Ga naar inhoud

valentine : 26 september 2016 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Aanbevolen berichten

zo dames ik heb een datum 26 september kan ik terecht spannend. ik kreeg een bericht van best boobies maar ik begrijp niks van taggen en dat ik het in me eigen topic kan zetten??? sorry ik ben een leek wat betreft dit soort dingen :P dus als ik vragen heb kan ik dat hier doen???

Link naar reactie
Delen op andere sites

trouwens zoals jullie waarschijnlijk wel weten inmiddels ik ga direct naar de kliniek van Frans en niet meer via diana. ik heb daar uitgebreid me verhaal over gedaan met hier en daar wat stomme woorden ertussen omdat er af en toe een woord vanzelf gespelt word. :P sorry daarvoor en mochten er nog vragen zijn aan mij ? ik beantwoord ze graag. Ik ga vandaag mijn overeenkomst terug sturen en mijn aanbetaling doen dus nu word het echt en kan ik niet meer terug!!!!  hihi wil ik ook niet:wub:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...
Op 6/16/2016 om 09:55 zei valentine:

zo dames ik heb een datum 26 september kan ik terecht spannend. ik kreeg een bericht van best boobies maar ik begrijp niks van taggen en dat ik het in me eigen topic kan zetten??? sorry ik ben een leek wat betreft dit soort dingen :P dus als ik vragen heb kan ik dat hier doen???

Je kan iemand taggen door @ in te tikken plus de naam van het lid, zoals ik nu doe @valentine, vaak krijg je als je een eerste letter intikt ook allerlei suggesties. ;) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...

Hoi allemaal

Ik zit al een tijdje op.dit forum voornamelijk mensen lastig te vallen hoe zij het allemaal ervaren hebben en foto's kijken heel veel foto's kijken tot het obssesieve toe:P Maar ik heb gister om 10 uur sochtend mijn operatie gehad in kliniek heyendael bij Dr. Frans straten !!!!!! Ik heb lang getwijfeld over de maat en tot een half uur voor de operatie wist ik het pas ik ben voor de 500cc gegaan.:wub: dat wil zeggen ik heb een verschil van 50cc dus rechts is er 500 in gegaan en links 450cc. Ik heb een partij foto's maar later volgen er meer want ik ben 1 van de weinige die dus echt kapot gaat van de pijn!!!!! Ik heb het uit geschreeuwd toen ik wakker werd voor de 2e keer op mijn kamer !!!!! Ik was in totale paniek omdat ik me vinger niet eens meer kon bewegen. Gelukkig na de goede zorg van de zusters en dus extra pijn medicatie trok het als ik stil bleef liggen iets weg. Mijn vriend en ik zijn de avond daarvoor in een hotel gebleven hier in de buurt omdat we al om.08.00 er moesten zijn om in te checken. Maar in de avond waren we allebei ook zo kapot dat we nu weer in een hotel liggen!!! Elke 3 uur wakker om weer paracetamol in te nemen en 3 uur later weer een celebrex. Ik ben geen minuut te laat ermee zou ik jullie ook aanraden niet je dosis te laten nemen of vergeten!!!!! Nu zometeen met vriendlief een kleine 2 uur naar huis rijden ik zie er zwaar tegen op. Ik hou jullie op.dw hoogte.

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

 

Voor duidelijke te zien het verschil 

Link naar reactie
Delen op andere sites

He meis, 

Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinsten, en dat ziet er al heel mooi uit hoor.

Maar het lijkt me inderdaad niet meevallen als je zoveel pijn hebt, maar meis, iedere 3 uur is wel heel erg veel hoor, normaal neem je para iedere 6 uur, en dan 2 tot 3 keer per dag ook nog andere pijnstilling.

Als de pijn nu zo hevig blijft kun je altijd vragen of je geen recept kunt krijgen voor tramadol of oxycodon, deze zijn een stuk sterker.

Probeer goed je rust te pakken, en ik wens je een goed herstel.

Ik heb even je operatieverslag samengevoegd bij deze, zo heb je alles bij elkaar staan en blijft het overzichtelijk.

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd met je nieuwe boobies!! Wat vervelend dat je zoveel pijn hebt.. Hoop dat je medicatie nu goed zijn werk doet en de rit naar huis meevalt! 

Ik ben donderdag aan de beurt.. Hoop dat het een beetje meevalt maar zie er erg tegen op!

Succes met je herstel!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meid, 

Wat erg dat je zoveel last hebt.  Goed je pijnstilling nemen volgens schema.  

Je boobs zien er echt al mooi uit.:wub:daarvoor doen we het he. Binnen een paar dagen gaat het vast al een stuk beter.

Ik wens je alvast een goed herstel. 

Veel liefs 

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uur geleden zei Desert-Rose:

He meis, 

Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinsten, en dat ziet er al heel mooi uit hoor.

Maar het lijkt me inderdaad niet meevallen als je zoveel pijn hebt, maar meis, iedere 3 uur is wel heel erg veel hoor, normaal neem je para iedere 6 uur, en dan 2 tot 3 keer per dag ook nog andere pijnstilling.

Als de pijn nu zo hevig blijft kun je altijd vragen of je geen recept kunt krijgen voor tramadol of oxycodon, deze zijn een stuk sterker.

Probeer goed je rust te pakken, en ik wens je een goed herstel.

Ik heb even je operatieverslag samengevoegd bij deze, zo heb je alles bij elkaar staan en blijft het overzichtelijk.

xx

@valentine

He meis, 

Ik heb je dit bericht een paar uur geleden gestuurd, daarin staat ook dat ik je laatste topic heb samengevoegd met dit topic, en nu zie ik dat je weer een topic opent, ik heb alle commentaren die in je allerlaatste topic stonden hiernaar over gezet, en het andere topic weggehaald.

Ik wil je echt vragen om al je verdere updates in dit topic te zetten, anders word het een wildgroei aan verschillende topics die allemaal over hetzelfde gaan, en je operatie verslag hoort echt in dit topic en hoef je niet apart te zetten.

Hoop dat de pijn inmiddels een beetje gezakt is en dat je een beetje redelijk kunt slapen vannacht.

xx

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Desert-Rose hoi heel lief van je dat je alles bij mekaar hebt gezet. Ik snap er de helft niet van dus het is mijn oonkunnen dat het verspreid stond. Ik doe nu elke 5 uur alles in 1 x dus 2 paracetamol en ik  x celebrex maar misschien wel een idee om even de dokter te bellen. Vandaag een lichtpuntje gehad ik kon zelf overeind komen en ik ben zelf naar de wc gegaan.... vraag niet hoe maar het is me gelukt. Het is nu dag 3 ik zal later wat foto's maken en weer plaatsen dat ben ik wel verplicht hahah nadat ik er zoveel om gevraagd heb bij andere....:P 

Link naar reactie
Delen op andere sites

45 minuten geleden zei valentine:

@Desert-Rose hoi heel lief van je dat je alles bij mekaar hebt gezet. Ik snap er de helft niet van dus het is mijn oonkunnen dat het verspreid stond. Ik doe nu elke 5 uur alles in 1 x dus 2 paracetamol en ik  x celebrex maar misschien wel een idee om even de dokter te bellen. Vandaag een lichtpuntje gehad ik kon zelf overeind komen en ik ben zelf naar de wc gegaan.... vraag niet hoe maar het is me gelukt. Het is nu dag 3 ik zal later wat foto's maken en weer plaatsen dat ben ik wel verplicht hahah nadat ik er zoveel om gevraagd heb bij andere....:P 

Ok, nou meis, als er iets niet duidelijk is, dan kun je het altijd vragen.

Zorg wel dat je tussen de paracetamol en celebrex 1 of 2 uur laat zitten, dus niet alles tegelijk innemen, maar verspreiden, en als inderdaad de pijn te heftig blijft gewoon je arts bellen voor iets sterkers, want je hoeft echt geen pijn te hebben.

Meestal gaat de pijn na een dag of 5 afnemen,maar fijn dat je al een klein lichtpuntje zag vandaag, en zo zul je merken dat het iedere dag een beetje beter gaat, met kleine stapjes vooruit.

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zijn ff een update ik heb het idee dat ze nu meer vierkant zijn dan de dag van de operatie maar dat zal wel normaal zijn....heb inmiddels dokter gebeld en als het goed is ligt er straks wat sterkers bij de apotheek te wachten op mij:D ik kan echt niet wachten tot dezdeze dagen voorbij zijn en ik een beetje kan zien hoe het word ipv deze plakkaten.... 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh dat is fijn meid dat je iets sterkers krijgt, zal een hoop schelen,

Het is normaal hoor, dat de eerste tijd je borsten nog niet zo mooie ronde vorm hebben,maar het komt echt goed,is ook nog heel veel vocht wat je ziet zitten, en als dadelijk de protheses in gaan dalen, zul je echt een verschil gaan zien.iedere week een foto maken, zo kun je het verloop zien.

Maar het ziet er echt al heel mooi uit hoor meis, geen zorgen om maken.

xx

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

:)@Desert-Rose dank je wel lief van je gelukkig heb ik al 10 maanden zitten gluren bij iedereen en zag het vaker voorbij komen ik ben wel een opgezwollen  olifantje :31: Maar goed dat zal ook minder worden. Ik vind het gewoon jammer dat je door de pijn gewoon echt niet kunt genieten dat je borsten hebt gekregen maar goed geduld is een schone zaak.. iedereen trouwens bedankt voor de lieve berichtjes xxxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het enige wat helpt tegen al het vocht in borsten en buik is goed drinken, water en brandnetelthee, ook bijv komkommer drijft vocht af.

Ja meis, geduld is hier een schone zaak :)

Neem gewoon goed op tijd je rust,en als je dadelijk de andere pijnstilling hebt, zal het hopelijk snel beter gaan.

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.