Ga naar inhoud

HELP 11 weken po, litteken opeens heel gevoelig?!


Aanbevolen berichten

Hoi lieve dames,

ben ff tijdje afwezig geweest wegens privé omstandigheden maar nu ben ik dus 11 weken po en heb nu sinds 3 dagen echt een heel gevoelig en soms pijnlijk litteken aan allebei de kanten.. het is niet roder dan normaal en ook geen warme borsten of iets.. Is dit normaal? Ik had eigenlijk morgen m'n laatste nacontrole maar die heb ik verplaatst naar augustus aangezien ik midden in m'n examens zit. Wordt nu wel gelijk extra gestrest.. Hoop dat iemand me kan helpen!! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey hey,

Heb je beugelbh aangehad de afgelopen tijd? Ik kon ze eerst echt de eerste paar maanden niet verdragen om ze een hele dag te dragen. Kijk eens hoe ze aanvoelen als je een sportbh aandoet voor een paar daagjes. Je littekens zijn ook niet hard? 

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden zei BrownieG:

Hey hey,

Heb je beugelbh aangehad de afgelopen tijd? Ik kon ze eerst echt de eerste paar maanden niet verdragen om ze een hele dag te dragen. Kijk eens hoe ze aanvoelen als je een sportbh aandoet voor een paar daagjes. Je littekens zijn ook niet hard? 

Groetjes

Ja die draag ik regelmatig, behalve als ik thuis ben of een dagje echt geen zin heb haha maar daar heb ik niet zo erg last van eigenlijk.. Dus snap niet waar dit gevoel opeens vandaan komt het voelt gewoon een beetje stekerig maar niks raars te zien vanaf de buitenkant mij een raadsel dus.. Hard voelen m'n littekens trouwens ook niet! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik gok dat je littekens nog niet ready zijn voor de beugel! Die steken kunnen wel aanwezig zijn hoor in deze weken want zenuwen beginnen daar ook weer te herstellen. Kijk het effe aan en draag effe je sportbh en bouw je beugelbh langzaam weer op? En als het blijft aanhouden en pijnlijker wordt kun je, je PC op de hoogte stellen en om advies vragen :) 

Succes met je examens

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden zei BrownieG:

Ik gok dat je littekens nog niet ready zijn voor de beugel! Die steken kunnen wel aanwezig zijn hoor in deze weken want zenuwen beginnen daar ook weer te herstellen. Kijk het effe aan en draag effe je sportbh en bouw je beugelbh langzaam weer op? En als het blijft aanhouden en pijnlijker wordt kun je, je PC op de hoogte stellen en om advies vragen :) 

Succes met je examens

x

Ja misschien is dat het idd wel..ga ik doen komt goed, en thanks hihi! X 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.