Ga naar inhoud

AAA-cupje : 30/31 maart 2017 (Nextday Surgery) : Dr. van Zele : Wellnesskliniek


Aanbevolen berichten

6 uur geleden zei AAA-cupje:

Leuk :D alleen bij dr Damen? Of ook bij andere? Een vriendin van mij is door dr. Verdonck geholpen en ze is heel blij, ook van de kliniek zelf..denk dat we daar wel goed zitten ;) alleen zetten ze niet veel cc daar, ben dus aan het onderhandelen op het moment voor meer cc's :P het consult gaat wel heel snel, dus goed de vragen opschrijven en meteen vragen en foto's maken als je past, want je vergeet snel hoe het eruit zag ^_^ ben je misschien ook van België? 

Ik ben half april ook bij dr. Bato geweest in zijn praktijk thuis in Bilzen. Schijnt een hele goede arts te zijn maar wil toch nog graag een concreter consult bij een andere chirurg. Had al veel goede verhalen over de welness kliniek gelezen en ook over Verdonck. Mijn consult is nu met dr. Damen maar ook deze schijnt goed te zijn. Ik hoef zelf niet echt heel veel cc denk ik. Ik denk zo'n 320cc maar dat zal hij beter kunnen inschatten. Ikzelf zie het meeste op tegen het herstel en dan met name in het niet mogen tillen. Ik werk op een babygroep in een kinderdagverblijf en dat zou betekenen dat ik ruim 5 wkn mijn werk niet zou kunnen doen.. Dat is wel lang. Mijn eigen kinderen zijn nu inmiddels 4, 8 en bijna 10 dus dat zal het probleem niet zo zijn. Ik denk nu aan het opnemen van 3 wkn vakantie en dan misschien 1 of 2 weken op een andere groep te gaan staan waar kinderen niet zoveel getild hoeven te worden. Ik woon trouwens in midden Limburg dus dat is voor sommige ook al België.. ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

22 uur geleden zei Guusje78:

Ik ben half april ook bij dr. Bato geweest in zijn praktijk thuis in Bilzen. Schijnt een hele goede arts te zijn maar wil toch nog graag een concreter consult bij een andere chirurg. Had al veel goede verhalen over de welness kliniek gelezen en ook over Verdonck. Mijn consult is nu met dr. Damen maar ook deze schijnt goed te zijn. Ik hoef zelf niet echt heel veel cc denk ik. Ik denk zo'n 320cc maar dat zal hij beter kunnen inschatten. Ikzelf zie het meeste op tegen het herstel en dan met name in het niet mogen tillen. Ik werk op een babygroep in een kinderdagverblijf en dat zou betekenen dat ik ruim 5 wkn mijn werk niet zou kunnen doen.. Dat is wel lang. Mijn eigen kinderen zijn nu inmiddels 4, 8 en bijna 10 dus dat zal het probleem niet zo zijn. Ik denk nu aan het opnemen van 3 wkn vakantie en dan misschien 1 of 2 weken op een andere groep te gaan staan waar kinderen niet zoveel getild hoeven te worden. Ik woon trouwens in midden Limburg dus dat is voor sommige ook al België.. ;)

Ja, daar zie ik ook tegenop, heb hier een kruipertje van 9 maand, die ik overal weg moet halen :P heb er met de pc over gehad en zij zei dat veel afhangt van jezelf, ze zei 2 weken echt voor hulp te zorgen, eigenlijk 1 week, en daarna zou het te doen moeten zijn.. M'n vriendin heeft het ook laten doen toen haar zoontje 9 maand was en ze zei dat de eerste week idd de ergste is.. 

Ik ga ze wel voor de spier laten plaatsen, dat scheelt ook in herstel..

Wanneer^_^ is je consult? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
13 minuten geleden zei AAA-cupje:

Help! Krijg juist telefoontje van de Wellnesskliniek dat Dr. Visser geen borstvergrotingen meer doet :blink: nu had ik me helemaal op Visser voorbereid, moet ik iemand anders kiezen... Wat moet ik doen?

Oh dat is ook geen leuk nieuws, stel je je ergens op in, en dan dit. Wil je zelf wel in de Wellness blijven, of zit je dan meer te denken aan een hele andere kliniek?

Wellness kun je dan naar Dr. Verdonck, staat natuurlijk ook heel goed bekend, en andere optie Dr. van Zele.

Ik zou zelf niet zo snel Dr. Damen aanraden, daar heb ik toch wel minder fijne reacties over gelezen.

Gelukkig heb je nog even de tijd om rustig alles te overdenken.

Succes meis.

xx

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 minuten geleden zei Desert-Rose:

Oh dat is ook geen leuk nieuws, stel je je ergens op in, en dan dit. Wil je zelf wel in de Wellness blijven, of zit je dan meer te denken aan een hele andere kliniek?

Wellness kun je dan naar Dr. Verdonck, staat natuurlijk ook heel goed bekend, en andere optie Dr. van Zele.

Ik zou zelf niet zo snel Dr. Damen aanraden, daar heb ik toch wel minder fijne reacties over gelezen.

Gelukkig heb je nog even de tijd om rustig alles te overdenken.

Succes meis.

xx

 

Bedankt voor je reactie..Ja, en ben al zo'n eeuwige twijfelaar, eindelijk de knoop doorgehakt, nu opnieuw twijfelen.. Ik weet niet wat ik kan, ik zou eigenlijk Dr. Visser willen, maar ik weet niet of ze nog in haar eigen kliniek werkt en of ik mijn voorschot van de WK dan wel terugkrijg. 

Ik wilde de implantaten voor de spier geplaatst en ik weet niet of Dr. Verdonck dit doet...

Had me er zo op verheugd..zal straks ook maar eens met mijn man bespreken..

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden zei AAA-cupje:

Bedankt voor je reactie..Ja, en ben al zo'n eeuwige twijfelaar, eindelijk de knoop doorgehakt, nu opnieuw twijfelen.. Ik weet niet wat ik kan, ik zou eigenlijk Dr. Visser willen, maar ik weet niet of ze nog in haar eigen kliniek werkt en of ik mijn voorschot van de WK dan wel terugkrijg. 

Ik wilde de implantaten voor de spier geplaatst en ik weet niet of Dr. Verdonck dit doet...

Had me er zo op verheugd..zal straks ook maar eens met mijn man bespreken..

Dat zou je inderdaad kunnen vragen, of Dr. Visser nog in haar eigen kliniek werkt, en het lijkt me eigenlijk dan ook niet meer dan eerlijk dat je dan gewoon je geld terugkrijgt van de Wellness, want je kiest speciaal voor een bepaalde arts.

Dus ik zou eerst die vraag eens gaan stellen, dan weet je in ieder geval weer iets meer, en met dat antwoord kun je verder.

Voorzover ik weet plaatst Verdonck alleen maar achter de spier, Dr. van Zele weet ik niet.

xx

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
Op Monday, September 12, 2016 om 09:00 zei AAA-cupje:

Leuk :D alleen bij dr Damen? Of ook bij andere? Een vriendin van mij is door dr. Verdonck geholpen en ze is heel blij, ook van de kliniek zelf..denk dat we daar wel goed zitten ;) alleen zetten ze niet veel cc daar, ben dus aan het onderhandelen op het moment voor meer cc's :P het consult gaat wel heel snel, dus goed de vragen opschrijven en meteen vragen en foto's maken als je past, want je vergeet snel hoe het eruit zag ^_^ ben je misschien ook van België? 

Ik ben inmiddels bij dr.Damen op consult geweest en was erg over hem te spreken! Heb een heel fijn gesprek met hem gehad en hij gaf heel duidelijk op antwoord op al mijn vragen en nam echt de tijd voor me. Ik heb mijn operatie op 17 nov! Succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 6 oktober 2016 om 12:26 zei Desert-Rose:

@AAA-cupje

He meis, ben je inmiddels al iets wijzer geworden, kun je alsnog naar Dr. Visser ?of kies je toch voor een andere pc in de Wellness?

Laat maar iets weten ok?

xx

Hey hey, sorry dat ik een tijdje offline was, hier zijn de kids om de beurt ziek, nu is het mijn beurt :( ik heb vorige week dus teruggebeld om mijn voorschot terug te vragen en ze deden hier helemaal niet moeilijk over. Heb het wel vandaag pas op m'n rekening gekregen, maar ze waren van begin tot eind supervriendelijk en begrepen de kwestie ook. Dikke pluim voor de Wellnesskliniek dus!

Ik zag mezelf niet meer bij een andere arts, dus ik ga voor Dr. Visser. Ben al 3 keer bij haar op consult gegaan, de eerste keer bijna 2 jaar geleden ondertussen :P 

Ik ga maandag dus meteen afspraak maken in haar kliniek, Arenborghoeve. Is wel een uur rijden voor ons, maar dat valt nog mee, spijtige is dat ik nu opnieuw bij haar op consultatie moet, ondertussen voor de 4 de keer <_< bij haar, omdat mijn dossier opnieuw opgemaakt moet worden. 

Ik ben nu alles over Arenborghoeve aan het opzoeken, maar het ziet er toch allemaal positief uit.

Hopelijk voor het einde van het jaar eindelijk dan toch boobies :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 6 oktober 2016 om 18:11 zei Guusje78:

Ik ben inmiddels bij dr.Damen op consult geweest en was erg over hem te spreken! Heb een heel fijn gesprek met hem gehad en hij gaf heel duidelijk op antwoord op al mijn vragen en nam echt de tijd voor me. Ik heb mijn operatie op 17 nov! Succes!

Ooh 17 november al, dat gaat snel gaan :) ik wou dat ik zover was. Ik heb besloten om bij Dr. Visser te blijven, ben al 3 keer bij haar op consultatie gegaan en ik voel me op m'n gemak bij haar. De Wellnesskliniek begreep dit en deden dus ook totaal niet moeilijk om m'n voorschot terug te betalen, vond ik heel professioneel.

Ik ga maandag afspraak maken bij  Arenborghoeve, hopelijk verloopt alles hier ook zo professioneel. 

Veel succes met je operatie! Lekker aftellen nu ^_^

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh jee, ja je hoort niet anders dat iedereen ziek is,jij dus ook al.

Dat is inderdaad een hele nette service, maar zo hoort het ook vind ik.helemaal in jouw geval.

Maar je hebt gelijk, als jij je op je gemak voelt bij deze pc, dan moet je daar blijven,en er is redelijk wat info te vinden over Arenborghoeve via de zoekbalk.

Kunnen ze het dossier vanuit Wellness niet opsturen naar Dr. Visser? dat scheelt jou dan weer een consult, misschien een idee?

Nou meid, fijn om even een update te krijgen en heel veel beterschap.

xx

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

28 minuten geleden zei Desert-Rose:

Oh jee, ja je hoort niet anders dat iedereen ziek is,jij dus ook al.

Dat is inderdaad een hele nette service, maar zo hoort het ook vind ik.helemaal in jouw geval.

Maar je hebt gelijk, als jij je op je gemak voelt bij deze pc, dan moet je daar blijven,en er is redelijk wat info te vinden over Arenborghoeve via de zoekbalk.

Kunnen ze het dossier vanuit Wellness niet opsturen naar Dr. Visser? dat scheelt jou dan weer een consult, misschien een idee?

Nou meid, fijn om even een update te krijgen en heel veel beterschap.

xx

 

Daar had ik nog niet aan gedacht, om het dossier te laten opsturen door de Wellnesskliniek. Dat zou mij inderdaad een ritje en consultatiekosten besparen. Maandag eens horen, bedankt voor de tip en het meedenken ^_^ zo'n tof forum, dit ^_^

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uur geleden zei AAA-cupje:

Daar had ik nog niet aan gedacht, om het dossier te laten opsturen door de Wellnesskliniek. Dat zou mij inderdaad een ritje en consultatiekosten besparen. Maandag eens horen, bedankt voor de tip en het meedenken ^_^ zo'n tof forum, dit ^_^

Graag gedaan meid, er gaat soms zoveel in je hoofd om, dat je niet denkt aan dit soort dingen, laat me maar weten of dit gaat lukken maandag.

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 months later...

Ok, na lange tijd weer eens op het forum, en nog altijd geen boobies:unsure: maar wel weer afspraak :D

Ik heb uiteindelijk besloten toch in de Wellnesskliniek te blijven, maar dan bij Dr. Van Zele. Blijkbaar werkt Dr. Visser hier wel nog, dat was een communicatiefout. Maar ze plaatst sinds september alleen nog hydrogel implantaten. Zowel in de Wellnesskliniek als in Arenborghoeve. Ik wil graag de gewone siliconen, dus dan maar een andere pc. Ik heb afspraak voor een nextdaysurgery want ik ben het wachten beu <_< 30 en 31 maart. Kan ik m'n titel nog maar eens laten veranderen? Ik hoop dat het deze keer echt doorgaat, durf me niet meer te verheugen :wacko:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist zei AAA-cupje:

Ok, na lange tijd weer eens op het forum, en nog altijd geen boobies:unsure: maar wel weer afspraak :D

Ik heb uiteindelijk besloten toch in de Wellnesskliniek te blijven, maar dan bij Dr. Van Zele. Blijkbaar werkt Dr. Visser hier wel nog, dat was een communicatiefout. Maar ze plaatst sinds september alleen nog hydrogel implantaten. Zowel in de Wellnesskliniek als in Arenborghoeve. Ik wil graag de gewone siliconen, dus dan maar een andere pc. Ik heb afspraak voor een nextdaysurgery want ik ben het wachten beu <_< 30 en 31 maart. Kan ik m'n titel nog maar eens laten veranderen? Ik hoop dat het deze keer echt doorgaat, durf me niet meer te verheugen :wacko:

 

Ah meis, dit keer MOET het gewoon doorgaan,ga echt voor je duimen,.

Heb je titel aangepast.

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Ik heb ze eindelijk!!! :D ronde 440cc xxp dual plane is het geworden. Ik heb nog tot op de operatietafel getwijfeld en veranderd :P eeeeuwige twijfelaar.. Super content over de Wellnesskliniek en Dr. Van Zele. Enige minpuntje is dat Van Zele je een beetje te vrij laat in je beslissing. Hij legde terwijl ik afgetekend werd nog eens de nadruk op de vele risico's van voor de spier en zei dat de verantwoordelijkheid volledig bij mij lag. Ik moest ook een 2de keer tekenen dat echt voor de spier wilde, toen kreeg ik het wel benauwd. Ik werd begeleid naar de operatiezaal door een superlieve verpleegster die me geruststelde en verzekerde dat alles goed ging komen. Zij en Dr. Van Zele hebben nog een tijdje met me gebabbeld terwijl ik op de operatietafel lag om me gerust te stellen. ^_^ En uiteindelijk toch beslist om het dual plane te doen..de sfeer was heel relaxed en rustig, ondanks dat ik zo twijfelde en dat ze 3 u achter op schema waren..voor ik het wist, werd ik zachtjes wakker gemaakt en werd ik gereden naar m'n kamer waar m'n broodje en cola klaarlagen :D al bij al zeer tevreden over de hele dag, enkel het lange wachten was vervelend, maar dat was op voorhand al aangegeven..pijn heb ik niet gehad tot deze avond, had m'n pijnstillers nog niet genomen :75: uurtje geleden ibuprofen geslikt en het is weer goed te doen ^_^ nu hopen dat de rest van het herstel ook zo goed gaat..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.