Ga naar inhoud

Linn : 12 september 2016 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal :) , 

Na een tijdje rondgekeken te hebben hier zal ik mezelf ook even voorstellen ! 

Ik ben 20 jaar en eigelijk wil ik al 4 jaar lang een borstvergroting, mijn ouders en familie bleven tegen mij zeggen dat ze vanzelf we zouden komen... Maar helaas ben ik blijven hangen op een 75 a( met push up anders een 75aa). Daarom heb ik na goede verhalen van kennissen ( en goed gespaard te hebben ) besloten om kliniek Heyendeal te bellen voor een consult. Daar kon ik op 5 mei terecht ! Alles was daar zo relaxt en goed bevallen dat ik gelijk besloten heb om de datum vast te laten zetten. 12 september is DE dag ! Alleen het duurt nu nog zo verschrikkelijk lang voordat het september is haha. Helaas kon ik niet eerder vrij krijgen van mijn werk. 

 

Ik krijg 425CC met een ronde prothese. Welke maat sport bh adviseren jullie ? Door alle indrukken op het consult ben ik dat helemaal vergeten te vragen. 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi meis,

En super dat je de knoop hebt doorgehakt en je voor een bv gaat, en bij Dr. Straten ben je in goede handen.

Ik heb vast je titel aangepast en verhuisd naar de goede categorie, hier kun je al je verdere vragen stellen, en ook over een tijdje na je operatie je verslag schrijven en heb je dadelijk alles netjes bij elkaar staan.

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey 

Wat fijn dat je toch achter je keus en je droom staat! 4 weken geleden ben ik ook geopereerd door Frans Straten. Ik word steeds blijer met mijn borsten. Ik vond ze eerst raar en ongelijk maar wat veel meiden ook zeggen geduld is belangrijkst :lol:

Ik vind deze kliniek heel erg fijn. Ze nemen elke klacht echt serieus, en als ik met twijfels zat/zit belt Frans zelf gelijk op. 

Men ja september is zo ver nog Haha. Ik vond de tijd zo langzaam gaan. Maar dat heb ik nu nogsteeds :45: omdat ik wil graag mijn nieuwe bh's shoppen. 

Wat voor sport bh je moet kopen kan je de kliniek beste bellen of mailen. Dan heb je presies de goede maat. Daar zijn ze ook voor!  Ik ging van cup a naar 345 cc en moest twee maten grotere bh kopen. Aangezien eerst heb je heel veel vocht heb ik C en D gekocht maar D zit beter. 

Groetjes 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei KWR:

Hey 

Wat fijn dat je toch achter je keus en je droom staat! 4 weken geleden ben ik ook geopereerd door Frans Straten. Ik word steeds blijer met mijn borsten. Ik vond ze eerst raar en ongelijk maar wat veel meiden ook zeggen geduld is belangrijkst :lol:

Ik vind deze kliniek heel erg fijn. Ze nemen elke klacht echt serieus, en als ik met twijfels zat/zit belt Frans zelf gelijk op. 

Men ja september is zo ver nog Haha. Ik vond de tijd zo langzaam gaan. Maar dat heb ik nu nogsteeds :45: omdat ik wil graag mijn nieuwe bh's shoppen. 

Wat voor sport bh je moet kopen kan je de kliniek beste bellen of mailen. Dan heb je presies de goede maat. Daar zijn ze ook voor!  Ik ging van cup a naar 345 cc en moest twee maten grotere bh kopen. Aangezien eerst heb je heel veel vocht heb ik C en D gekocht maar D zit beter. 

Groetjes 

 

Haha ja de dagen gaan zo langzaam, in eerste instantie was ik in staat om mijn baan op te zeggen ( omdat mijn contract tot 1 november loopt en er geen vaste contracten gegeven worden). Ik blijf er nog steeds over twijfelen om het te doen haha ! 

 

Ik vind het zo fijn om idd eigelijk alleen maar goeie verhalen te lezen over Frans. 

Is het je verder tot nu toe allemaal meegevallen qua pijn en herstel ? 

 

Groetjes :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hmm ja, ik weet het niet meid, als je nu al weet dat je geen kontrakt meer krijgt, maar goed dan zit je zonder inkomsten straks. Maar ja ik ken jou situatie niet, keuzes maken altijd lastig, maar je moet doen wat je denk is het beste. 

Gelijk na de op ik had geen pijn, ik had alleen de druk. Mijn protheses zijn achter de spier geplaatst, miss daarom dat enorme druk, dat ik niet eens kon praten, niet normaal ademen, voelde alsof iets geels zwaar op mijn borst lag. Dat gevoel had ik maar paar dagen. Daarna kreeg ik pijn maar met pijnstillers was dat te doen. Alleen slapen op mijn rug was echt drama! Ik heb al een slechte rug, steeds met fisio bezig, ik kon mijn rugpijn niet meer verdragen. Maar Hey zelfs dat went Haha. Ik slaap nu nog op mijn rug, ik mocht van Frans op mij zei gaan voorzichtig liggen, maar dat vond ik ook maar eng. :lol: maar alleen het idee dat het mag heeft al een heleboel geholpen. Ik lig op mijn rug maar klein beetje gedraaid zodat ik lekker lig! 

Mij had vaak wel ups en downs. Dan pijn dan weer niet. Maar dat schijnt normaal te zijn. Zondag had ik buikgriep en sinds die dag kreeg ik weer dikkere borst en pijn. Ik dacht nu weer terwijl ik 4 weken po ben. Of speelt mijn buikgriep rol hier in. Ik was gestrest. Dus ik belde de kliniek. Ik mocht komen wanneer ik maar wou voor controlle, en Frans belde me ook terug, had via de telefoon paar testjes gedaan en bleek niks aan de hand te zijn. Maar alsnog mocht ik komen als ik niet vertrouwde. Dat geeft altijd zo goed gevoel, dat je weet dat ze achter je staan! Daar gaat ook eigenlijk om he! Zo operatie is zo gebeurt, 1 uurtje en je hebt je boobs, maar nazorg tijdens je herstel is zo belangrijk. Ik ben zeker blij met mijn keus qua kliniek. 

Vandaag heb ik weer normaal gevoelige borsten. Geen pijn dat ik pijnstiller moet. En kijk elke herstel is anders. Miss heb je straks totaal geen pijn! Achter de spier is ook pijnlijker dan voor de spier of dual plane. 

Heb jij ook iemand die je gaat helpen na de op? Want je mag eerste 6 weken geen zware dingen tillen of niet stofzuigen, armen niet omhoog, maar eerste twee weken kan je echt weinig zelf. 

 

Groetjes 

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden zei KWR:

Hmm ja, ik weet het niet meid, als je nu al weet dat je geen kontrakt meer krijgt, maar goed dan zit je zonder inkomsten straks. Maar ja ik ken jou situatie niet, keuzes maken altijd lastig, maar je moet doen wat je denk is het beste. 

Gelijk na de op ik had geen pijn, ik had alleen de druk. Mijn protheses zijn achter de spier geplaatst, miss daarom dat enorme druk, dat ik niet eens kon praten, niet normaal ademen, voelde alsof iets geels zwaar op mijn borst lag. Dat gevoel had ik maar paar dagen. Daarna kreeg ik pijn maar met pijnstillers was dat te doen. Alleen slapen op mijn rug was echt drama! Ik heb al een slechte rug, steeds met fisio bezig, ik kon mijn rugpijn niet meer verdragen. Maar Hey zelfs dat went Haha. Ik slaap nu nog op mijn rug, ik mocht van Frans op mij zei gaan voorzichtig liggen, maar dat vond ik ook maar eng. :lol: maar alleen het idee dat het mag heeft al een heleboel geholpen. Ik lig op mijn rug maar klein beetje gedraaid zodat ik lekker lig! 

Mij had vaak wel ups en downs. Dan pijn dan weer niet. Maar dat schijnt normaal te zijn. Zondag had ik buikgriep en sinds die dag kreeg ik weer dikkere borst en pijn. Ik dacht nu weer terwijl ik 4 weken po ben. Of speelt mijn buikgriep rol hier in. Ik was gestrest. Dus ik belde de kliniek. Ik mocht komen wanneer ik maar wou voor controlle, en Frans belde me ook terug, had via de telefoon paar testjes gedaan en bleek niks aan de hand te zijn. Maar alsnog mocht ik komen als ik niet vertrouwde. Dat geeft altijd zo goed gevoel, dat je weet dat ze achter je staan! Daar gaat ook eigenlijk om he! Zo operatie is zo gebeurt, 1 uurtje en je hebt je boobs, maar nazorg tijdens je herstel is zo belangrijk. Ik ben zeker blij met mijn keus qua kliniek. 

Vandaag heb ik weer normaal gevoelige borsten. Geen pijn dat ik pijnstiller moet. En kijk elke herstel is anders. Miss heb je straks totaal geen pijn! Achter de spier is ook pijnlijker dan voor de spier of dual plane. 

Heb jij ook iemand die je gaat helpen na de op? Want je mag eerste 6 weken geen zware dingen tillen of niet stofzuigen, armen niet omhoog, maar eerste twee weken kan je echt weinig zelf. 

 

Groetjes 

Ik krijg dual plane, met hulp thuis moet het wel goed komen ik woon namelijk nog lekker thuis ( dus stofzuigen en dweilen wordt allemaal voor me gedaan haha ) en mijn vriend is de eerste week vrij van zijn werk. Ook heb ik geluk dat ik een schoonheidssalon aan huis heb met een elektrische behandelstoel, dus mocht ik een ochtend of middag alleen zijn plof ik daarin met me laptop en me tv zodat ik dan wel zelf omhoog kan komen haha. 

Omdat ik 1.5 uur moet rijden voordat ik bij de kliniek ben nemen we de zondag voor me operatie een hotel in de buurt. Die boek ik voor 2 nachten mocht ik me dan na de operatie echt niet goed voelen dan kunnen we daar nog 1 nachtje blijven.

 

Heb jij ronde protheses of anatomisch ?  

Pff dat op me rug slapen moet ik ook gaan oefenen haha toch een gelukje dan dat ik nog 3,5 maand heb om daarom te trainen hahaha.

Wat fijn ook dat ze je na de operatie nog zo goed helpen en je ze altijd kan bellen, geeft mij ook een goed gevoel om dat alvast te weten :) 

 

Groetjess

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik moest 2 uur rijden Haha. En na de op is wel zwaar klote om zo lang te rijden maar dag later is nog erger. Ik was blij dat ik thuis was! En hoefde nergens meer heen. Waar kom je vandaan? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, ik ben er ook bang voor dat het de dag na de operatie vervelender is dan op de zelfde dag terug rijden. Ik ben nog nooit onder narcose geweest dus heb voor me zelf voorgenomen dat als ik heel misselijk wakker wordt we een nachtje extra blijven, want pijn heb ik de eerste paar dagen waarschijnlijk toch wel en dan lig ik toch liever in me eigen bedje.

ik kom uit Delft, waar kom jij vandaan?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.