Miemarie Posted May 23, 2016 Posted May 23, 2016 Hallo iedereen, Ik ben nieuw op dit forum. Na 2 zwangerschappen en borstvoeding inclusief, blijft er van mijn borsten niet meer veel over. Daarom zet ik eindelijk de stap na veel wikken en wegen. Ik kon hier veel goede dingen lezen over dokter Plovier. op 4 juli heb ik mijn eerste consultatie en als het goed zit zal de borstvergroting volgen op 2 september. Laat er zich nog iemand binnenkort opereren door dokter Plovier? Weet er iemand de prijs voor een borstvergroting btw inclusief? Kan ik hier ergens foto's terug vinden van zijn werk? alvast bedankt!
Boobs2016 Posted May 23, 2016 Posted May 23, 2016 Heej Welkom op het forum ik word 18 juli geopereerd zoals je heb gezien. Als je in de zoekfunctie plovier in typ en zoekt kan je wel het een en ander vinden. Zijn best een aantal meiden op dit forum met plovier borsten en die ik tot nu toe heb gezien zijn echt wel mooie boobs. Heb hier op het forum ook veel goede dingen over hem gelezen en voor mij is het ook niet super ver rijden dus vandaar dat mijn keuze op hem is gevallen.
Miemarie Posted May 23, 2016 Author Posted May 23, 2016 Hoe kan je eigenlijk foto's zien van degene uitgevoerd door plovier? Staan die in 1 album of wat door elkaar? ben nieuw hier en nog niet echt vertrouwd met de site. bedankt!
Miemarie Posted May 27, 2016 Author Posted May 27, 2016 Hallo iedereen, wie werd er geopereerd door dokter Plovier en wil foto's van het resultaat met mij delen? Alvast bedankt. Groetjes
Summer2 Posted May 27, 2016 Posted May 27, 2016 Het resultaat is bij iedereen anders. Of iemand moet toevallig het aantal cc hebben dat jij ook krijgt/wil en ongeveer dezelfde lichaamsbouw hebben. Ieder lichaam is anders.
Dee_x Posted June 14, 2016 Posted June 14, 2016 Heey! ik heb gisteren mijn consult gehad bij dr Plovier en krijg een borstvergroting en hij raadde ook een borstlift aan. Consult kostte €50 en de borstvergroting €3700, voor de borstlift komt er nog €800 bij. Als je ook via hun de pijnmedicatie en antibiotica voor 2 weken wilt ontvangen, betaal je nog €50 extra. groetjes, Denise
bvinspe Posted October 20, 2017 Posted October 20, 2017 Op 23-5-2016 om 19:55 zei Miemarie: Hallo iedereen, Ik ben nieuw op dit forum. Na 2 zwangerschappen en borstvoeding inclusief, blijft er van mijn borsten niet meer veel over. Daarom zet ik eindelijk de stap na veel wikken en wegen. Ik kon hier veel goede dingen lezen over dokter Plovier. op 4 juli heb ik mijn eerste consultatie en als het goed zit zal de borstvergroting volgen op 2 september. Laat er zich nog iemand binnenkort opereren door dokter Plovier? Weet er iemand de prijs voor een borstvergroting btw inclusief? Kan ik hier ergens foto's terug vinden van zijn werk? alvast bedankt! Hoi! Had hij je gezegd het voor de borstspier te doen of dual plane?
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.