Ga naar inhoud

VanessaKelly : 25 juli 2016 : Dr. Lina Vanegas : Bogotá :


Gast VanessaKelly

Aanbevolen berichten

Gast VanessaKelly

Hi iedereen, 

 

Na heel lang te hebben meegelezen, vond ik het toch tijd worden om een account aan te maken!

Ik ben 19 jaar, en loop momenteel met een set tubulaire borsten (65B) rond. Hierom heb ik - na lang twijfelen - besloten dat ik een BV zal ondergaan. Op 25 juli heb ik mijn eerste consult in Colombia. 

Ik vind het zooooooo spannend! Ik kan gewoon echt niet wachten.. Mijn vriend/vriendinnen worden er zo naderhand gek van. 

Ben toch blij dat ik een account aan heb gemaakt om zo toch persoonlijker contact te hebben.

 

Liefs,

Vanessa

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast VanessaKelly
35 minuten geleden zei TheMonsterHasBlueEyes:

Hey hey,

wat ontzettend bijzonder. Waarom in Colombia als ik vragen mag?

Hi monster, leuk dat je reageert!

Ik heb gekozen voor Colombia omdat mijn roots daar liggen. Verder wordt het land heel erg geprezen om de plastische chirurgie! (: 

Ik ken heel veel meiden die daar aan zichzelf hebben laten sleutelen ipv hier. En het de resultaten zijn verbluffend!! Bovendien woont mijn moeder daar, dus dat is wel fijn met het verzorgen achteraf!

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei VanessaKelly:

Hi monster, leuk dat je reageert!

Ik heb gekozen voor Colombia omdat mijn roots daar liggen. Verder wordt het land heel erg geprezen om de plastische chirurgie! (: 

Ik ken heel veel meiden die daar aan zichzelf hebben laten sleutelen ipv hier. En het de resultaten zijn verbluffend!! Bovendien woont mijn moeder daar, dus dat is wel fijn met het verzorgen achteraf!

Kijk nu is het ineens een stuk duidelijker! Ben eigenlijk echt benieuwd naar je verhaal. De aanloop/de operatie, vooral omdat het in een ander land is. Misschien een ideetje om alvast een topic te maken bij de borstvergroting verslagen? (Sorry ben echt een nieuwsgierig aagje) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast VanessaKelly

Hi allemaal, 

Ik had als reactie van een andere forummer (thanks to The-monster-has-blue eyes!) gekregen dat het misschien wel leuk zou zijn om een topic aan te maken aangezien ik een BV onderga in Zuid-Amerika (eindje hiervandaan!) 

Ik weet niet zo goed waar ik moet beginnen, denk dat het een ontzettend lang verhaal wordt. Goed.. Voor zover ik mij kan herinneren ben ik altijd al onzeker geweest over mijn borsten. Daar waar meiden van 11/12 jaar al borstjes gekregen/hadden, liep ik weer achter. Ik weet nog dat ik ongeveer 13 jaar was, toen ik met mijn moeder op de pyjama/onderbroeken afdeling stond van de V&D. Ik zag daar van die kleine bh'tjes hangen van Esprit (maat 60/65AA) en ik vroeg mijn moeder wanneer ik nou zo'n ding zou passen. ''Veel melk drinken, daar groeien je melkklieren van. En natuurlijk geduld hebben!''  

Ik begon er niet meer over maar het bleef wel in m'n hoofd hangen, dus ik goot er liters melk in en wachtte geduldig af. Je raadt het vast al.. Er gebeurde niet zo veel. Ik bereikte een leeftijd van 15 jaar, was inmiddels ongesteld geworden en ik had het niet verder geschopt dan een 65A. Nou, na een tijdje kreeg ik mijn eerste vriendje en daar heb ik voor het eerst geslachtsgemeenschap mee gehad mét een sweater aan. Ik durfde hem niet uit te trekken, hij mocht mijn borsten ook niet aanraken. Het was verboden terrein voor hem en zo ging het ruim 4 maanden lang. Seks mét je sweater aan. Voor hem natuurlijk ook niet leuk, maar hij begreep mijn onzekerheid niet. Elke keer als hij erover begon of iets probeerde barstte ik in tranen uit of kregen we knallende ruzie. Het viel mijn omgeving steeds meer op dat ik niet gezegend was met grote borsten, reacties als: ''jij hebt geen tieten'' heb ik vaak gehoord. 

Inmiddels zijn we 4 jaar verder en ik denk dat ik al zo'n 2,5 jaar met het idee over een BV rondloop, niet alleen vanwege de maat maar ook de vorm: tubulaire borsten. Ik heb nog steeds ontzettend veel moeite bij geslachtsgemeenschap. Ik kan mij niet volledig laten gaan omdat ik constant met dat borsten-gedoe in mijn hoofd zit. Mijn moeder wilde er eerst niks over weten, mijn vader weet er niks van en de rest van de familie staat er niet achter. Mijn stiefvader gelukkig wel, hij zegt dat hij niet begrijpt waar mijn onzekerheid vandaan komt maar dat hij me toch zal steunen! Hij is de persoon die mijn moeder een beetje over de drempel heen heeft getrokken.. Zij accepteert het nu wel en adviseert me ontzettend goed bij alles. 

Waarom dan in Colombia, hoor ik je al denken. Mijn moeder (komt hiervandaan!) en stiefvader zijn vorig jaar geëmigreerd naar de hoofdstad Bogotá. Deze zomer ga ik erheen op vakantie. Colombia wordt enorm geprezen vanwege de plastische chirurgie en hierom heb ik besloten dat ik komende zomer mijn BV onderga. Vriendinnen en kennissen die daar onder het mes gaan heb ik en de resultaten zijn - op z'n zachtst gezegd - GEWELDIG! 

Ik hoop dat het bij mij net zo goed uitpakt. Ik heb hier en daar al contact gehad met een stuk of 10 klinieken. Dat is heel veel, maar goed.. Het is ook niet niets. Je snijdt wel in een gezond lichaam, dus laat het dan gebeuren door een goede PC, denk ik dan. De PC is nu gekozen, dit wordt Lina Maria Vanegas. Zij zal een mastopexie (borstlift) met implantaten uitvoeren. Op 25 juli heb ik mijn eerste consult. 

Ik kan niet wachten en ik zal jullie natuuuurlijk op de hoogte houden. Bedankt voor het lezen van mijn super lange verhaal. 

 

Liefs!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai :) 

Viel wel mee hoor je verhaal, leest prettig! 

Colombia en Brasil...land waar alles kan mits je de juiste PC treft en goed vooronderzoek doet. Nu heb jij waarschijnlijk een voordeel dat het je thuisland is, de taal machtig ben en weet wie er daar de juiste PC is zoals wij dat hier kunnen inschatten :) 

Heb ook even getwijfeld of ik het in brasil ( ook roots) zou doen maar toch de keuze gemaakt om het hier te doen. Ik woon hier en dacht eigenlijk aan de nazorg en eventuele complicaties en kosten die het met zich mee zou brengen als zich iets zou voordoen. Klein rekensommetje en kwam eigenlijk weer op hetzelfde bedrag uit als in NL. (ook nieuw ticket en deze zijn niet goedkoop)  Had ook teveel uitsluitingen bij mijn ziektekostenverzekering als ik een cosmetische ingreep in het buitenland zou doen...kortom kosten zouden alsnog voor mij zijn dus een tip...zoek dit goed uit! 

Mag ik trouwens vragen waarom er een borstlift wordt geadviseerd? Bij een mede forummer is dit niet gedaan en heeft prachtboobs gekregen en had ook tubulaire borsten. Nou, wel fijn vooruitzicht. Je krijgt Colombian booobies en straks een boost in je zelfvertrouwen!! :) 

Veel leesplezier op het forum en de voorbereiding er naar toe :35: 

Groetjes 

 

 

 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast VanessaKelly
2 uur geleden zei BrownieG:

Hai :) 

Viel wel mee hoor je verhaal, leest prettig! 

Colombia en Brasil...land waar alles kan mits je de juiste PC treft en goed vooronderzoek doet. Nu heb jij waarschijnlijk een voordeel dat het je thuisland is, de taal machtig ben en weet wie er daar de juiste PC is zoals wij dat hier kunnen inschatten :) 

Heb ook even getwijfeld of ik het in brasil ( ook roots) zou doen maar toch de keuze gemaakt om het hier te doen. Ik woon hier en dacht eigenlijk aan de nazorg en eventuele complicaties en kosten die het met zich mee zou brengen als zich iets zou voordoen. Klein rekensommetje en kwam eigenlijk weer op hetzelfde bedrag uit als in NL. (ook nieuw ticket en deze zijn niet goedkoop)  Had ook teveel uitsluitingen bij mijn ziektekostenverzekering als ik een cosmetische ingreep in het buitenland zou doen...kortom kosten zouden alsnog voor mij zijn dus een tip...zoek dit goed uit! 

Mag ik trouwens vragen waarom er een borstlift wordt geadviseerd? Bij een mede forummer is dit niet gedaan en heeft prachtboobs gekregen en had ook tubulaire borsten. Nou, wel fijn vooruitzicht. Je krijgt Colombian booobies en straks een boost in je zelfvertrouwen!! :) 

Veel leesplezier op het forum en de voorbereiding er naar toe :35: 

Groetjes 

 

 

 

 

 

 

Hai Brownie!

 

Thanks voor je reactie. Ik ben eigenlijk al een paar maandjes bezig met m'n research, waardoor ik super zeker ben van de ervaring en wetenschap van de PC. Zij raadde mij een borstlift aan omdat mijn borsten té veel hangen en het resultaat zou mooier zijn als ze deze lift en niet alleen vergroot. 

 

Hoelang geleden heb jij je borsten laten doen? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haiii,

Ben al bijna 11 maanden po..gaat best snl achteraf gezien. Zo ben je bezig met een consult te plannen....en voordat je het weet zit de tietenreis van een jaar erop!! 

Hoop dat het ook zo mag lopen voor je en prachtige boobs krijg! Maar dat gaat vast lukken met je voorbereiding en research. En 25 juli is zooo :) 

Groetjes 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.