Ga naar inhoud

kiki b : 6 juni 2016 : Dr. Lagey : Medipolis


Aanbevolen berichten

Hoi,

even mijzelf voorstellen ik ben Kiki een jonge mama van 31 die in januari bevallen is van haar 3de en laatste spruitje! Na vele jaartjes met een grote (letterlijk en figuurlijk) Boobie wens is het bijna zover!

op 6/6 wordt ik geopereerd in de Medipolis kliniek door dr Lagey.

Mijn huidige situatie: 1.58m 56kg, 80b.

dr Lagey raadde me 300cc rond hp aan voor de spier ( hele lichte hang) ik heb uiteindelijk gekozen voor 325cc.

 

zo spannend :-) iemand met soortgelijk verhaal dat me wat meer kan vertellen over het herstel en toekomstige maat?

 

dr Lagey zei me ook dat ik volgende dag reeds kan autorijden maar ik lees hier toch anders???

groetjes

kiki

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ooh, spannend! Ik ben in december bevallen van m'n 2 de zoontje ^_^ 

Maar heb je dan borstvoeding gegeven? Want ik lees overal dat je 6 maanden tot een jaar moet wachten voor een borstvergroting na borstvoeding. Ik heb 3 maandjes gegeven en ik hoop dat ik niet zo lang ga moeten wachten..

Bij mij had de dokter 380 cc aangeraden, ben 1m68 en 57 kilo op dat moment, ik kom wel van A cup. Dan zou ik D hebben volgens haar. Maar meer kan ik ook nog niet vertellen, ben ook spannend ant afwachten :rolleyes:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Spannend! Volgens mij kan het gewoon nu..Nee ik heb geen borstvoeding gegeven maar ik had in eerste instantie ook gehoord dat ik een jaar moest wachten tot na de bevalling. Volgens de pc niets van aan..wel zou ik na het stoppen met bv gewoon wachten tot je zeker bent dat de melkklieren leeg zijn :-).

Borsten kunnen volgens mij altijd veranderen ( bijkomen, afvallen, menstruatie.. )

Hier na 2 jongens een prinsesje :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

even mijzelf voorstellen ik ben Kiki een jonge mama van 31 die in januari bevallen is van haar 3de en laatste spruitje! Na vele jaartjes met een grote (letterlijk en figuurlijk) Boobie wens is het bijna zover!

op 6/6 wordt ik geopereerd in de Medipolis kliniek door dr Lagey.

Mijn huidige situatie: 1.58m 56kg, 80b.

dr Lagey raadde me 300cc rond hp aan voor de spier ( hele lichte hang) ik heb uiteindelijk gekozen voor 325cc.

 

zo spannend :-) iemand met soortgelijk verhaal dat me wat meer kan vertellen over het herstel en toekomstige maat?

 

dr Lagey zei me ook dat ik volgende dag reeds kan autorijden maar ik lees hier toch anders???

groetjes

kiki

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden zei Kiki b:

Hoi,

even mijzelf voorstellen ik ben Kiki een jonge mama van 31 die in januari bevallen is van haar 3de en laatste spruitje! Na vele jaartjes met een grote (letterlijk en figuurlijk) Boobie wens is het bijna zover!

op 6/6 wordt ik geopereerd in de Medipolis kliniek door dr Lagey.

Mijn huidige situatie: 1.58m 56kg, 80b.

dr Lagey raadde me 300cc rond hp aan voor de spier ( hele lichte hang) ik heb uiteindelijk gekozen voor 325cc.

 

zo spannend :-) iemand met soortgelijk verhaal dat me wat meer kan vertellen over het herstel en toekomstige maat?

 

dr Lagey zei me ook dat ik volgende dag reeds kan autorijden maar ik lees hier toch anders???

groetjes

kiki

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh dan zou het toch sneller kunnen, hopelijk nog voor de zomer dan :) 

Voor ons is 2 kindjes genoeg, maar nu het 2 jongens zijn, blijf ik toch nog zo'n prinsesje willen :P 

Maar nu eerst nieuwe boobies en daarna zien we wel weer :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi

Ik heb je twee topics even bij elkaar gevoegd.. Ik zie wel dat het even niet zo lekker loopt nu, het verhaal, maar dan zou ik al een post weg moeten halen en dat is misschien ook niet helemaal de bedoeling :)

Ik pas je titel een beetje aan zodat je titel helemaal lijkt op de andere titels hier op het forum.

Van harte met je datum!! En veel plezier nog met aftellen en lezen hier op het forum!!

Wat betreft autorijden.. er zijn enkele belgische pc's die idd geen problemen zien omtrent het auto rijden de dag na de operatie, bij een plaatsing voor de spier. Wees hier echter voorzichtig mee, want als je niet geheel kunt reageren, aan het stuur trekken, uitwijken, wanneer het nodig is, zit je verzekeringstechnisch in een lastige situatie...

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Ondertussen 6 dagen po en bijna volledig pijnvrij!!! De eerste 3 dagen waren hel maar vanaf dag 4 was het ergste voorbij... Ik kan ondertussen mijzelf terug aankleden, douchen en licht huishoudelijke taken verrichten. Het resultaat is nu al prachtig en ben super tevreden met de maat. Hubby vind ze wel groot maar zegt dit dan wel al glunderend. Het autorijden kon vanaf dag 4 pijnvrij! Morgen gaan de draadjes eruit ik ben heel benieuwd...

Ik heb er naast mooie boobs ook een mooie buik bijgekregen mijn zoontje denkt dat er nog een baby onderweg is hopelijk trekt het vocht snel weg!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Kiki b Hoi ik heb een vraagje (ben nog nieuw op forum) ben jij bij dr. Lagey geopereerd ?  Wat was je voor situatie? Ik ben al jaren aan het denken aan een bv maar wil het nu echt doordrijven! Maar het is zeer belangrijk dat het resultaat 'natuurlijk' oogt!  Ik ben benieuwd hoe het bij jou zit? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja klopt ik ben nu een week po! Ik heb 325cc voor de spier gekregen en ik kom van een 75 b in push up. Nu heb ik een sport bh maat 75D.

3 dagen heb ik pijn gehad en nu al pijnvrij!!!!

dr Lagey is echt top en ik zie mijn borsten elke dag natuurlijker en natuurlijk worden!

Als je foto's wil stuur dan ff je mail adres door!

 

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.