Ga naar inhoud

AAA-cupje : 30/31 maart 2017 (Nextday Surgery) : Dr. van Zele : Wellnesskliniek


Aanbevolen berichten

Hallo iedereen!

Ik ben een mama van 2 lieve jongens (5 jaar en 5 maanden) en droom al jaren van wa meer borst. Nu had ik vorig jaar eindelijk de knoop doorgehakt en afspraak gemaakt bij de Wellnesskliniek in Genk. Ik ben toen bij Dr Visser op consultatie geweest, maar een week later bleek ik zwanger te zijn. Dus heb ik mijn plannen nog maar eens in de frigo gestoken <_<

Nu, een jaar later en een stevige jongen van 5 maanden later, kan ik echt niet meer wachten op een stel nieuwe stevige borsten :D ik heb dan ook 21 juni opnieuw afspraak bij Dr Visser. 

Maar na veel op het forum gelezen te hebben, heb ik wa twijfels. Ik lees overal dat Dr. Visser niet geneigd is grote borsten te zetten en ik ben bang dat ik achteraf niet content ga zijn over de grootte. Ik ben na 2 x borstvoeding te geven grote borsten gewend,  ik heb van mezelf maar een a-cup en heel soms krijg ik een b-tje gevuld, maar toen ik borstvoeding gaf, had ik een e-cup, zalig was dat  :rolleyes: uiteraard is dit na 3 maandjes borstvoeding helemaal weg en zien mijn borsten er echt erg uit, ik heb weer een a-cup, maar ben over de rest van mijn lijf wel 10 kilo bijgekomen. Ik weeg nu 66 kilo en ben 1 M 68 en heb dus een a-cup. Dr. Visser wilde vorig jaar 380 cc bijzetten (toen woog ik nog 57 kilo), ik ben nu dus bang dat dit te weinig gaat zijn. Ik zou graag een grote D willen, ik vond dat toen ik borstvoeding gaf zo mooi en bij mijn lichaam passen.

Dus nu is mijn vraag, hoeveel cc hebben jullie laten bijzetten om een D te krijgen en wat is jullie lengte en gewicht? Zo kan ik wa vergelijken ^_^

De protheses waar Visser mee werkt zijn Monobloc Soft One silicone, rond, ze ging ze extra hoog zetten. Maar ze zei niks over projectie? Wat is dit eigenlijk?

En, hoe lang hadden jullie nodig om te recupereren? Hoe lang mag je niks heffen? Ik heb hier dus wel een boeleke van dik 9 kilo ^_^

Ik heb zo veel vragen, want de consultatie ging heel snel, ze zei snel hoeveel ze ging zetten en iets over verdoving, maar dat ben ik dus allemaal vergeten. Ze kwam wel heel professioneel over en ik had een goed gevoel bij haar.

Ik hoop op veel reacties ^_^

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik hoor juist een heel negatieve ervaring met dokter Visser. Blijkbaar helemaal verkeerd geplaatste borst en geen fatsoenlijke garantie. Ook niks goed over de wellnesskliniek in Genk. 

Zijn er hier die wel goeie ervaringen met dr Visser en de Wellnesskliniek hebben gehad / gehoord? 

Word hier nu wel zenuwachtig van :unsure:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast MissRobot

Ik ben 1.69cm en 66kg. Ik heb 445cc gekregen, anatomisch high profile voor de spier. Ik had kleine borsten, in mijn BH stond 70B/C, maar leken meer een A (zie mijn foto's). Ik ben nu pas 2 weken PO, dus over het eindresultaat kan ik nog niets zeggen, maar ik draag nu een 75D sport BH van de kliniek. Ik ben trouwens bij Velthuis geholpen, heb geen ervaringen bij andere klinieken. En het blijft een soort gok hoor, at mij betreft, over wat je cup maat precies wordt en ook hoe dat dan weer oogt op je lijf. Succes met je keuzes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

IK heb een heel goede ervaring met haar, maar ik wilde juist natuurlijke borsten (maar wel lekker vol). Ik had ook helemaal niks, een aaa-geen-cup ofzo en heb 305 cc gekregen bij 1.70 m en 60 kg. Mijn bh-maat is nu B80/C75,  ik ben er zelf heel blij mee en het zijn pronte dames geworden. Ik heb wel de Monobloc-hydrogel implantaten. Ze passen bij me. 

Ik denk dat als je opnieuw op consult gaat je gewoon moet overleggen met haar, als jij echt grotere borsten wilt, en vraag vooral uitleg. Als je het idee hebt dat ze je niet gaat geven wat je wilt kun je altijd nog iemand anders kiezen, toch? Ze is vrij zakelijk maar vind ik wel heel professioneel en ik ben erg tevreden over haar 'werk' bij mij.

Ik heb trouwens dat verhaal over die negatieve ervaring ook gelezen....als het dezelfde is. Een mevrouw die blijkbaar een verkeerde maat prothese heeft gekregen ofzoiets, kan dat? Dus, ik weet niet of het over 't zelfde gaat en ik was er niet bij natuurlijk, maar ik vond het zo op het scherm een vreemd verhaal. Je krijgt bij een consultatie een heel dossier mee met de maat er duidelijk in beschreven. Hoe kan dit dan mislopen?Niet dat ik het niet wil geloven maar ik heb heel wat recensies over dr visser gelezen over borstvergrotingen en op de velen was dit de enige negatieve.

Hoe dan ook, als je twijfelt kun je altijd nog voor een ' second opinion' ergens anders gaan. Succes ermee!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi

Welkom op het forum!!

Als je grotere borsten wilt, richting wat je hebt gehad tijdens je zwangerschap, dan denk ik dat Visser idd niet de juiste pc is voor jou..
In dat geval denk ik dat je bij Plovier (Overijse) moet zijn, of bij Nio in Amsterdam... 
Deze twee pc's doen meer dan andere pc's en hebben toch vaak de grotere resultaten :)

Als je in de zoekbalk de naam van Plovier in tikt, kom je verhalen over hem tegen, en om Nio te vinden moet je zoeken op 'slaz' en op  'parkkliniek' (Nio zijn naam is namelijk maar 3 letters kort en helaas moet een zoekopdracht minimaal 4 letters bevatten anders doet de zoekbalk het niet :)

Projectie is het volume dat je borst naar voren gaat komen, dus het punt gemeten van je ribben tot aan tepel, recht naar voren :)

Veel leesplezier!!

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden zei MissRobot:

Ik ben 1.69cm en 66kg. Ik heb 445cc gekregen, anatomisch high profile voor de spier. Ik had kleine borsten, in mijn BH stond 70B/C, maar leken meer een A (zie mijn foto's). Ik ben nu pas 2 weken PO, dus over het eindresultaat kan ik nog niets zeggen, maar ik draag nu een 75D sport BH van de kliniek. Ik ben trouwens bij Velthuis geholpen, heb geen ervaringen bij andere klinieken. En het blijft een soort gok hoor, at mij betreft, over wat je cup maat precies wordt en ook hoe dat dan weer oogt op je lijf. Succes met je keuzes!

@MissRobot Heb uw foto's bekeken en we hebben ongeveer hetzelfde figuur ( ook dezelfde voorsituatie ) en ik vind dat je borsten heel mooi zijn geworden en ook de juiste grootte hebben gekregen ( ik zou ze misschien zelfs ietsje groter willen, want ik heb iets bredere schouders en heupen ) 

Jij hebt 445 cc, dus 380 is zeker te weinig, da zie ik nu goed! Merci om te reageren :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden zei erwtje:

IK heb een heel goede ervaring met haar, maar ik wilde juist natuurlijke borsten (maar wel lekker vol). Ik had ook helemaal niks, een aaa-geen-cup ofzo en heb 305 cc gekregen bij 1.70 m en 60 kg. Mijn bh-maat is nu B80/C75,  ik ben er zelf heel blij mee en het zijn pronte dames geworden. Ik heb wel de Monobloc-hydrogel implantaten. Ze passen bij me. 

Ik denk dat als je opnieuw op consult gaat je gewoon moet overleggen met haar, als jij echt grotere borsten wilt, en vraag vooral uitleg. Als je het idee hebt dat ze je niet gaat geven wat je wilt kun je altijd nog iemand anders kiezen, toch? Ze is vrij zakelijk maar vind ik wel heel professioneel en ik ben erg tevreden over haar 'werk' bij mij.

Ik heb trouwens dat verhaal over die negatieve ervaring ook gelezen....als het dezelfde is. Een mevrouw die blijkbaar een verkeerde maat prothese heeft gekregen ofzoiets, kan dat? Dus, ik weet niet of het over 't zelfde gaat en ik was er niet bij natuurlijk, maar ik vond het zo op het scherm een vreemd verhaal. Je krijgt bij een consultatie een heel dossier mee met de maat er duidelijk in beschreven. Hoe kan dit dan mislopen?Niet dat ik het niet wil geloven maar ik heb heel wat recensies over dr visser gelezen over borstvergrotingen en op de velen was dit de enige negatieve.

Hoe dan ook, als je twijfelt kun je altijd nog voor een ' second opinion' ergens anders gaan. Succes ermee!

@erwtje merci om even te reageren! Ik ben blij dat je zo tevreden bent over haar 'werk' ;) en dat je ook zoveel goede recensies hebt gelezen, dat doet toch deugd, want ik voelde me ook op m'n gemak bij haar en had het gevoel dat ze echt wist wat ze deed. Ik zou liefst bij haar blijven, want ik weet nu al dat als ik nog andere consultaties ga doen, ik ga blijven twijfelen ( eeuwige twijfelaar ) :P en tis ook in de buurt, mijn familie weet nl van niks en da wil ik zo houden.. Ik draag sinds m'n borstvoeding een hele hoop vulling zodat ze niks in de gaten gaan hebben :D 

Ik kreeg meteen na m'n post een email van iemand wiens nichtje blijkbaar helemaal 'verminkt' is door dr Visser. Een prothese die op de rib hangt ofzo zei ze en een dubbele borstplooi, waar visser alleen tegen betaling weer wat aan deed.. Dus was toch effe schrikken, maar ik denk inderdaad dat het een gok blijft en dat elke chirurg weleens een ontevreden klant heeft..

Hoe zit het eigenlijk met het herstel? Veel pijn gehad? En wanneer kon je weer tillen enzo?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei best_boobie:

Hoi hoi

Welkom op het forum!!

Als je grotere borsten wilt, richting wat je hebt gehad tijdens je zwangerschap, dan denk ik dat Visser idd niet de juiste pc is voor jou..
In dat geval denk ik dat je bij Plovier (Overijse) moet zijn, of bij Nio in Amsterdam... 
Deze twee pc's doen meer dan andere pc's en hebben toch vaak de grotere resultaten :)

Als je in de zoekbalk de naam van Plovier in tikt, kom je verhalen over hem tegen, en om Nio te vinden moet je zoeken op 'slaz' en op  'parkkliniek' (Nio zijn naam is namelijk maar 3 letters kort en helaas moet een zoekopdracht minimaal 4 letters bevatten anders doet de zoekbalk het niet :)

Projectie is het volume dat je borst naar voren gaat komen, dus het punt gemeten van je ribben tot aan tepel, recht naar voren :)

Veel leesplezier!!

xxx BB

@best_boobie Bedankt voor je reactie! Ik dacht het al dat Visser niet gauw groot zet, ze zei iets van dat de trend altijd maar groter wordt en dat ze in het begin van haar carrière alleen maar 200 cc, een enkele keer 300 cc moest zetten en dat tegenwoordig het telkens groter moet, 400 a 500 cc. Dat meisjes met een mooie, volle b-cup, nu d of e willen. Maar toen keek ze naar mijn borsten en zei dat dat niet voor mij geldt, ik kon wel wa meer gebruiken :P 

Ik ga 21 juni nog eens alles bespreken en zeggen dat ik liefst meer wil, en eens zien wat ze zegt. Het liefst zou ik bij haar willen blijven, omdat ik me op m'n gemak voelde bij haar en ook omdat het in de buurt is, mijn familie weet er nl niks van :unsure: en op deze manier zou ik snel weer thuis kunnen zijn voor de kindjes.. Gelukkig staat mijn man mij met alles bij, want anders was het wel heel spannend  :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Graag gedaan hoor,

Tjsa naar mijn idee is het echt iemand die haar vak verstaat (heb ook haar bio gelezen op de site van de wellnesskliniek), en wellicht moet je er gewoon nog eens langs gaan en expliciet praten over je grote-borsten wens? 

In de Wellnesskliniek zelf ben ik ook netjes behandeld. Het ging wel vrij vlot, en een beetje zakelijk maar ik had ook niet een beautytreatment verwacht ofzo. Ik ben daar vrij nuchter in, heb al meerdere keren in het ziekenhuis gelegen en ken veel mensen met ziekenhuisberoepen zeg maar,  en het is gewoon een sector waarin onder best wel hoge druk wordt gewerkt, en volgens mij stond het rooster nogal vol die dag. Maar ik ben netjes en vriendelijk behandeld, net als in andere ziekenhuizen waar ik heb gelegen.

Mijn herstel is heel vlot verlopen. Heb drie dagen wel wat pijn gehad en toen ook pijnstillers geslikt, en me heel braaf aan de gegeven voorschriften gehouden. Ik ben nu bijna 6 weken po dus tot nu toe niet zwaar getild.Wel af en toe vijf kilo, ze zeiden dat dit wel mocht. Mijn kinderen zijn een lang weekend uit logeren geweest, tot een dag of drie na de operatie, maar het verschil is dat ik ze niet steeds meer op moet pakken...Koken kon ik vrij snel, schakelen met de auto mocht sowieso twee weken niet, de keer dat ik het probeerde was het echt niet fijn! Onze auto schakelt wat zwaar, en ik had schrik voor plotselinge bewegingen. NA een week mocht ik evt ook weer fietsen maar dat voelde nog niet goed en ben na twee weken weer op de fietst gestapt (je moet je toch een beetje 'ophijsen' en dat voelde niet fijn) en toen ging het wel. Ik heb ook een week of vier op mijn rug geslapen, mij was gezegd twee maar daarna voelde het nog niet zeker eigenlijk. Maar nu zijn de zes weken dat ik ook niet mocht sporten bijna voorbij en ik denk dat ik zonder problemen weer kan oppakken (ik skate en doe graag pilates/ballet beautiful oefeningen en ga weer wat intensiever fietsen)

Ik hoop dat je eruit komt! Benieuwd na je tweede afspraak hoor.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@erwtje 

Ja, ik werd ook heel vriendelijk en netjes behandeld, aan het onthaal vriendelijk en vlot. Dr. Visser was wel heel snel, maar dat is zeker te begrijpen door de werkdruk. 

Ja, voor de pijn ben ik wa bang. Ik heb nog maar een maanden geleden bij de geboorte van de laatste enorme stuwing gehad en bloedende tepelkloven. Het is misschien iets anders, maar die pijn ligt nog vers in mijn geheugen.. Mijn man gaat verlof nemen om te helpen met de kinderen, vooral met de jongste. Dus, ik hoop dat zo wa op te vangen. 

Heb je eigenlijk al foto's? Ik had al eens gekeken, maar ik zie niks bij u? Of zet je die liever niet?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben het eigenlijk gewoon vergeten...Ik zal deze week eens een albumpje maken, maar heb eigenlijk geen foto's van vlak na de operatie, pas twee weken na!en dan zet ik er ook een op van hoe het nu is, maar bij daglicht, krijg je betere foto's!

De pijn deed mij eerlijk gezegd wel denken aan stuwing bij borstvoeding. Van die gespannen tieten, haha. en toen heb ik ook een week erg zere tepels gehad. Tepels waren ook lang gevoelig, want ze stonden zo naar buiten. Ergste pijn was na drie dagen weg. Maar je mag best wel wat pijnstillers slikken...;) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, dat zei Visser ook, dat het trekt op stuwing..zal pijnstillers slikken worden ja. 

Ik kijk al naar de foto's uit, ben toch benieuwd naar wat ze ervan heeft gemaakt. Heb hier op het forum nog naar boobs van Visser gezocht, en ze zien er toch goed uit vind ik :D 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast MissRobot
Op 24-5-2016 om 21:47 zei AAA-cupje:

@erwtje 

Ja, ik werd ook heel vriendelijk en netjes behandeld, aan het onthaal vriendelijk en vlot. Dr. Visser was wel heel snel, maar dat is zeker te begrijpen door de werkdruk. 

Ja, voor de pijn ben ik wa bang. Ik heb nog maar een maanden geleden bij de geboorte van de laatste enorme stuwing gehad en bloedende tepelkloven. Het is misschien iets anders, maar die pijn ligt nog vers in mijn geheugen.. Mijn man gaat verlof nemen om te helpen met de kinderen, vooral met de jongste. Dus, ik hoop dat zo wa op te vangen. 

Heb je eigenlijk al foto's? Ik had al eens gekeken, maar ik zie niks bij u? Of zet je die liever niet?

Ik denk dat er qua pijn best een groot verschil zit tussen voor de spier, achter de spier en dual-plane. Ik heb ze voor de spier gekregen, en ik vond de pijn goed vol te houden tot nu toe. Het voelt inderdaad als stuwing. Ik had tijdens de borstvoeding acht 2 enorme melkbommen (zo noemde ik ze) met zwellingen tot aan mijn sleutelbeen, en werd 's nachts ook wakker in een plas melk, overdag telkens natte shirts, etc. Was niet tegenop te kolven zeg maar. Maar de pijn na de BV was wel net ff iets heftiger. En zeker nu ik weer aan het werk ben, en ik moet kleine eindjes wandelen (nu dus ook zonder pijnstilling), dan voelt het net of er iemand heel hard in mijn borsten knijpt en ze tegelijkertijd probeert af te scheuren. Maar zodra ik dan weer zit, dan neemt die pijn ook wel weer direct af. Ach ja, het herstel duurt een paar weken, en gedurende die tijd moet je je een beetje gedeisd houden. Ik ga nu vaak ook eerder naar huis, en ik ben heel erg moe telkens.

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uur geleden zei MissRobot:

Ik denk dat er qua pijn best een groot verschil zit tussen voor de spier, achter de spier en dual-plane. Ik heb ze voor de spier gekregen, en ik vond de pijn goed vol te houden tot nu toe. Het voelt inderdaad als stuwing. Ik had tijdens de borstvoeding acht 2 enorme melkbommen (zo noemde ik ze) met zwellingen tot aan mijn sleutelbeen, en werd 's nachts ook wakker in een plas melk, overdag telkens natte shirts, etc. Was niet tegenop te kolven zeg maar. Maar de pijn na de BV was wel net ff iets heftiger. En zeker nu ik weer aan het werk ben, en ik moet kleine eindjes wandelen (nu dus ook zonder pijnstilling), dan voelt het net of er iemand heel hard in mijn borsten knijpt en ze tegelijkertijd probeert af te scheuren. Maar zodra ik dan weer zit, dan neemt die pijn ook wel weer direct af. Ach ja, het herstel duurt een paar weken, en gedurende die tijd moet je je een beetje gedeisd houden. Ik ga nu vaak ook eerder naar huis, en ik ben heel erg moe telkens.

Oei, dat klinkt toch heftig.. Ja, ik heb ook veel last van stuwing gehad, in het ziekenhuis ijs gekregen, daarna nog borstontsteking, zoontje kreeg niet aangehapt, was geen fijne periode.. Maar dit klinkt toch nog wat erger, en ik ga ze dual plane krijgen.. :o 

Waarom eigenlijk nu zonder pijnstilling? Mag je geen pijnstillers meer nemen ofzo, als ik vragen mag? Hoelang ben je eigenlijk al po? 

Ja, ik denk dat we er gewoon door moeten om er daarna jaren plezier van te hebben, ale dat hou ik me nu toch voor :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

22 uur geleden zei MissRobot:

Ik denk dat er qua pijn best een groot verschil zit tussen voor de spier, achter de spier en dual-plane. Ik heb ze voor de spier gekregen, en ik vond de pijn goed vol te houden tot nu toe. Het voelt inderdaad als stuwing. Ik had tijdens de borstvoeding acht 2 enorme melkbommen (zo noemde ik ze) met zwellingen tot aan mijn sleutelbeen, en werd 's nachts ook wakker in een plas melk, overdag telkens natte shirts, etc. Was niet tegenop te kolven zeg maar. Maar de pijn na de BV was wel net ff iets heftiger. En zeker nu ik weer aan het werk ben, en ik moet kleine eindjes wandelen (nu dus ook zonder pijnstilling), dan voelt het net of er iemand heel hard in mijn borsten knijpt en ze tegelijkertijd probeert af te scheuren. Maar zodra ik dan weer zit, dan neemt die pijn ook wel weer direct af. Ach ja, het herstel duurt een paar weken, en gedurende die tijd moet je je een beetje gedeisd houden. Ik ga nu vaak ook eerder naar huis, en ik ben heel erg moe telkens.

Hoe gaat het nu met je? Nog zo pijn? 

Ik heb juist nog eens je foto's bekeken en ik heb helemaal hetzelfde figuur :) de passessie was ook ongeveer hetzelfde.. Ziet het er nu eigenlijk met topje ongeveer hetzelfde uit als toen je hebt gepast of groter of kleiner? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast MissRobot
14 uur geleden zei AAA-cupje:

Oei, dat klinkt toch heftig.. Ja, ik heb ook veel last van stuwing gehad, in het ziekenhuis ijs gekregen, daarna nog borstontsteking, zoontje kreeg niet aangehapt, was geen fijne periode.. Maar dit klinkt toch nog wat erger, en ik ga ze dual plane krijgen.. :o 

Waarom eigenlijk nu zonder pijnstilling? Mag je geen pijnstillers meer nemen ofzo, als ik vragen mag? Hoelang ben je eigenlijk al po? 

Ja, ik denk dat we er gewoon door moeten om er daarna jaren plezier van te hebben, ale dat hou ik me nu toch voor :)

Ik ben nu 2 weken PO. Ik kreeg tot 10 dagen na de operatie pijnstilling, waarvan 7 dagen met diclofenac en en paracetamol, en t/m dag 10 alleen nog paracetamol. Maar ik heb nu geen pijn meer, alleen als ik langere stukjes wandel. Vanmorgen net controle gehad, en alles ziet er netjes uit (aldus de evrpleegkundige).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast MissRobot
1 uur geleden zei AAA-cupje:

Hoe gaat het nu met je? Nog zo pijn? 

Ik heb juist nog eens je foto's bekeken en ik heb helemaal hetzelfde figuur :) de passessie was ook ongeveer hetzelfde.. Ziet het er nu eigenlijk met topje ongeveer hetzelfde uit als toen je hebt gepast of groter of kleiner? 

Met de passessie leek het iets puntiger, en nu in het echt zijn we ronder. Maar de zwelling zit nu ook nog wel tot in mijn oksels, dus ik neem aan dat het daar wat uittrek en meer naar beneden gaat "hangen". Ik ga nu nieuwe foto's plaatsen van hoe alles er nu bij hangt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Ik ben dus dinsdag opnieuw naar Dr. Visser gegaan en deze keer vond ik het minder meevallen. Ze was zichtbaar geïrriteerd omdat ik voor de 3 de keer op consult ging en dat de vorige een jaar geleden was. Toen ik haar uitlegde dat ik zwanger geworden was en ondertussen bevallen was, zei ze droog: "Oh, ik vond al dat je flink bent bijgekomen" :blink:

Ik heb een maatje groter mogen passen (425cc) maar ik vond dit nog altijd niet bij mijn figuur passen. Blijkbaar gaat het niet groter omdat anders mijn armbewegingen belemmerd zouden worden? :huh: Ben zo aan het twijfelen geslaan... Ook het feit dat het ineens 3140 euro is ipv 2695... 

Daarom zou ik graag eens bij Nio op consult gaan. Hoe gaat dat eigenlijk als je van België bent? En is dat te doen 2 u rijden na de operatie? 

Zucht.. Ik weet het niet meer...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oke, what the f#ck, wat een stink reactie van haar zeg!

ik geef je groot gelijk, lekker naar dr Nio. Zo'n leuke man! Heb in andere topic dat je had aangemaakt het telefoon nummer neer gezet waar je heen kan bellen met al je vragen. Maar voor de zekerheid hier nog een keer @AAA-cupje

020 510 8670 succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

oh typisch Visser idd..

Twee uur rijden na de operatie zou ik láten doen ;) 
En is te doen hoor. Het grootste stuk gewoon over Nederlandse snelweg rijden haha, hoeven jullie niet zoveel gaten te omzeilen.
Genoeg water mee en cola. En genoeg paracetamol mee..

Wij hebben twee uur gereden de dag na de operatie, omdat ik een hotel genomen had in de buurt van mijn pc. Maar ik denk, achteraf gezien, dat ik liever de dag zelf vervoerd geworden was haha. En ja.. dat was dus over Belgische snelweg <_<

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wij moesten maar een half uurtje (binnendoor) rijden en dat was serieus afzien. Ik was zo ziek (kent ge dat, ijskoud en kotsmisselijk) en iedere bocht, hobbel, stop,... voelde ik echt wel. Maar, als je dan thuis bent en kan gaan rusten zonder het gekreun van anderen te horen of de hele tijd mensen binnen en buiten te horen lopen... Zalig! 

Maar, als je dat op voorhand weet en aanvaard dat het 'eventjes' afzien zal zijn, is het echt wel waard om een beetje verder te rijden en naar een pc te gaan die je ligt. 't is gewoon (voor de meesten onder ons) een paar dagen echt afzien en dan begint het elke dag (een beetje) beter te gaan. Maar, achteraf gezien is het het afzien écht waard!!!

Veel succes met je zoektocht!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...

Ok, ben dan toch voor Dr. Visser gegaan :blush: heb de weg van de minste weerstand gekozen, lekker dichtbij en bekend..22 december wordt het :D heb al een mailtje gestuurd om een maatje groter te mogen passen tijdens de operatie, benieuwd wat ze gaat zeggen ^_^

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 10 september 2016 om 08:24 zei Guusje78:

Spannend hè!? Ik heb gister mijn consult geboekt in de Welness Kliniek in Genk. Bij dr. Damen. Ben zo benieuwd! Ik ga je graag volgen want hoop ook rond die tijd, of liefst ervoor ;) geholpen te worden. Succes alvast! 

Leuk :D alleen bij dr Damen? Of ook bij andere? Een vriendin van mij is door dr. Verdonck geholpen en ze is heel blij, ook van de kliniek zelf..denk dat we daar wel goed zitten ;) alleen zetten ze niet veel cc daar, ben dus aan het onderhandelen op het moment voor meer cc's :P het consult gaat wel heel snel, dus goed de vragen opschrijven en meteen vragen en foto's maken als je past, want je vergeet snel hoe het eruit zag ^_^ ben je misschien ook van België? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 23 juni 2016 om 17:33 zei best_boobie:

oh typisch Visser idd..

Twee uur rijden na de operatie zou ik láten doen ;) 
En is te doen hoor. Het grootste stuk gewoon over Nederlandse snelweg rijden haha, hoeven jullie niet zoveel gaten te omzeilen.
Genoeg water mee en cola. En genoeg paracetamol mee..

Wij hebben twee uur gereden de dag na de operatie, omdat ik een hotel genomen had in de buurt van mijn pc. Maar ik denk, achteraf gezien, dat ik liever de dag zelf vervoerd geworden was haha. En ja.. dat was dus over Belgische snelweg <_<

xxx

Hey best_boobie, kan je mijn titel misschien veranderen? Want ik heb m'n datum vast,ik weet alleen niet hoe dat precies moet... ^_^ bedankt alvast!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.