Ga naar inhoud

partygirl : 4 juli 2016 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Aanbevolen berichten

Hoi,

ik ben hier nieuw en sinds vandaag ook aangemeld op dit forum.

hoe maak ik nu de juiste keuze? hieronder mijn ervaringen met de consults die ik heb gehad

heel lang heb ik nagedacht over een borstvergroting maar heb nooit de stap durven zetten, het is toch raar om in een gezond lichaam te laten snijden ook wel eng en daarnaast ook prijzig wat ook niet voor iedereen zomaar is weggelegd. na 15 jaar met afschuw naar mijn lichaam(borsten) te kijken wil ik er nu echt iets aan laten doen. samen met mijn vriend hebben we het erover gehad en van hem hoeft het niet maar als ik het wil staat hij hier volledig achter, waar ik super blij mee ben aangezien het voor hem ook een zware tijd wordt wat betreft onze kleine meid van 2, die moet ook verzorgd worden, maar nu naar mijn ervaring tot nu toe.

eindelijk durfde ik de telefoon te pakken en te bellen om een afspraak bij de eerste kliniek te maken;

Medisch Centrum Waalre/Quole kliniek Oisterwijk bij Dr. Hawinkels, super aardige man, eerlijk en open. na alles eerst doorgenomen te hebben volgde de passessie we kwamen uit op Anatomische protheses (omdat ronde protheses niet kunnen omdat deze dan onder mijn sleutelbeen zouden gaan beginnen en dat is niet de bedoeling natuurlijk) om de juiste cc te kiezen vond ik wel lastig, we hebben als optie 390cc gekozen. het mag mij groter en voller maar het moet wel bij mijn lichaam passen, toch twijfel ik wel of het niet te groot is dit heeft hij ook vermeld in het dossier (iemand ervaring heb nu een kleine B )

de 2e kliniek wat ATS in Vlijmen: aangekomen werden we naar het bijgebouw begeleid en hadden we eerst een gesprek met de assistent van de pc die heel goed heeft uitgelegd wat er allemaal mogelijk was, risico's etc, maar de pc zelf zou het nog een keer alles met ons doornemen als mijn wensen bekend waren bij hem. daar was de PC en hij kwam kundig over maar toch vertrouwde is het niet zo, vond het een heel raar gesprek, hij wimpelde dual-plane van tafel, dit was allemaal onzin en slaat nergens op gaf hij aan, we lieten hem natuurlijk zijn verhaal wel afmaken en kijken. (heb trouwens geen passessie gehad) hij praatte mij echt een minderwaardigheidscomplex aan. zo begon hij dat mijn borsten zijn gestopt met groeien en hierdoor blijven hangen in stadium 4 wat normaal stadium 6 moet zijn en stukje huid aan de onderkant van de borst zou te kort zijn. zijn conclusie; de tepel eraf, hierdoor de prothese naar binnen brengen(ronde prothese absoluut geen anatomisch), zetten we de tepel meteen wat hoger.. eind conclusie?? ik kon dan na een paar jaar wel een littekencorrectie laten doen bij de tepel want dat ga je natuurlijk wel zien. al bij al werd ik er echt niet vrolijk van en dacht toen echt laat alles maar zitten ik begin er niet aan maar ik had nog een 3e consult.

heeft iemand trouwens ervaring met deze kliniek in Vlijmen??

de 3e klinek was Kliniek Heyendaal in Groesbeek bij Dr Straten; aangekomen in de kliniek werden we ontvangen door een vriendelijke vrouw die met ons alles ging doornemen hoe van begin tot eind alles zou verlopen, tevens werden ook de risico's doorgenomen, niet leuk om te horen maar je weet het natuurlijk maar nooit. eenmaal alles besproken te hebben werden we begeleid naar de kamer van dr Straten, vriendelijke man en (zoals mijn vriend achteraf zei) zeer kundig weet waar hij het over heeft.  tijdens de passessie worden er voor foto's gemaakt en dan passen maar, ook hier gaf hij aan anatomisch, dual plane en kwamen we uit op 390cc net als bij gesprek 1. ik was weer blij na mijn 2e ervaring dat hij hetzelfde aangaf dan in gesprek 1 bij Dr Hawinkels. Dr. Straten gaf wel aan dat mijn huid aan de onderkant van de borst kort is maar geen probleem hij kan een stukje verder naar beneden onder mijn borst beginnen en dan is dit opgelost, dus geen complete verbouwing met het verzetten van mijn tepels. me was happy...

maar dan nu ik moet een keuze gaan maken waar ik het wil laten doen

1 Quole (Medisch Centrum) Waalre/Quole Oisterwijk E4000,-

2 ATS Kliniek E 4650 (deze gaat zeker niet worden)

3 Kliniek Heydenaal E 3375 (incl. 1 jaar nazorg) of E 3675 (incl. 3 jaar nazorg)

1 & 3 geven eigenlijk hetzelfde advies (alleen 1 heeft nog niet verteld hoe hij zet (hier bedoel ik mee dual-plane of niet), beide heren zeer vriendelijk, alleen er is een prijsverschil.

wie o wie heeft ervaringen met kliniek 1 bij Dr Hawinkels en/of 3 Dr Straten

ik kan bij beide geopereerd worden op korte termijn maar dan mag ik niet te lang wachten met een keuze te maken 

ik lees heel graag jullie reacties met ervaringen terug.

Liefs,

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk niet zozeer dat je moet kijken wat er geadviseerd wordt (ja oke wel in je besluit mee nemen) , maar voor mij was het belangrijker bij welke PC ik mij het meeste op mij gemak voelde.

Zelf heb ik gekozen voor Frans Straten  , en ik adviseer hem jou ook.
Je vriend heeft gelijk dat het een kundige man is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik word 18 juli geholpen door Frans. Eigenlijk ben ik alleen bij hem op consult geweest door de goede verhalen van hem hier op het forum.

Hawinkels en Straten adviseren allebei hetzelfde. Bij wie voelde je je het meest op je gemak? Bij wie heb je echt duidelijkheid gehad over hoe te plaatsen? Bij wie zijn er geen onduidelijkheden meer ?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

dat is het nu net, bij Dr Hawinkels voelde ik me het meest op m'n gemak maar Dr. Straten gaf wel meer duidelijkheid in het eerste consultgesprek. o wat is dit lastig zeg.. voor jou ook nog even spannend tot aan de operatie, alvast succes en thanks voor je reacties

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ga met pammetje mee en zeg dat je de operatie moet inplannen bij wie je je het meest op je gemak voelde. Dr Hawinkels ken ik niet en hoor ik niet zoveel over. Dr. Frans straten zie ik veel voorbij komen op het forum en staat ook goed aangeschreven. Persoonlijk zou ik dan voor Straten kiezen, maar dat is enkel gebasseerd op hoe vaak ik zijn naam voorbij hoor komen en de toon van die berichtjes. 

Succes met je keuze

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi hoi

bij 2 PC advies gehad anatomisch 390cc. wie heeft hier al ervaring mee?

volgens beide is rond niet mogelijk bij mij maar wil wel heel graag mooie volle borsten, ik vraag me dan ook af wie hier ervaring mee heeft en hoe het resultaat na opertatie is geworden. vind het echt wel eng om een keuze te maken ook qua cc (is het na de operatie niet te klein met wat ik in gedachte heb). Ik heb nu zelf een kleine B, ben 1.63m en weeg 63.5 kg.

ik lees graag jullie ervaringen

liefs,

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.