Ga naar inhoud

saskias : 14 juli 2016 : Dr. DeMeyere : Artemedis


Aanbevolen berichten

Dag allemaal,

Een hele tijd geleden heb ik mezelf hier al een keertje voorgesteld. Heel voorzichtig en nog volop in de "inleesfase". Ik heb voor mezelf heel erg aan het idee moeten wennen en heb er eigenlijk wel slapenloze nachten van gehad. Ondertussen is het geld bijeen gespaard, staat mijn echtgenoot achter mijn keuze en wil ik heel graag concrete stappen ondernemen.

Deze week nog wil ik een afspraak maken met dr. Demeyere voor een eerste gesprek. Ik heb heel veel goede verhalen over hem gehoord en ben er van overtuigd dat hij mijn aa kan omtoveren in een mooie B/C.

Het zou ook heel leuk zijn om getuigenissen te horen van andere dames. Misschien zijn er zelf dames die me voor en na foto's kunnen tonen? Ik ben namelijk niet zozeer van de grote boezem maar eerder op zoek naar dames die van een bijna onbestaande boezem naar een grote B, kleine C zijn gegaan.

Zo, mochten jullie nog meer van me willen weten, hoor ik het graag. Ik ga wat moed verzamelen om morgen die telefoon te pakken ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Spannend!!

hier geen foto's voor je,ik zit in dezelfde fase. :-D

druk bezig met hier meelezen van de goede en slechte ervaringen.

3wk geleden mijn wens voorgelegd aan mijn man,hij was nog wel wat sceptisch maar staat nu achter mijn keuze. 

Samen zijn we nu aan het sparen en zijn al op de helft. (Wowwww)

mijn volgende stap is dan ook een 1ste afspraak plannen maar "mijngod" ik weet niet waar te beginnen:rolleyes:

ik hoop dat ik hier wat meer informatie kan vinden zodat ik een goede

keuze kan maken. 

Mij vraag me namelijk af hoe dit moet met het werk. 

Doe jij dit in een vakantie of??

Ik werk in een winkel (Kruidvat) en ik moet behoorlijk wat sjouwen met dozen enz enz,

thuis heb ik 3 kids waarvan 2 kleintjes van 2 en 3 jaar. 

Dit is voor mij dan ook het grootste struikelblok,"doen of niet doen? "

Maar ik wil het zo graag,liever gisteren dan vandaag!

 

succes morgen,ik ben benieuwd!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Milke1986,

Ik herken je bezorgdheden. Ik hoop dit in een vakantie te kunnen plannen zodat mijn man ook verlof kan nemen. Wij hebben vier kinderen waarvan de jongste anderhalf is. Dat is mijn grootste struikelblok. Ik heb gelukkig een bureaujob, maar wel eentje met grote verantwoordelijkheden (leidinggevende) waardoor het niet makkelijk in te plannen is.

Spannend he!

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

22 minuten geleden zei saskias:

yes, yes, yes!!!! Ik heb het eindelijke gedurfd :-)

Ik heb gebeld en mag woensdag 6 juli op consult. De eerste stap naar borsten is gezet!

Hoi hoi! Spannend :)

ik had als voorsituatie ongelijke borsten (ongeveer 75 of 80 a en aa, lag aan de bh) en heb 225 en 295 cc dual plane anatomisch gekregen. Je kan in myn album, heb em nu nog openbaar. Ik heb de pc gevraagd om op een volle C uit te komen. Dan heb je een beetje een idee. Ben maandag geopereerd.

 

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Ik ben net terug van dokter Demeyere en helemaal overdonderd door alle info. Hij stelt de 510 allergan/natrelle voor omdat ik van mezelf weinig weefsel heb. Ik zou zeker 255 cc kunnen krijgen volgens hem misschien iets meer. Daarmee zou ik een mooie B-cup krijgen. Is dit werkelijk zo?

Hij is deze vakantie vijf weken met verlof maar heeft nog 1 gaatje vrij. Zou ik durven bellen of toch nog alles wat laten bezinken?!

 

whaaah! Weer een stap dichter bij een decolleté !

Link naar reactie
Delen op andere sites

21 uur geleden zei saskias:

Ik ben net terug van dokter Demeyere en helemaal overdonderd door alle info. Hij stelt de 510 allergan/natrelle voor omdat ik van mezelf weinig weefsel heb. Ik zou zeker 255 cc kunnen krijgen volgens hem misschien iets meer. Daarmee zou ik een mooie B-cup krijgen. Is dit werkelijk zo?

Hij is deze vakantie vijf weken met verlof maar heeft nog 1 gaatje vrij. Zou ik durven bellen of toch nog alles wat laten bezinken?!

 

whaaah! Weer een stap dichter bij een decolleté !

Ik ben met 300cc naar een kleine c gegaan. Ik heb wel mentor en ben 1,60 en 46 kilo. Ik kwam van aa. In bh maat heb ik een d cup. Schrik dus niet van de bh maten want neppe boobies hebben maatje meer nodig in bh maat :) super dat je al bijna aan de beurt bent, spannend!! Op naar de boobies! Succes alvast 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh je gaat ook naar demeyere? Ik heb erwoensdageen consukt. Heb je eventueel een foto vn je voorsituatie?bn toch benieuwd :-) ook hoe het er na je operatie zal uitzien :-) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi meis,

Ik heb je titel aangepast en topic verhuisd naar een andere categorie, hier kun je dus nu verder als je updates, eventuele vragen, en na je operatie ook je verslag neerzetten en heb je alles netjes en overzichtelijk bij elkaar staan in 1 topic.

Heel veel succes donderdag.

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

23 uur geleden zei Miss.S:

Oh je gaat ook naar demeyere? Ik heb erwoensdageen consukt. Heb je eventueel een foto vn je voorsituatie?bn toch benieuwd :-) ook hoe het er na je operatie zal uitzien :-) 

Ik plan donderdagochtend foto's te maken. Verschrikkelijk vind ik dat. Zo confronterend ook... Maar ik wil graag het verschil en de verandering kunnen opvolgen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei saskias:

Ik heb borsten!!!!

Het verhaal post ik morgen want ik heb net drie uur in de auto gezeten en moet wat rusten, maar wat den fijne kliniek.

Het is 245 cc geworden. Ik kan niet stoppen om er naar te kijken :-)

Ik heb ook 245 cc en ben er super blij mee! Gefeliciteerd met de boobs ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 uur geleden zei saskias:

Ik heb borsten!!!!

Het verhaal post ik morgen want ik heb net drie uur in de auto gezeten en moet wat rusten, maar wat den fijne kliniek.

Het is 245 cc geworden. Ik kan niet stoppen om er naar te kijken :-)

Hoeraa!!! Gefeliciteerd !! 

en een goede herstel gewenst & laat je verwennen & neem je rust he ! ;) 

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lieve lotgenootjes,

Eindelijk weer energie en tijd om mijn verhaal neer te pennen. Donderdag was de langste dag die ik heb meegemaakt. De voormiddag leek wel eeuwen te duren. Om 13 uur kwam mijn man thuis en konden we richting Demeyere. Ik dacht er veel te vroeg aan te komen want de wonen op een half uur rijden van Gent, maar door de lange file wegens wegenwerken kwam ik maar tien minuutjes te vroeg aan. Ik mocht onmiddellijk mee met de verpleegster. Van haar kreeg ik een warme badjas en sokjes. Nadien volgde nog een gesprekje met de anesthesiste en kwam dr. demeyere me aftekenen. Voor ik het besefte lag ik op de operatietafel: ik zag nog net de klok op twintig voor drie staan toen ik in een zalige slaap viel. 

Toen ik opnieuw wakker werd was het klokslag vier uur. Ik lag heerlijk in een warm bedje en kon het niet laten om onmiddellijk te voelen. Dolgelukkig was ik: ik heb borsten!

Na een praatje met de dokter leerde ik dat hij echt geen 290 kon steken en dat het dus 245 geworden is. 

Twee uur na aankomst zat ik alweer in de auto.

De pijn was de eerste 24 uur toch wel niet te onderschatten. De bh knelt me zo af en snijdt onderaan mijn wonde. Is dit normaal of heb ik een te kleine maat gekregen? De borstwand vind ik niet pijnlijk. Alleen lastig kleren vinden...

Gisteren heb ik me trouwens voor het eerst gewassen. Nou dat vond ik toch akelig, hoor! Ze voelen nog niet als mijn borsten en ik durf de bh met moeite uit te doen :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden zei saskias:

Lieve lotgenootjes,

Eindelijk weer energie en tijd om mijn verhaal neer te pennen. Donderdag was de langste dag die ik heb meegemaakt. De voormiddag leek wel eeuwen te duren. Om 13 uur kwam mijn man thuis en konden we richting Demeyere. Ik dacht er veel te vroeg aan te komen want de wonen op een half uur rijden van Gent, maar door de lange file wegens wegenwerken kwam ik maar tien minuutjes te vroeg aan. Ik mocht onmiddellijk mee met de verpleegster. Van haar kreeg ik een warme badjas en sokjes. Nadien volgde nog een gesprekje met de anesthesiste en kwam dr. demeyere me aftekenen. Voor ik het besefte lag ik op de operatietafel: ik zag nog net de klok op twintig voor drie staan toen ik in een zalige slaap viel. 

Toen ik opnieuw wakker werd was het klokslag vier uur. Ik lag heerlijk in een warm bedje en kon het niet laten om onmiddellijk te voelen. Dolgelukkig was ik: ik heb borsten!

Na een praatje met de dokter leerde ik dat hij echt geen 290 kon steken en dat het dus 245 geworden is. 

Twee uur na aankomst zat ik alweer in de auto.

De pijn was de eerste 24 uur toch wel niet te onderschatten. De bh knelt me zo af en snijdt onderaan mijn wonde. Is dit normaal of heb ik een te kleine maat gekregen? De borstwand vind ik niet pijnlijk. Alleen lastig kleren vinden...

Gisteren heb ik me trouwens voor het eerst gewassen. Nou dat vond ik toch akelig, hoor! Ze voelen nog niet als mijn borsten en ik durf de bh met moeite uit te doen :-)

Hey gefeliciteerd met je nieuwe boobs! ben zooo benieuwd naar foto's! 

Hehe.. Wat een dagje seg! jezelf nog eerst door de voormiddag slepen en dan file!! :o STRESSSSSS Hahaha aah wat goed dat het zo goed verliep allemaal ;) 

hehe dat kan ik me voorstellen en denk dat vele dames hier hetzelfde meemaakte ivm dat het nog niet als je eigen voelt. Maar dit komt wel!

Succes & neem je rust & medicatie op tijd in he ;) 

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei saskias:

O ja, nog vergeten: ik heb al enkele foto's geplaatst in mijn album.

Ooh mag ik ze zien? :-) had je ook een foto vn je voorsituatie? Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb net voor het eerst gedoucht. Dat ging toch nog moeizaam terwijl ik me voor de rest wel al redelijk goed voel. Eens de bh uit is durf ik mijn borsten niet los laten. Mijn man moest er natuurlijk om lachen en door dat gegiechel kreeg ik natuurlijk nog meer pijntjes.

Hij heeft me geholpen met haar wassen. Echt een heel gedoe was dat. Hopelijk kan ik dat snel zelf. Ik merk nu pas hoevaak ik mijn ellebogen boven mijn schouders hef. Ook kleren aandoen is daarom niet eenvoudig: eerst iets zoeken waar die borstband niet in te zien is en dan het kreng aankrijgen...

O ja, morgen ga ik opnieuw aan het werk. Ik ben echt zenuwachtig: gaat met dat lukken 4 dagen po? Gaat niemand iets merken?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.