Ga naar inhoud

Slechte ervaring: Bv en tepel lift dr. Janssen (Oisterwijk )


Aanbevolen berichten

  • Reacties 554
  • Created
  • Laatste Reactie
14 uur geleden zei fayenne1982:

@Anke dank je voor je reactie de nazorg voor de eventuele lift geld een jaar. Maar met de 3e controle wordt er bekeken of het idd nodig is. Het is heel goed en duidelijk samen met hem en mij besproken voor de operatie welke effect ik zou willen als resultaat en hij dacht dat het met deze 1050 cc haalbaar zou zijn zonder lift mocht nu blijken dat het toch nodig is dat wordt dat door hem gedaan via de nazorg. Wat ik een goede service vindt en mij gerust stelde.

In mijn pc zijn ogen als de extra littekens niet nodig zijn voor het resultaat wat ik wil dan liever niet mocht het nodig zijn kan het alsnog.

Yep heb op Google naar de pc gezocht en kwam idd een bepaald verhaal tegen blijkbaar is hij de horror doktor. Hoe wel er ook vele goede positieve verhalen over hem zijn.

Over ieder is wel wat te zeggen of vinden denk ik. Behalve nio die nogal populair schijnt te zijn maar daar had ik voor ik mijn operatie afspraak had staan en aanbetaling had gedaan en alles voor mij besteld was niet van gehoord.

Iedere pc werk op zijn eigen manier en heeft eergisteren bij de eerste controle nogmaals veel uitgelegd ook aan mijn vriend waarom ze zo ggeplaatst zijn en hoe het herstel etc zal vorderen .

 

Een goed gevoel voor mij en mijn vriend toen we de deur uitgingen.

En nu kwestie van geduld.

Niet enkel Martin Janssen maar ook Onselen stond op deze zwarte lijst.

http://www.zwartelijstartsen.nl/zwartelijst_arts/onselen-edwin/

Ik plaatst dit niet om onrust te zaaien, maar wel om de dames hier te waarschuwen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey!

De eerste foto's die ik zag had ik inderdaad dezelfde reactie gegeven als jou! Maar als ik zie hoe het al veranderd is ben ik ook heel erg benieuwd naar het eindresultaat. En ook op basis daarvan pas beslissen of je nog een lift wilt of niet. Als je ziet hoeveel het al veranderd is weet je nooit hoeveel het nog gaat veranderen!

Succes met je herstel!! Al met al op het einde heb je prachtige borsten, want er is in elk geval wel een goede nazorg van de PC dat is wel fijn

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wooww wat een verschil al, dat is echt duidelijk te zien!! Geduld lijkt mij ook het moeilijkste wat er is.. ik ben donderdag aan de beurt.. zou fijn zijn als het gewoon gelijk helemaal zichtbaar is he haha. Mijn voorstituatie is wel een ander verhaal als bij jou, heb een B cup niet hangend of leeg of iets.

Heel veel succes met het geduld hebben en met je verdere herstel, het komt vast goed!!

Liefs, 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@San92 hey dank je wel voor je reactie.

Ik geloof na het zien van vele foto's hier en op internet dat het resultaat normaal gesproken ook meteen nar de borstvergroting goed zichtbaar is alleen was mijn voorgeschiedenis van mijn borsten aardig wat anders als de meeste die dit laten doen. Dit is ook de rede waarom ze bij mij anders geplaatst zijn en het meer tijd nodig heeft. Als mijn pc ze meteen op de juiste plaatst had gezet dan hadden ze waarschijnlijk na een aantal weken al tot mijn navel zijn gaan hangen. vandaar dat er voor deze manier is gekozen door mijn pc met wel een klein risico dat alsnog een lift nodig is maar wie weet is het niet nodig.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@lonneke01 Dank je wel voor je reactie.

De nazorg is idd erg fijn die man is zo relaxt haha lekker rustig komt allemaal wel goed meid het gaat heel  mooi worden.

Nou daar vertrouwen we maar op dan.

Ik let nu niet meer zo op min borsten zoals in de eerste week nou ja ik probeer het altans niet te doen en eens in de week maar ik een foto om te kijken of er weer iets veranderd is anders wordt ik helemaal gek denk ik.

Dinsdag weer een nieuwe foto bij mijn verhaal.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@jaino @TheMonsterHasBlueEyes @best_boobie @Love_boobies @Marietje @F-cupje @vermer @Clea♡ @julieke83 @Ans1808 @San92 @lonneke01 

En verder voor degene die er nieuwsgierig naar zijn.

Nou eindelijk hier weer een update met foto's.

na een hectische weer meer veel vocht verlies en wat rommel uit de linker borst en ab kuur gekregen voor de zekerheid en 2 bezoeken aan mijn pc voel ik me nu weer wat beter. Vocht wat uit rechter borst komt is aardig minder geworden en geen rommel meer wat er uit komt. Nog steeds raadsel wat het nou precies was.

rechts zakt nog niet erg loopt beetje achter helaas maar kan nog goed komen hoop ik ben tenslotte pas 2 weken po.

hier dan de foto's van hoe het er nu uit ziet.

en ben erg benieuwd wat jullie vinden.

verschil of geen verschil??.

volgende week weer een nieuwe update!!

Foto 1 links foto 2 recht foto 3 van voor foto 4 met shirt.

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@TheMonsterHasBlueEyes heb het daar ook met de pc over gehad 4 juli moet ik normaal gesproken weer op controle mits er zich iets voor doet dan eerder. Na 4 juli dan begin oktober dan kijken we of en lift nodig is. Hij wil het goed de tijd geven te genezen en kijken hoe het zich ontwikkelt ben ik niet tevreden dan kan en wil hij dan evt een lift doen. Maar ik mag ook besluiten er langer over te denken 

Link naar reactie
Delen op andere sites

wauw meis, wat een verschil!! Zien er echt nog mooier uit, en wordt nog beter. Blij voor jou, is je wel gegund zeg, wat een gedoe is het geweest. Nu niet meer zo raar doen met vocht, rommel en kuurtjes maar alleen nog maar mooier worden :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wauw is echt al mooi bijgetrokken zeg! Ben zo blij voor je, hoe gaat het met je litteken? Inmiddels al gestopt met lekken? Hoop dat je eindelijk van je nieuwe borsten kan gaan genieten na al die ellende afgelopen weken 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wauw meiss!! wat een verschil! ziet er goed uit! ze zien er stevig uit wat ik niet verwacht had ! :D hoop dat je gauw je boobs hebt (dat ze gezakt zijn en zacht zijn en perfect zoals jij wil ! ) 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Sabi dat mag je vrageEhehet is niet op kweek gezet pc heeft het grondig bestudeerd en conclusie was dat het niets ernstigs was vocht wat normaal gesproken door je lichaam opgenomen wordt en via urine je lichaam verlaat soms gebeurt dat niet en zoekt het een zzwakke plek en komt het er via daar uit in dit geval een mini gaatje in mijn wond. Zien het liever niet zo maar soms gebeurt het.

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden zei fayenne1982:

@F-cupje dank je wel!!. Jullie zien het waarschijnlijk beter dan ik. Zie ze natuurlijk vaker op en dag dan zie je t verschil niet zo. 

Klopt meid zelf zie je dat echr niet zo als een ander. Ze worden steeds mooier met steeds een beetje geduld 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Van de zijkant zie je echt dat ze voller geworden zijn en dat de prothese al een heel stuk lager zit.
Heel mooi van de zijkant!

Ik hoop dat het beeld van de voorkant ook nog gaat veranderen, want dat is waar jij waarschijnlijk iedere dag tegenaan kijkt en ik kan me voorstellen dat je dan weinig verschil ziet. Je tepels zitten nog steeds heel laag en normaal gesproken zouden die toch nog iets hoger moeten komen zitten als je prothesen op de juiste plek zitten.

Maar helaas is het een heel proces en bij dat proces komt verschrikkelijk veel geduld kijken.. Hopelijk gaat het spiegelbeeld ook gauw veranderen voor je :)

Je ziet wel echt dat de prothesen hun best doen, dus er is echt hoop!! :D

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@fayenne1982,

Meis, wat een verandering al. Als je je laatste foto's legt naast de eerste foto na je borstvergroting, dan zie je echt een heel groot verschil. ... En dat in pas twee weken. Komt vast helemaal goed. Wel fijn dat je de optie van een lift nog achter de hand hebt, dat neemt een beetje de druk van de ketel. En je zegt steeds dat jouw protheses anders geplaatst zijn; kun je ook uitleggen wat je daarmee bedoelt? 

Xx Jaydee

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.