Ga naar inhoud

saskias : 14 juli 2016 : Dr. DeMeyere : Artemedis


Aanbevolen berichten

Hallo @Ldk1609 en @saskias,

Proficiat met je nieuwe boobs! Zo leuk dat je zo snel geholpen bent na je consult. Ik ga van een aa naar (hopelijk d) 12/08. Nu ben ik echt benieuwd wat het van jullie geworden is. Zou ik de foto's mogen zien? Ik krijg 280 of 300cc achter de spier.

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 uur geleden zei saskias:

Ik heb net voor het eerst gedoucht. Dat ging toch nog moeizaam terwijl ik me voor de rest wel al redelijk goed voel. Eens de bh uit is durf ik mijn borsten niet los laten. Mijn man moest er natuurlijk om lachen en door dat gegiechel kreeg ik natuurlijk nog meer pijntjes.

Hij heeft me geholpen met haar wassen. Echt een heel gedoe was dat. Hopelijk kan ik dat snel zelf. Ik merk nu pas hoevaak ik mijn ellebogen boven mijn schouders hef. Ook kleren aandoen is daarom niet eenvoudig: eerst iets zoeken waar die borstband niet in te zien is en dan het kreng aankrijgen...

O ja, morgen ga ik opnieuw aan het werk. Ik ben echt zenuwachtig: gaat met dat lukken 4 dagen po? Gaat niemand iets merken?

 

Ja neem je rust he, als iets niet gaat ofso gwn hulp vragen. Niet je zelf forceren ofso !

Kan me voorstellen dat het douche en je haar wassen toch wel een heel gedoe is ja :P hahaha! Ohjaa die borstband! en zeker nu in de zomer! :o Valt de hitte je wat mee meiss?

En hoe was het werken vandaag? Viel het wat mee na 4 dagen? Wat voor werk doe je?

Btw, ik voeg je even toe in mijn album, is natuurlijk wel enkel mijn beginsituatie maar heb zo de indruk dat we ongeveer hetzelfde hebben :) 

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey allemaal,

Hey @Miss.S,

Mijn eerste dag werken viel goed mee. Ik had voor de zekerheid deze ochtend nog een paracetamol genomen en ben de hele dag vrijwel zonder pijn geweest. Toen ik thuis kwam moest ik wel even op bed rusten. Ik heb eigenlijk vooral last gehad van het verbergen van de borstband (niemand weet wat op het werk) en mijn buik. Ik lijk wel vocht vast te houden en ben helemaal opgezwollen. Ik lijk wel vier maand zwanger!

Ik doe een administratieve job, dat scheelt natuurlijk. Ik heb er enkel opgelet dat ik niet voorover gebogen zit. Want dat voel ik wel aan mijn borsten.

Ik heb ook het gevoel dat ze al veranderd zijn. Ik voel wel nog een bobbel langs te binnen/bovenkant. Volgens mij is dat de rand van de prothese en ze staan nog heel erg vooruit. Ik ben er wel al minder bang van ;-) Ik maak later deze week nog eens een foto.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Help! Nu maak ik me ineens toch zorgen over iets. Ik had na de operatie heel erg last van opgezwollen buik maar had sinds vandaag het gevoel dat dit aan het beteren is. Nu heb ik sinds deze middag ONGELOOFLIJK gezwollen voeten. Echt olifantenpootjes. Dat heb ik nog nooit gehad. Ook niet bij extreme temperaturen. Ik maak me ineens toch zorgen. Wat moet ik nu doen? Is dit herkenbaar voor iemand? 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@saskias

He meis, 

Het zou nu wel kunnen komen in combinatie bv en warm weer,probeer even een aantal keren een voetenwissel bad te nemen, en kijk eens of de zwelling dan af gaat nemen, probeer ook zoveel mogelijk je voeten hoger te leggen dan de knieen, en leg vannacht of een kussen onder je matras,of gewoon onder de voeten,is het morgenochtend afgenomen, dan komt het echt door de warmte, is het nog steeds hetzelfde dan zou ik wel even pc of huisarts bellen.

MAAR merk je nu bijv dat je ook kortademig bent,of andere klachten hebt, die je niet kunt plaatsen, dan zou ik wel voor de zekerheid nu even contact opnemen,en vragen of dit nog door bv kan komen, of dat er misschien iets anders kan spelen,  desnoods even via huisartsenpost.

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Morgen ben ik alweer drie weken po. Vorige week ben ik bij De Meyere langs geweest om de draadjes te verwijderen. Hij vond dat mijn borsten al goed gezakt waren.

Nu begin ik me toch wat zorgen te maken omdat ik sinds enkele dagen aan mijn linker borst (bovenaan- binnenkant) mijn prothese voel. Komt dit omdat ze ontzwollen zijn? Of moeten ze gewoon nog wat naar beneden zakken? Moet ik de borstband strakker aanspannen?

ik word gek van al mijn vragen en controleer twintig keer per dag of het zeger wordt of verbeterd.  Wie heeft wat raad?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hello!

Ik ben er zeker blij mee. Elke dag ben er nu al super blij mee. Al ben ik natuurlijk wel nog onzeker. Ze veranderen elke dag en worden gelukkig elke dag meer "mijn borsten". Vrijdag zijn de vier weken om en kan ik eindelijk de borstband uitlaten! Daar kijk ik naar uit. Eindelijk niet meer hoeven nadenken over welke kledij ik aan kan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden zei saskias:

Hello!

Ik ben er zeker blij mee. Elke dag ben er nu al super blij mee. Al ben ik natuurlijk wel nog onzeker. Ze veranderen elke dag en worden gelukkig elke dag meer "mijn borsten". Vrijdag zijn de vier weken om en kan ik eindelijk de borstband uitlaten! Daar kijk ik naar uit. Eindelijk niet meer hoeven nadenken over welke kledij ik aan kan.

hahah Kan ik me voorstellen dat je daar naar uit kijkt. Heb je onlangs nog een foto geupload? Hou je foto's bij? Denk dat als je elke week een foto maakt. Voor aanzicht en zij aanzicht dat je toch wel verandering zou zien ;) 

Super dat je er zelf blij mee bent, oh maar onzeker zijn hoef je toch niet meer!! Je hebt mooie boobs!! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ooh, maar ik ben niet onzeker of ze wel mooi zijn. Ik vind ze prachtig! Ik voel me wat onzeker over alles wat ik voel. Een bobbeltje hier, een verdikking daar,... Het zal er vast allemaal bij horen maar ik maak me soms echt gek. 

Ik ben ondertussen trouwens vier weken po en dat betekent dat de kliniekbh en de borstband uitmogen. Nou, ik heb die dingen zo gehaat maar ze gaven me ook een gevoel van veiligheid (alles goed ingepakt zeg maar). Dit is toch wel even wennen. Ondertussen ben ik volop Zalando aan het leeglopen. Op zoek naar de perfect zittende bh. Ik wil er ook nog niet teveel geld aan geven want je leest toch dat ze nog veranderen. Al vraag ik me af of dat ook voor prothesen voor de spier geldt. Weet iemand dat?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ow zooo !! Oh meid dat hoort er zeker bij ! Tegen dat je mentaal verwerkt hebt wat er allemaal gebeurt is ;) komt heus goed! 

dan zul je ff @best_boobie moeten taggen of dat voor de spier ook geld. Maar ik zou inderdaad niet al te veel uitgeven aan bh's. Denk dat ik zelf de sportbh 6weken of 8 weken zal dragen. Denk zelf dat het litteken nog veel te gevoelig is om al een bh beugel te verdragen.. Denk ik!! :) 

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei best_boobie:

Ook voor de spier kan er na die tijd nog vanalles veranderen idd. Ligt er ook maar net aan hoeveel vocht je vasthoudt na die bv.. En vaak zie je dat zelf niet op het moment zelf, alleen pas naderhand :) 

xx

Bedankt @best_boobie! Wanneer denk je dat ik mijn uiteindelijke bh-maat zal hebben? (En ik dus volledig los kan gaan met shoppen?!)

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uur geleden zei saskias:

Bedankt @best_boobie! Wanneer denk je dat ik mijn uiteindelijke bh-maat zal hebben? (En ik dus volledig los kan gaan met shoppen?!)

Vind ik lastig om te zeggen.....Heb zelf met 6 weken po bh's gekocht, 2 stuk, en bij 3 maanden po was mijn omvang veranderd, dus werden die bh's te los. 

Wil je 'los' gaan wat betreft shoppen, dan zou ik wachten tot 3 maanden po haha, maar voor die tijd kun je rustig wel een paar bh's kopen

(Ik heb ze ook voor de spier)

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...

Drie maand po ben ik ondertussen en mijn borsten voelen echt aan alsof ik ze al altijd aan mijn lijf had zitten. Ik heb momenteel een 70D en ben er heel blij mee. Ik voel alleen nog steeds de prothese aan de binnenkant van mijn rechterborst. Zonder bh voel ik het trouwens minder dan met. Ik weet niet of dit erbij hoort. Ik had namelijk voordien niks dus misschien is het gewoon wel logisch dat je ze daar voelt. Anderzijds was mijn rechterborst net wel de grootste van de twee. 

Zou ik het even laten nakijken door Demeyere of het nog wat afwachten? Ik heb wel niet het idee dat je de protheses nog ziet. Dat was in het begin wel een beetje het geval volgens mij (bovenaan). 

Misschien heeft er hier wel iemand hetzelfde gevoeld/meegemaakt? Ik ben benieuwd!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uur geleden zei saskias:

Drie maand po ben ik ondertussen en mijn borsten voelen echt aan alsof ik ze al altijd aan mijn lijf had zitten. Ik heb momenteel een 70D en ben er heel blij mee. Ik voel alleen nog steeds de prothese aan de binnenkant van mijn rechterborst. Zonder bh voel ik het trouwens minder dan met. Ik weet niet of dit erbij hoort. Ik had namelijk voordien niks dus misschien is het gewoon wel logisch dat je ze daar voelt. Anderzijds was mijn rechterborst net wel de grootste van de twee. 

Zou ik het even laten nakijken door Demeyere of het nog wat afwachten? Ik heb wel niet het idee dat je de protheses nog ziet. Dat was in het begin wel een beetje het geval volgens mij (bovenaan). 

Misschien heeft er hier wel iemand hetzelfde gevoeld/meegemaakt? Ik ben benieuwd!

 

 

Oh wat fijn dat het zo goed gaat :D dat van de binnenkant van je rechterborst durf ik je niet te vertellen. Misschien dat @best_boobie of @Desert-Rose hierover weten? 

 

Ben nu toch wel benieuwd naar foto's van 3 maanden verder. Heb ik gelijk een beeld hoe ze tegen dan zullen zijn. :) 

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Ik ben alweer bijna vier maand po en ging vorige week voor de laatste controle naar Demeyere. Ik heb namelijk een rand aan de binnenkant van mijn borst die ik voel (maar niet te zien is) volgend hem kan daar niet veel aan gedaan worden en komt het door mijn anatomie. Ik hoef me er ook geen zorgen over te maken. Mijn littekens zien er verder heel goed uit. Ik mag van hem ook push-ups dragen om een decolleté te creeeren. Het zal enkel minder effec hebben bovenaan wegens de druppelvormige protheses. 

Ik ben ondertussen zo gewoon aan mijn borsten dat ik soms vergeet dat ik er toto vier maand geleden geen had! De beste beslissing ooit volgens mij :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

36 minuten geleden zei saskias:

Ik ben alweer bijna vier maand po en ging vorige week voor de laatste controle naar Demeyere. Ik heb namelijk een rand aan de binnenkant van mijn borst die ik voel (maar niet te zien is) volgend hem kan daar niet veel aan gedaan worden en komt het door mijn anatomie. Ik hoef me er ook geen zorgen over te maken. Mijn littekens zien er verder heel goed uit. Ik mag van hem ook push-ups dragen om een decolleté te creeeren. Het zal enkel minder effec hebben bovenaan wegens de druppelvormige protheses. 

Ik ben ondertussen zo gewoon aan mijn borsten dat ik soms vergeet dat ik er toto vier maand geleden geen had! De beste beslissing ooit volgens mij :-)

Denk dat er wel meer dames de rand voelen, maar hey, zolang je ze niet ziet ;) 

Gefeliciteerd nog met je 4 maanden po! tijd gaat snel hé. Goed dat je je verder goed voelt enzz.. Qua decolleté zou je eventueel, moest een push up niet gaan, een plunge bh te kopen. Deze duwen je borsten naar elkaar toe.. Zo creeër je volgens mij ook al wel een decolleté ;) 

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.