Ga naar inhoud

BV eerste intake 11-06


jnllkrk

Aanbevolen berichten

Hi, het is nu mijn beurt om mij even voor te stellen. 38 jaar en moeder van twee boys. Ik heb altijd hele kleine borsten gehad. Wilde altijd meer, maar het beheerste mijn leven niet. De laatste paar jaren wel. Ik ben heel tevreden over de vorm van mijn borsten, maar heb het gevoel dat het beetje volume dat erin zit steeds minder wordt. Ik heb daarom besloten de knoop door te hakken en ervoor te gaan.

Ik heb een voorkeur voor Dr. Koeijers omdat ik heel veel positieve geluiden over hem hoor.

11 juni heb ik mijn eerste consult bij Diana Gabriels en 15 juni met dr. Koeijers zelf. Ik volg de verhalen en verslagen hier met veel plezier en hoop binnenkort mijn eigen verslag te kunnen delen

 

Spannend!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom!

Ik had precies hetzelfde als wat jij nu beschrijft, het was op zich prima tot er een moment kwam waarbij dat niet meer zo was....

supergoed dat je de stap genomen hebt! En dr. Koeijers is echt super! Ik kan die man wel zoenen ;) 

heel veel succes en ik hoop dat je net zo'n goed gevoel bij hem zult hebben als ik destijds kreeg... 

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom

spannend he, bij welke lokatie heb je de afspaak op 11 juni? Ik ben ook via diana gegaan alleen dan voor Frans Straten. Ben er erg tevreden over. Ik ben via de lokatie van barendrecht gegaan. Ik vond diana zelf erg chaotisch. Moest elke keer erg lang wachten, want de planning loopt niet vlekkeloos. Maar aangezien ik voor de chirug koos en je niet veel met Diana zelf te maken hebt vond ik het het wachten wel waard

iig welkom en nu lekker aftellen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankjewel Sabi,

Zowel 11 als 15 juni ga ik naar Amstelveen. 11 juni via Diana, gesprek met een consultant en 15 juni naar kliniek Amstelveen en dan gesprek met dr. Koeijers zelf. Ben benieuwd of de adviezen overeenkomen.

 

Wanneer ben jij aan de beurt? Te spannend...ik zal je volgen.

 

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei jnllkrk:

Dankjewel Sabi,

Zowel 11 als 15 juni ga ik naar Amstelveen. 11 juni via Diana, gesprek met een consultant en 15 juni naar kliniek Amstelveen en dan gesprek met dr. Koeijers zelf. Ben benieuwd of de adviezen overeenkomen.

 

Wanneer ben jij aan de beurt? Te spannend...ik zal je volgen.

 

x

Hoi hoi ik hoor aankomende woensdag wanneer ik weer mag. Ben erg benieuwd zal eind aug- sep worden dan mag het weer. Moet nu 3-4 maanden rusten. Ben benieuwd wanneer jij mag, weet je of je pc druk is of valt het mee?

 

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.