Ga naar inhoud

Slechte ervaring: Bv en tepel lift dr. Janssen (Oisterwijk )


Aanbevolen berichten

@best_boobie @Jaydee @jaino @MarTiet @Miss.S @Ank @Love_boobies @lovertje @F-cupje @prisje81 en de rest die ik door de zenuwen vergeet.

Poosje afwezig geweest op t forum omdat het een beetje stress gaf...

Nu vandaag is de grote dag. Ik ga een nieuw topic openen onder operatieverslagen en hoop dat @best_boobie daarin de link zou kunnen zetten naar mijn oude topic. Als vat bedankt.

Liefs fayenne 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 554
  • Created
  • Laatste Reactie
1 uur geleden zei fayenne1982:

@best_boobie @Jaydee @jaino @MarTiet @Miss.S @Ank @Love_boobies @lovertje @F-cupje @prisje81 en de rest die ik door de zenuwen vergeet.

Poosje afwezig geweest op t forum omdat het een beetje stress gaf...

Nu vandaag is de grote dag. Ik ga een nieuw topic openen onder operatieverslagen en hoop dat @best_boobie daarin de link zou kunnen zetten naar mijn oude topic. Als vat bedankt.

Liefs fayenne 

Heeeeel veel succes vandaag meid, hoop echt dat nu alles goed gaat!!! Ik denk je aan, dikke knuffel :53: tis je gegund!

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uur geleden zei fayenne1982:

@best_boobie @Jaydee @jaino @MarTiet @Miss.S @Ank @Love_boobies @lovertje @F-cupje @prisje81 en de rest die ik door de zenuwen vergeet.

Poosje afwezig geweest op t forum omdat het een beetje stress gaf...

Nu vandaag is de grote dag. Ik ga een nieuw topic openen onder operatieverslagen en hoop dat @best_boobie daarin de link zou kunnen zetten naar mijn oude topic. Als vat bedankt.

Liefs fayenne 

yep, ga ik doen :35: 

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 year later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.