Ga naar inhoud

valentine : 26 september 2016 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Aanbevolen berichten

hoi allemaal

ik zal me bij deze even voorstellen ik ben valentine ik ben 37 jaar en heb een zoon van 15.

ik heb borstvoeding gegeven en dat heeft niet bebaald geholpen aan het volume van mijn borsten! ik heb nu nog maar een 75B en wil graag naar een grote D.Ik heb mijn 2e consult al gehad bij Dr.F. Straten via Diana Gabriels

ik heb inmiddels afgesproken om in september onder het mes te gaan, spannend, maar ik zou heel graag ook wat foto''s willen bekijken van meiden die dezelfde arts misschien hebben gehad en ook dezelfde soort prothese en grote. Ik heb afgesproken om ronde protheses te laten plaatsen en 450cc.Helaas heb ik nog geen 3d gehad en weet ik eigenlijk niet wat ik kan verwachten?!? ik zie zoveel voor en na fotos en bij de ene zijn het net meloenen en bij de ander denk ik nou dat had wel groter gemogen. Kortom HELP wie kan mij vertellen wat ongeveer je b.h maat word? en wie heeft ook een maat 75B gehad en is met 450cc rond gevuld? en ooh ja is het echt zo moeilijk om daarna nog goede en mooie bh,s te vinden?

groetjes van valentine

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi valentine, welkom op het forum, leuk dat je al voor een consult bent geweest. Je kunt de zoekbalk bovenin gebruiken en daar de naam van de oc invullen of 450cc (zonder spatie) dan kun je ook het 1 en ander wel vinden.

en het is inderdaad moeilijk om vooraf te bepalen hoe het er nu eigenlijk uit gaat zien. Heeft je pc niet gezegd op welke bh maat je zou uitkomen?

gelukkig hebben wij wereldwonder @best_boobie Hier op het forum, met slechts een beetje informatie kan zij de bh maat voor je voorspellen (geen garanties!) 

als jij dan nog een berichtje plaatst wat je lengte/gewicht en cup nu is. En welk merk prothese je krijgt dan kan best_boobie beter voorspellen welke cupmaat je krijgt. En als je ook nog weet of je medium of high profile krijgt dan moet het helemaal goed komen :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

sorry voor de late reactie ik heb nu 75 b en ben 1.67 lang en weeg 60 kilo ik ga 450cc plaatsen rond high profile mentor ben benieuwd wat daar de bh maat van is grietjes vakentine

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zie dat we het al in een statusupdate erover gehad hebben :)

Als je je datum hebt, mag je dat hier vermelden en mij of desert-rose taggen, dan veranderen we je topictitel. Ook verhuizen we je dan naar de operatieverslagen. 
Is wel zo overzichtelijk om alles in 1 topic te hebben, niet?

Dus heb je vragen? Mag allemaal in je eigen topic :)

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi dames ,

ik laat bij deze even mijn futuristische tieten zien :wub:ik  ben benieuwd wat jullie vinde. ik heb nu een B 75 en wil een volle D ik hèb 2 verschillende borsten en moet dus linkse 500cc en rechts 450cc . is dat te groot wat vinden jullie?  het is natuurlijk mijn eigen keuze maar ik kan het me zo moeilijk voorstellen misschien zijn er dames die hetzelfde al hebben laten doen? ik krijg 450cc dualplane rond. het komt dus kwa bh maat op een e

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

 of f uit maar hoor van de meeste dat het eruit ziet als een volle d.:D wie heeft hier ervaring mee? de eerste 2 foto's zijn van een  pas sessie

 alvast bedankt 

groetjes valentine

Link naar reactie
Delen op andere sites

het is niet helemaal goed gelukt met de foto's uploaden ik probeer nog wat toe te voegen:rolleyes:

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

dank je wel :wub: echt super lief van je. ik ben onzeker dat het te groot of Juist weer te klein word. maar ik hoor idd van de meeste meiden dat het snel went en dat ze liever groter hadden gewild achteraf dan kleiner.heb jij ook foto's? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is een beetje zelfde als wat ik heb gekregen!!! Ik vind ze perfect zo :wub:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het ziet er goed uit meid maar ik denk dat het groter wordt dat bh maat e of f. Denk eerder aan f/g sowieso. Het staat je wel echt mooi, beter is groter dan kleiner want het went zo snel en je krijgt er spijt van.

Ik had zelf ook 75b en nu 350cc gekregen en heb bh maat 75F en het oogt als een volle D.  Dus daarom denk ik dat die van jou groter worden hoor en het als een E zal ogen :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden zei F-cupje:

Het ziet er goed uit meid maar ik denk dat het groter wordt dat bh maat e of f. Denk eerder aan f/g sowieso. Het staat je wel echt mooi, beter is groter dan kleiner want het went zo snel en je krijgt er spijt van.

Ik had zelf ook 75b en nu 350cc gekregen en heb bh maat 75F en het oogt als een volle D.  Dus daarom denk ik dat die van jou groter worden hoor en het als een E zal ogen :)

Mag ik je iets vragen? Had je een grote 75b of een kleine? Momenteel twijfel ikzelf tussen 335 cc en 380 cc.. Wil graagvan mijn 75B een volle D. Maar denk dat een F/G wel te groot wordt voor mijn figuur vandaar.. Heb je ronde of anatomische gekregen? Alvast bedankt x

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden zei Girl96:

Mag ik je iets vragen? Had je een grote 75b of een kleine? Momenteel twijfel ikzelf tussen 335 cc en 380 cc.. Wil graagvan mijn 75B een volle D. Maar denk dat een F/G wel te groot wordt voor mijn figuur vandaar.. Heb je ronde of anatomische gekregen? Alvast bedankt x

Hee meid Ik had van mezelf een stevige 75b, soms 70c. Dus best grote b. 

Ik heb zelf nu ook een volle D cup maar in bh maat F,  nep boobs hebben altijd grotere bh nodig. Vind ze mijne zeker niet te groot; maar gewoon normaal !! Hoe groot ben je en wat weeg je ?

Ik heb ronde van mentor High profile :)  x

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden zei F-cupje:

Hee meid Ik had van mezelf een stevige 75b, soms 70c. Dus best grote b. 

Ik heb zelf nu ook een volle D cup maar in bh maat F,  nep boobs hebben altijd grotere bh nodig. Vind ze mijne zeker niet te groot; maar gewoon normaal !! Hoe groot ben je en wat weeg je ?

Ik heb ronde van mentor High profile :)  x

Oh oké, ik heb een klein 75 B'tje! :-)

Zelf ben ik 1m67 en weeg rond de 60 kg. Niet zo heel groot dus! Hoe groot ben jij?

Denk dat een volle C, kleine D wel bij me past.... 335cc ben ik bang dat het te klein is, 380cc ben ik bang dat het te groot wordt. Wil wel dat het een beetje natuurlijk oogt! Ik krijg wel anatomische. x

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei valentine:

dank je wel :wub: echt super lief van je. ik ben onzeker dat het te groot of Juist weer te klein word. maar ik hoor idd van de meeste meiden dat het snel went en dat ze liever groter hadden gewild achteraf dan kleiner.heb jij ook foto's? 

Heb foto gestuurd! :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Girl96:

Oh oké, ik heb een klein 75 B'tje! :-)

Zelf ben ik 1m67 en weeg rond de 60 kg. Niet zo heel groot dus! Hoe groot ben jij?

Denk dat een volle C, kleine D wel bij me past.... 335cc ben ik bang dat het te klein is, 380cc ben ik bang dat het te groot wordt. Wil wel dat het een beetje natuurlijk oogt! Ik krijg wel anatomische. x

Ik ben zelf 1.69 en weeg 59/60 kg dus het scheelt niet veel van elkaar.  Je kunt mijn foto's bekijken en dan zie je wel dat het zeker niet te groot is voor mijn lichaam. Ik zou voor het grootste gaan als ik jou was want het went super snel en ben bang dat je er anders spijt van krijgt. Anatomische hebben iets mindere bolling aan de bovenkant waardoor het sowieso minder "nep" oogt. X

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi dames super bedankt voor jullie reacties en foto's die ik mocht bekijken.

ik blijf het allemaal spannend vinden en schrik toch wel even van de bh maat die ik eraan over hou. maar ik ga maar op jullie vertrouwen dat ik het niet te groot ga vinden want dat is blijkbaar wel iets wat jullie allemaal in gemeen hebben. iedereen zegt dat het went en dat je spijt krijgt als je te klein gaat. ik word 26 september geopereerd door dr.Frans straten ik hou jullie op de hoogte en zal een verslag uitbrengen. tot die tijd zijn alle foto's en verslagen welkom. :wub:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi meis, staat mooi hoor op de foto! Je moet niet schrikken van de bh maat, zoals hiervoor al aangegegevn hebben nep borsten altijd een grotere bh maat nodig dan dat ze ogen. Ik heb bh maat D maar mijn borsten zien eruit als een klein C cupje, dus ze zien er altijd iets kleiner uit dan de bh maat.

en het went inderdaad heel snel. Ik ga in augustus voor een wissel naar groter omdat ik niet blij bent met de maat, doe het dan maar in 1 keer goed, anders betaal je 2 x voor een bv en dat is zonde :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi meid, 

Ik heb je topic kunnen vinden. Leuk om je pasofoto's te zien, ik denk ook dat deze maat je zeker gaat staan. De eerste keer dat ik mijn cupmaat hoorde schrok ik ook wel een beetje hoor, haha. Maar inmiddels ben ik wat bijgedraaid door de berichtjes hier op het forum. Ik vertrouw er maar op, dat het schijnt, dat nepborsten (wat een stom woord, haha) wat kleiner ogen en de bh maat toch iets groter is. :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.