Petipetu Posted May 22, 2016 Posted May 22, 2016 Hoi iedereen, ik volg hier al een tijdje op het forum, maar nu heb ik zelf een vraagje. Ik ben 3/5/2016 geopereerd in de beclinic door dokter Plovier en alles is goed gegaan. De prothesen begonnen eind vorige week goed in te dalen, maar nu is het net alsof ze terug naar omhoog schuiven, heeft iemand hier ervaring mee? ze zitten precies terug even hoog als de dag van de operatie ik ben dit weekend misschien niet altijd even voorzichtig geweest met mijn bewegingen, zou dat ermee te maken kunnen hebben? Zouden ze terug indalen en is er binnenin niets fouts gelopen, want heb ook terug meer pijn alvast bedankt voor jullie reacties!
Jits Posted May 22, 2016 Posted May 22, 2016 Dat is gewoon een teken dat je te snel te veel wilt. Even een pas op de plaats maken dus! Bij de meeste dames zakken de borsten pas echt rond de 8 weken, dus ook daarin mag je nog een beetje geduld hebben
Bruisend Posted May 22, 2016 Posted May 22, 2016 Je bent vandaag 2,5 week PO en dat is heel erg kort! Je borsten zijn dan nog niet ingenesteld en ja ze kunnen daardoor verschuiven. Je geeft aan dat je te veel hebt gedaan. Maar wat versta je daar precies onder? Belangrijkste is dat jij je aan de voorschriften houdt van je eigen PC. En stress niet te veel over de vorm want het duurt zeker 3 maanden voordat die definitief is!
Petipetu Posted May 22, 2016 Author Posted May 22, 2016 Bedankt voor jullie reacties! Ik denk dat ik inderdaad soms te snel teveel wil doen. Ik ga nu twee weken goed rusten, want dan vertrekken we al op reis, ik hoop dat ze tegen dan al terug wat gedaald zijn. Maar als jullie zeggen dat de echte vorm lang kan duren, kan ik daar beter niet teveel over stressen. @bruisend: ik denk dat ik teveel in het huishouden heb gedaan (beetje gestofzuigd, gedweild). Niet slim ik weet het en ik heb nog een dochtertje van 3 jaar die constant aandacht vraagt en haar heb ik ook even uit bed moeten helpen 'klimmen' (ze slaapt nog in een klein kinderbedje) en heffen want mijn man was op dat moment niet thuis. Daarna natuurlijk pijnlijke steken Pff hoop maar dat het goed komt, want ik had ervoor 325 cc dual plane en altijd wel wat problemen gehad met de linkerborst (er kwam een soort knik (putje) aan de decolleté en dat was niet mooi. Ook was er steeds een grote opening tussen de twee borsten, ook niet echt mooi, dat wil ik nu allemaal vermijden (ik heb nu motiva 1050 cc).
best_boobie Posted May 22, 2016 Posted May 22, 2016 Om dat allemaal te vermijden, helpt maar 1 ding.. Niet doen wat je de afgelopen dagen gedaan hebt.. Het zijn duren dingen, die borsten.. Wees er zuinig op.. Ik denk dat het zeker van invloed geweest is wat je gedaan hebt. Leer hiervan en ga ECHT rustig aan doen.. Hulp vragen is niet altijd even makkelijk, maar als je de keuze maakt om je borsten te laten vergroten, maak je ook de keuze om het herstel goed te laten verlopen Dus, rustig aan.. en ook als je op reis gaat, niet zwaar gaan tillen (koffers, kind) enz!! Je hebt je herstel waarschijnlijk wat vertraagd door wat je afgelopen weekend gedaan hebt, dus neem een week langer in acht!! xx BB
Bruisend Posted May 23, 2016 Posted May 23, 2016 9 hours ago, Petipetu said: Bedankt voor jullie reacties! Ik denk dat ik inderdaad soms te snel teveel wil doen. Ik ga nu twee weken goed rusten, want dan vertrekken we al op reis, ik hoop dat ze tegen dan al terug wat gedaald zijn. Maar als jullie zeggen dat de echte vorm lang kan duren, kan ik daar beter niet teveel over stressen. @bruisend: ik denk dat ik teveel in het huishouden heb gedaan (beetje gestofzuigd, gedweild). Niet slim ik weet het en ik heb nog een dochtertje van 3 jaar die constant aandacht vraagt en haar heb ik ook even uit bed moeten helpen 'klimmen' (ze slaapt nog in een klein kinderbedje) en heffen want mijn man was op dat moment niet thuis. Daarna natuurlijk pijnlijke steken Pff hoop maar dat het goed komt, want ik had ervoor 325 cc dual plane en altijd wel wat problemen gehad met de linkerborst (er kwam een soort knik (putje) aan de decolleté en dat was niet mooi. Ook was er steeds een grote opening tussen de twee borsten, ook niet echt mooi, dat wil ik nu allemaal vermijden (ik heb nu motiva 1050 cc). Owh WoW dat is zeker veel voor iemand die zo kort PO is! Ik moet eerlijk zeggen dat ik er een beetje van schrik. Want bij mij hadden ze namelijk op mijn hart gedrukt dat dingen zoals stofzuigen echt een no Go was! Gelukkig was mijn vriend er bij die alles had gehoord. Ik wilde met 5,5 weken PO stofzuigen maar dat mocht nog niet van hem. Vond ik weer een beetje overdreven haha. Juist als je nog zo kort bent moet je echt je ellebogen in je zij houden en zo min mogelijk doen er mee en ook met kracht. Ik sluit me aan bij best Boobie verder! Veel succes en veel plezier op vakantie! Waar gaat de reis naar toe?
Petipetu Posted May 23, 2016 Author Posted May 23, 2016 8 uur geleden zei best_boobie: Om dat allemaal te vermijden, helpt maar 1 ding.. Niet doen wat je de afgelopen dagen gedaan hebt.. Het zijn duren dingen, die borsten.. Wees er zuinig op.. Ik denk dat het zeker van invloed geweest is wat je gedaan hebt. Leer hiervan en ga ECHT rustig aan doen.. Hulp vragen is niet altijd even makkelijk, maar als je de keuze maakt om je borsten te laten vergroten, maak je ook de keuze om het herstel goed te laten verlopen Dus, rustig aan.. en ook als je op reis gaat, niet zwaar gaan tillen (koffers, kind) enz!! Je hebt je herstel waarschijnlijk wat vertraagd door wat je afgelopen weekend gedaan hebt, dus neem een week langer in acht!! xx BB Oh je hebt volledig gelijk, pff hoe dom kan je zijn nu ben ik volledig terug naar af. Maar ik ga geen tweede keer dezelfde fout maken, ik doe de komende weken niets meer en hoop dat het zo allemaal terug goedkomt! Bedankt!!
Petipetu Posted May 23, 2016 Author Posted May 23, 2016 1 uur geleden zei Bruisend: Owh WoW dat is zeker veel voor iemand die zo kort PO is! Ik moet eerlijk zeggen dat ik er een beetje van schrik. Want bij mij hadden ze namelijk op mijn hart gedrukt dat dingen zoals stofzuigen echt een no Go was! Gelukkig was mijn vriend er bij die alles had gehoord. Ik wilde met 5,5 weken PO stofzuigen maar dat mocht nog niet van hem. Vond ik weer een beetje overdreven haha. Juist als je nog zo kort bent moet je echt je ellebogen in je zij houden en zo min mogelijk doen er mee en ook met kracht. Ik sluit me aan bij best Boobie verder! Veel succes en veel plezier op vakantie! Waar gaat de reis naar toe? Ooh echt? Hadden ze dat bij mij ook maar gezegd! In de brief die ik mee kreeg ztond dat ik na 4 weken alles terug mocht doen, maar omdat het stofzuigen zelf niet echt pijn deed, dacht ik dat het wel niet zo erg zou zijn. Niet dus Ik ga jou raad nu opvolgen en mijn armen niet (veel) meer bewegen en hopen dat het zo goed komt! Oh dankjewel, we vertrekken 5 juni naar Menorca Spanje, normaal kijk ik er naar uit, maar nu heb ik een beetje schrik. Maar ik ga de hoop niet opgeven en de moed niet laten zakken en mijn lichaam de rust geven die het nodig heeft!! Bedankt voor de info!
Mamalisa Posted May 23, 2016 Posted May 23, 2016 Hey meis, gewoon lekker naar je vakantie uitkijken hoor. Je hoeft niet bang te zijn dat het nu allemaal nooit meer goed komt. Klopt, je hebt teveel gedaan en dat was niet zo slim, maar dat weet je nu, dus kun je nu rustig aan doen toch? Gewoon goed opletten dat je niet teveel tilt (niet meer dan 2kg, en daar zit je al snel aan!) of herhaalde bewegingen maakt (zoals stofzuigen, ramen ze,en enz) en je ellebogen niet boven je schouders heffen. en straks lekker op een strand bedje gaan liggen en helemaal niks doen! Hoe heerlijk is dat haha. Ga er lekker van genieten meis, komt goed.
Petipetu Posted May 23, 2016 Author Posted May 23, 2016 2 uur geleden zei Bruisend: Owh WoW dat is zeker veel voor iemand die zo kort PO is! Ik moet eerlijk zeggen dat ik er een beetje van schrik. Want bij mij hadden ze namelijk op mijn hart gedrukt dat dingen zoals stofzuigen echt een no Go was! Gelukkig was mijn vriend er bij die alles had gehoord. Ik wilde met 5,5 weken PO stofzuigen maar dat mocht nog niet van hem. Vond ik weer een beetje overdreven haha. Juist als je nog zo kort bent moet je echt je ellebogen in je zij houden en zo min mogelijk doen er mee en ook met kracht. Ik sluit me aan bij best Boobie verder! Veel succes en veel plezier op vakantie! Waar gaat de reis naar toe? Ooh echt? Hadden ze dat bij mij ook maar gezegd! In de brief die ik mee kreeg ztond dat ik na 4 weken alles terug mocht doen, maar omdat het stofzuigen zelf niet echt pijn deed, dacht ik dat het wel niet zo erg zou zijn. Niet dus Ik ga jou raad nu opvolgen en mijn armen niet (veel) meer bewegen en hopen dat het zo goed komt! Oh dankjewel, we vertrekken 5 juni naar Menorca Spanje, normaal kijk ik er naar uit, maar nu heb ik een beetje schrik. Maar ik ga de hoop niet opgeven en de moed niet laten zakken en mijn lichaam de rust geven die het nodig heeft!! Bedankt voor de info!
Petipetu Posted May 23, 2016 Author Posted May 23, 2016 @mamalisa: ooh bedankt voor je reactie! Dat lucht al een beetje op! Ik ga jullie raad zeker opvolgen, armen niet boven schouders heffen, niets tillen boven 2 kg, veel rusten, .zijn er nog dingen waar ik zeker op moet letten? Had ergens gelezen niet voorover bukken? En dan in spanje hopelijk lekker genieten Na de vakantie moet ik sowieso terug op controle bij Plovier (20/6) en hopen dat hij zegt dat alles goed is
best_boobie Posted May 23, 2016 Posted May 23, 2016 Idd, dat zijn de adviezen. Je hoeft echter je armen niet in je zij te houden, meestal wordt dit vooral bij anatomische prothesen geadviseerd, niet bij ronde Idd, voorover bukken niet doen, of anders je boobs tegen houden Niet dat ze eraf vallen hoor maar hoe minder ze bewegen naar voren toe, hoe mooier het kapsel zich eromheen vormt Lekker verheugen op vakantie hoor, maar wel ook op vakantie rustig aan doen. Maar menorca is wel een eiland waar dat kan, toch? Xxx BB
Starlight Posted May 23, 2016 Posted May 23, 2016 Ook goed je borstband dragen de eerste 4 weken. Het is geen prettig dingen maar wel belangrijk dat je hem goed draagt.
Petipetu Posted May 24, 2016 Author Posted May 24, 2016 Op 23-5-2016 om 07:15 zei Bruisend: Owh WoW dat is zeker veel voor iemand die zo kort PO is! Ik moet eerlijk zeggen dat ik er een beetje van schrik. Want bij mij hadden ze namelijk op mijn hart gedrukt dat dingen zoals stofzuigen echt een no Go was! Gelukkig was mijn vriend er bij die alles had gehoord. Ik wilde met 5,5 weken PO stofzuigen maar dat mocht nog niet van hem. Vond ik weer een beetje overdreven haha. Juist als je nog zo kort bent moet je echt je ellebogen in je zij houden en zo min mogelijk doen er mee en ook met kracht. Ik sluit me aan bij best Boobie verder! Veel succes en veel plezier op vakantie! Waar gaat de reis naar toe? Ooh echt? Hadden ze dat bij mij ook maar gezegd! In de brief die ik mee kreeg ztond dat ik na 4 weken alles terug mocht doen, maar omdat het stofzuigen zelf niet echt pijn deed, dacht ik dat het wel niet zo erg zou zijn. Niet dus Ik ga jou raad nu opvolgen en mijn armen niet (veel) meer bewegen en hopen dat het zo goed komt! Oh dankjewel, we vertrekken 5 juni naar Menorca Spanje, normaal kijk ik er naar uit, maar nu heb ik een beetje schrik. Maar ik ga de hoop niet opgeven en de moed niet laten zakken en mijn lichaam de rust geven die het nodig heeft!! Bedankt voor de info!
Petipetu Posted May 24, 2016 Author Posted May 24, 2016 @bestboobie: ok, dus ook niet voorover bukken anders alles vasthouden, ga ik doen! en wanneer wordt dit kapsel gevormd, ik heb met mijn domme bewegingen toch nog geen schade toegebracht aan dit kapsel? Ik ben nu 3 weken ver? In menorca moet dat idd lukken, lekker chillen. Bedankt!!
Petipetu Posted May 24, 2016 Author Posted May 24, 2016 15 uur geleden zei Starlight: Ook goed je borstband dragen de eerste 4 weken. Het is geen prettig dingen maar wel belangrijk dat je hem goed draagt. Ja die band, een rotding maar ik houd hem netjes aan! bedankt voor de info!
best_boobie Posted May 24, 2016 Posted May 24, 2016 Dat kapsel wordt de eerste zes weken gevormd. De eerste vier weken zijn de belangrijkste weken
Petipetu Posted May 24, 2016 Author Posted May 24, 2016 11 minuten geleden zei best_boobie: Dat kapsel wordt de eerste zes weken gevormd. De eerste vier weken zijn de belangrijkste weken oh pff, das ni zo lang, ik hoop maar dat ik de inkapseling ondertussen nog niet heb verstoord! man man, ik krijg er toch stress van, ook omdat je vanalles voelt dat niet juist lijkt. Mja, rustig blijven is de boodschap . thanks!
Bruisend Posted May 24, 2016 Posted May 24, 2016 4 hours ago, Petipetu said: oh pff, das ni zo lang, ik hoop maar dat ik de inkapseling ondertussen nog niet heb verstoord! man man, ik krijg er toch stress van, ook omdat je vanalles voelt dat niet juist lijkt. Mja, rustig blijven is de boodschap . thanks! Weet je, ik ben er echt een voorstander om alles pietje precies te doen omdat je dan de kans op een complicatie minimaliseert. Maar tegelijkertijd als je niet goed op de hoogte was kan je er nu niks meer aan doen. En stress levert alleen maar stress hormonen op (of wat die krengen ook mogen zijn) wat helemaal onnodig is voor je lichaam. Vroeger waren de eisen veel minder streng en daar zijn vrouwen ook geëindigd met een fantastisch resultaat. Het is alleen strenger geworden om het risico (de kans op) te verminderen. Dus niet volgen van de voorschriften leidt niet direct tot een complicatie. dus kortom: chill, relax en geniet van je boobs. Doe lekker rustig aan en dan komt het vast goed!
Petipetu Posted May 24, 2016 Author Posted May 24, 2016 3 uur geleden zei Bruisend: Weet je, ik ben er echt een voorstander om alles pietje precies te doen omdat je dan de kans op een complicatie minimaliseert. Maar tegelijkertijd als je niet goed op de hoogte was kan je er nu niks meer aan doen. En stress levert alleen maar stress hormonen op (of wat die krengen ook mogen zijn) wat helemaal onnodig is voor je lichaam. Vroeger waren de eisen veel minder streng en daar zijn vrouwen ook geëindigd met een fantastisch resultaat. Het is alleen strenger geworden om het risico (de kans op) te verminderen. Dus niet volgen van de voorschriften leidt niet direct tot een complicatie. dus kortom: chill, relax en geniet van je boobs. Doe lekker rustig aan en dan komt het vast goed! Ooh dat is super gezegd! En heel lief! Je hebt volledig gelijk, teveel stressen is nooit goed. Dat komt de genezing niet ten goede. We kunnen er maar van genieten en focussen op de goede dingen: ze zien er al vrij mooi uit na 3 weken en het litteken is al goed aan het genezen
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.