Milke1986 Posted May 23, 2016 Posted May 23, 2016 Hallo Dames, ik wil me even voorstellen. Ben Melanie,29jaar en moeder van 3 kinderen. (10,3 en bijna 2) ik heb bij mijn oudste zoon bv gegeven en alle 3 de zwangerschappen + kraamweek van C naar dubbel DD en misschien wel groter gegaan. Na de stuwingen meteen weer terug naar grote C kleine D maar dan wel slap. ik ben nu druk aan het sparen om dan eindelijk die grote stap te gaan nemen. Ik hoop ergens begin volgend jaar eindelijk mijn nieuwe boobs te bewonderen. Wel heb ik nog een hele hoop vragen en afwegingen en ik hoop dat jullie mij hierbij kunnen helpen zodat ik een goede keuzen kan maken wat betreft kliniek,CC enz enz
Milke1986 Posted May 24, 2016 Author Posted May 24, 2016 Hallo dames, weet iemand een paar goede pc-en rond omgeving Limburg? Ik kwam pc Linda visser tegen hier op de site en het geen ze een vrouwelijke pc is spreekt me erg aan. Alleen zou ik graag wat meer keus hebben en ik wil niet ver gaan rijden aangezien ik lees dat lange auto ritten na een operatie niet prettig zijn. ook een vraag over de prothese,mijn cup maat is een grote C maar mijn borsten zijn redelijk slap. Ik zou graag gewoon weer een mooie volle borst krijgen. ik ben 1,65 en week 59kg. Ik zou het liefst een mooie gevulde volle D cup krijgen,hoeveel CC zouden jullie aanraden? ik ben benieuwd naar jullie tips en adviezen.
erwtje Posted May 24, 2016 Posted May 24, 2016 Hoi, Net nog gereageerd op het topic van AAA-cupje hier op het forum die ook naar Linda Visser gaat voor consultatie! Ik ben 14 april door haar geopereerd, van een cupje niks naar een volle B80/C75 (Bij 1.70 m en nog 60 kg). Ik wilde graag een natuurlijk resultaat en ben zeer tevreden. Ik wilde ook perse Monobloc Hydrogel implantaten, en zij werkt daarmee. Ik vind het een heel goede arts, al zeggen sommigen omdat ze graag voor wat meer natuurlijk gaat (dat klopt wel denk ik) je als je perse grote borsten wilt bij iemand anders beter af bent. Je kunt hier op de site zoeken onder ' Linda Visser' voor meer ervaringen en op de site van de Wellnesskliniek een bio vinden, en er werken nog andere pc's. Ik ben nog niet zo thuis in het hele cc gebeuren, mijn B80 klinkt mss ook klein maar dat zijn ze niet (voor mij dan toch) Ik heb 305 cc, ik zet deze week nog een paar foto's in een album! suc6 met je zoektocht!
Bruisend Posted May 25, 2016 Posted May 25, 2016 De borsten van Frans Straten spraken mij het meesten aan. Hij werkt in Nijmgegen. Heb er 1,5 uur voor gereden en was het waard!!!
Milke1986 Posted May 25, 2016 Author Posted May 25, 2016 Bedankt dames voor jullie reactie. Mijn er dames die geopereerd zijn door pc Frans van d'r broek? net vanalles over hem gelezen en een filmpje gezien,lijkt me een kundige pc Hij zit bij Acura medisch centrum.
jaino Posted May 25, 2016 Posted May 25, 2016 Hier ook frans straten heyendael kliniek echt een topper. Ik had een lege c en nu 350 en 400 cc rond high profile en ze zijn prachtig!
best_boobie Posted May 25, 2016 Posted May 25, 2016 28 minuten geleden zei Milke1986: Niemand? Nope, die naam zegt me niks... Heb ik eerlijk gezegd nooit gehoord.. Ga in ieder geval NIET bij Malfeyt in de Reinaertkliniek, heb ik slechte ervaring mee. Visser kan evt ook wel realiseren wat jij wilt.. Acura... Dat is in Weert, niet? zit me net te bedenken wat daar nou mee geweest is.. Tijd geleden iets over gehoord, sluiting van operatiekamers om een bepaalde reden? Sorry, ik weet het niet meer, maar misschien even naar googlen? Als er niks te vinden is, is het prima xxx
Milke1986 Posted May 25, 2016 Author Posted May 25, 2016 35 minuten geleden zei best_boobie: Nope, die naam zegt me niks... Heb ik eerlijk gezegd nooit gehoord.. Ga in ieder geval NIET bij Malfeyt in de Reinaertkliniek, heb ik slechte ervaring mee. Visser kan evt ook wel realiseren wat jij wilt.. Acura... Dat is in Weert, niet? zit me net te bedenken wat daar nou mee geweest is.. Tijd geleden iets over gehoord, sluiting van operatiekamers om een bepaalde reden? Sorry, ik weet het niet meer, maar misschien even naar googlen? Als er niks te vinden is, is het prima xxx Bedankt voor je reactie, je hebt me in iedergeval aan het speuren geslagen. Hihi. Blijft moeilijk om een goede pc te vinden wat een beetje in de buurt is,tenzij je natuurlijk in Amsterdam enz woont.
best_boobie Posted May 25, 2016 Posted May 25, 2016 Ik ben zelf ook naar Gent gereden (niet Genk dus ) vanuit zuid-limburg... Ik heb na Malfeyt gekozen voor kwaliteit haha, niet voor afstand xx
Milke1986 Posted May 25, 2016 Author Posted May 25, 2016 14 minuten geleden zei best_boobie: Ik ben zelf ook naar Gent gereden (niet Genk dus ) vanuit zuid-limburg... Ik heb na Malfeyt gekozen voor kwaliteit haha, niet voor afstand xx Is dat "van Canneyt clinic"?
best_boobie Posted May 25, 2016 Posted May 25, 2016 1 uur geleden zei Milke1986: Oh nee, zie het al. :-D Artemedis yep, die Maar je zou, als je dat stuk toch wilt rijden, ook naar Nio kunnen, in Amsterdam.. Nederlandse wegen zijn wel te prefereren boven die gatenkaas in belgie
*R Posted May 25, 2016 Posted May 25, 2016 Ik ben naar dr Esther Bodde in Mill geweest, heel erg goed bevallen! (heb er zelf 1,5 uur voor gereden vanuit Almere, de autorit was goed te doen zolang de chauffeur niet te hard door bochten en over drempels reed )
Niesje Posted May 25, 2016 Posted May 25, 2016 Ook ik ben, vooral voor de natuurlijke look, bij Frans Straten geweest in Nijmegen. Weet niet waar in Limburg je woont, voor mij was het nog geen 1,5 uur rijden en prima te doen
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.