Jump to content

Quellis : 1 juni 2016 : Dr. van Engeland : Bergman Clinics

Recommended Posts

Posted

Hoihoi!

Ik heb mij zojuist aangemeld op dit forum en zal mezelf maar meteen eventjes voorstellen. Ik ben Raquel en heb een geplande operatie voor een borstvergroting staan op woensdag 1 juni (2016). Operatie zal worden uitgevoerd door Dokter van Engeland, Bergman clinic te Bilthoven. Rede van mijn aanmelding hier is dat ik het enorm spannend vind. Ik zie erg op tegen de operatie en vooral de narcose. Het fijne van dit forum is dat ik ervaringen van anderen kan lezen, wat mij wat meer rust geeft. Tot zo ver het voorstellen. Natuurlijk mogen jullie altijd vragen stellen als ik iets vergeten ben je vermelden oid:) xx 

Posted

Hallo Raquel, welkom op het forum! Zeker is het spannend allemaal, hoort erbij ;) Ik kan je uit mijn ervaring vertellen dat de narcose en operatie heel erg meevallen, je bent zo weg en dan word je wakker en heb je je nieuwe boobies :) Probeer je daar niet te druk om te maken, gaat allemaal vanzelf en je word goed begeleid.

Hoeveel cc's laat je plaatsen? Dual plane? 

Posted

Hey hey, ik snap je spanning echt ontzettend goed! En vooral voor de narcose. Ik krijg mijn borstvergroting over 8 daagjes en wat mij het meest heeft geholpen bij de angst van de narcose is "trucje" die ik ergens op het forum ben tegen gekomen. Iemand zei namelijk dat ze van 10 tot 0 probeerde te tellen bij de narcose. En dat ze zo langzaam in slaap viel. (Het was waarschijnlijk gewoon voor de lol, om te kijken hoe ver ze het redde) Maar voor mij is het een enorme geruststelling, omdat ik erg bang ben de controle te verliezen. En zomaar ineens in slaap vallen, is natuurlijk wel de controle kwijt zijn. Met het trucje heb ik het gevoel dat ik toch nog ergens de controle over heb. Ik hoop dat dit een beetje helpt.

Posted

Ojaa oeps! Het meest belangrijke nog vergeten te vertellen haha. Ik laat 310 cc plaatsen, subglandulair. Mijn cupmaat was eerst een volle 75D/E maar ben nu 2 jaar lang heel fanatiek bezig met sporten. Hierdoor is mijn spiermassa enorm toegenomen en mijn vetpercentage (dus ook mijn borsten) erg afgenomen. Daarnaast ben ik ook sinds kort nog gestopt met de pil waardoor het helemaal erg geslonken is. Het is niet dat ik nu niks meer heb, heb nu ongeveer een magere C denk ik.. Maar vergeleken met wat het eerst was is het voor mijn gevoel zo klein nu... Daar werd ik erg onzeker van en uiteindelijk dus de keuze gemaakt voor een borstvergroting.

Posted

He meis.

Het is zeker allemaal spannend, de narcose daar zien best heel veel meiden tegenop, maar het gaat zo snel, dat je eigenlijk niet eens goed in de gaten hebt, dat je in slaap valt. Komt echt goed.

Ik heb gelijk even je titel aangepast en verhuisd naar de goede categorie, hier kun je verder alles schrijven, en ook na je operatie, je verslag neer zetten.

Meis nog even aftellen en voor je het weet is het zover.

xxx

• 2 weeks later...
Posted

Hoi meis,

Gefeliciteerd, je hebt ze,hoe is het met je,  is het je een beetje meegevallen?

Nou neem goed de tijd voor je herstel en doe lekker rustig aan.

xxx

Posted

heey!

jaa dankjewel! Gaat goed hoor. Was nogal stressen die ochtend omdat ik er om 9 uur moest zijn, wat uiteindelijk niet gelukt is dankzij de mega file van 45 minuten... (oepsie). Dus ik kwam daar om half 10 een keertje aankakken. Alles moest in een extra snel tempo, kreeg alles uitgelegd terwijl ik al klaar lag op de ok en mijn infuus geprikt werd. Beetje gehaast maar uiteindelijk helemaal goed gekomen. Al had ik ze wel groter verwacht ... :l maar komt misschien ook omdat ze helemaal samengesqueest zijn in die sportbh. maar ik ben tevreden en happy, hopen dat ik snel herstel B)

Posted

Ach jee meid, ja dat is dan net een stress die je er niet bij kunt hebben, file, maar gelukkig kon alles nog doorgaan.

Precies, de sport bh zorgt inderdaad dat alles plat word gedrukt,en over een aantal weken kun je pas redelijk goed gaan zien hoe de maat uitvalt.

Fijn dat alles verder goed is gegaan.

xxx

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.