Ga naar inhoud

Ik pas niks meer


Joan27

Aanbevolen berichten

Hoi allemaal,

ik heb in maart mijn borstvergroting gehad. Alles liep voorspoedig en was al vrij snel pijnvrij. Na 8 weken ben ik bh's gaan passen en tot op de dag van vandaag heb ik helemaal niks kunnen vinden. Ik heb volgens de metingen een E70 ( ze zien eruit als een C ). Ik heb zeker al 150 bh's gepast. Livera, Hunkemöller, Sapph, Marlies Dekker, Hema, H&M, Wehkamp. Het onderste deel sluit niet aan op mijn borstbeen. Als ik dan een F70 pak dan sluit hij daar wel aan maar staat hij iets open aan de zijkanten van de cups. Ook een bikini is drama. Ik ga over een maand op vakantie maar ik heb nog helemaal niks kunnen vinden. Ik begin een beetje spijt te krijgen van de operatie inmiddels. Ik ben die sport bh echt zat. Je ziet in elke top mijn tepels er doorheen. Mijn borsten zijn al redelijk zacht maar ik vind ze vrij laag zitten.. Je voelt de protheses ook overduidelijk aan de onderkant. Je hoeft maar zachtjes over mijn huid heen te gaan en je kunt ze zo induwen. Als je goed kijkt zie je zelfs het randje door mijn huid heen.

Heeft iemand anders ook moeite met een passende bh/bikini vinden? Iemand een oplossing hiervoor?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

 

Maart is nog maar zo kort geleden toen ik mijn borstvergoting vorig jaar heb laten doen heeft het bij mij ook heel lang geduurt voordat de bh's heel mooi gingen zitten , ik heb ook heel lang lopen hannesen met bikini enzo omdat gewoon nergens na zat maar dat is nu wel anders. Het heeft echt tijd nodig je borsten voelen misschien al wel zacht maar worden nog veel zachter en gaan nog veel zakken op natuurlijke wijze en dan zul je merken dat de bh's mooi gaan zitten snap dat het balen is nu maargoed heb gedult en succes :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeetje dat is wel super vervelend zeg! Heb je al wat duurdere merken geprobeerd? Prima Donna, Freya, Chantelle, Curvy Kate iets dergelijks. Merk bij mezelf dat duurdere merken beter zitten. Misschien proberen waard?

Succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Joan27:

Hoi allemaal,

ik heb in maart mijn borstvergroting gehad. Alles liep voorspoedig en was al vrij snel pijnvrij. Na 8 weken ben ik bh's gaan passen en tot op de dag van vandaag heb ik helemaal niks kunnen vinden. Ik heb volgens de metingen een E70 ( ze zien eruit als een C ). Ik heb zeker al 150 bh's gepast. Livera, Hunkemöller, Sapph, Marlies Dekker, Hema, H&M, Wehkamp. Het onderste deel sluit niet aan op mijn borstbeen. Als ik dan een F70 pak dan sluit hij daar wel aan maar staat hij iets open aan de zijkanten van de cups. Ook een bikini is drama. Ik ga over een maand op vakantie maar ik heb nog helemaal niks kunnen vinden. Ik begin een beetje spijt te krijgen van de operatie inmiddels. Ik ben die sport bh echt zat. Je ziet in elke top mijn tepels er doorheen. Mijn borsten zijn al redelijk zacht maar ik vind ze vrij laag zitten.. Je voelt de protheses ook overduidelijk aan de onderkant. Je hoeft maar zachtjes over mijn huid heen te gaan en je kunt ze zo induwen. Als je goed kijkt zie je zelfs het randje door mijn huid heen.

Heeft iemand anders ook moeite met een passende bh/bikini vinden? Iemand een oplossing hiervoor?

bedoel je helemaal vanboven aan de cups dat hij niet aansluit? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Idd de dure merken proberen! Tip: bij zalando alles op rekening bestellen en daarna dingen terug sturen.

En ik weet niet hoe kort je PO bent maar bij sommige kan het wel tot een jaar duren voor ze de juiste BH maat te pakken hebben. (Bij mijn zus veranderde zoveel dat ze pas na een jaar haar definitieve maat had).

En een andere oplossing is nog om een BH te zoeken met een grotere omtrek die wel mooi aansluit. En dan zelf of bij een kledingmaker de achterkant laten inkorten (die haakjes dus verplaatsen).

En voor een bikini zou ik gewoon een triangel nemen. Want 1 dan zijn je boobs facking sexy. En 2 die hoeven niet perfect te zitten (ik vind ze een beetje te klein zelfs het mooist).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.