel cup g andere niet.

Weet eigenlijk niet goed welke nu te bestellen.

Heeft iemand tip of weet iemand een site waar ze wel sport bhs verkopen met omvang 95 en in cup F en G?

Heb lekker veel te doen dus gelukkig wel veel afleiding. maar de bhs moeten ook gebeuren.

verder lekker veel voetbal toernooien en wedstrijden van mijn zoontje van 9 en dochtertje van 8 en verder houd mijn kleinste prinsesje van 2 me ook lekker bezig en is de grote vriend sinterklaas weer in t land dus druk met de surprises maken enz.

zat de toen en dan op pakjes avond heb ik als t goed gaat allemaal mijn eigen 2 kadootjes te pakken ;-)

Hoop dat het met jullie allemaal goed gaat ik lees met tussendoor gewoon bij in jullie topics sorry als ik niet vaak reageer maar dat komt snel weer.

Liefs Fayenne

• Downvote 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Hey @fayenne1982 ik kreeg een compressievest bij mijn operatie van Nio. Maar dat was in parkkliniek.weet wel in Breda bij Naron hebben ze allemaal grote maten beha s sport zwem lingerie.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Wat gaat de tijd toch snel he meis! Wel fijn want zo heb jij binnen no time je boobs die je zo hard verdient en kun je trots de zomer in :D 

Herkenbaar sportbh stress :unsure: Komt goed meis je hebt nog even. De Ulla gaat inderdaad ver.. kost wat maar dan hebbie ook wat. 

Succes met het zoeken naar een sportbh, gewoon een zooi bestellen en wat niet goed is terugsturen want het is toch maar gissen. 

En veel plezier met het aftellen!

Xx

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

@best_boobie @Jaydee @jaino @MarTiet @Miss.S @Ank @Love_boobies @lovertje @F-cupje @prisje81 en de rest die ik door de zenuwen vergeet.

Poosje afwezig geweest op t forum omdat het een beetje stress gaf...

Nu vandaag is de grote dag. Ik ga een nieuw topic openen onder operatieverslagen en hoop dat @best_boobie daarin de link zou kunnen zetten naar mijn oude topic. Als vat bedankt.

Liefs fayenne 

• Upvote 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
1 uur geleden zei fayenne1982:

@best_boobie @Jaydee @jaino @MarTiet @Miss.S @Ank @Love_boobies @lovertje @F-cupje @prisje81 en de rest die ik door de zenuwen vergeet.

Nu vandaag is de grote dag. Ik ga een nieuw topic openen onder operatieverslagen en hoop dat @best_boobie daarin de link zou kunnen zetten naar mijn oude topic. Als vat bedankt.

Liefs fayenne 

Heeeeel veel succes vandaag meid, hoop echt dat nu alles goed gaat!!! Ik denk je aan, dikke knuffel :53: tis je gegund!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
7 uur geleden zei fayenne1982:

Liefs fayenne 

yep, ga ik doen :35: 

xxx

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
10 uur geleden zei Mylene:

Gaat gelukkig de goede kant op 

???

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites