Ga naar inhoud

Problemen met vernieuwde site


Aanbevolen berichten

Borstenform ziet er nu echt prachtig uit maar sinds dit is gebeurd werkt de site niet meer goed bij mij. Ik kan niet meer alle paginas lezen van een topic.:(. Alleen pagina 1 en als ik op volgende druk of op pagina nr dan komt er laden te staan en gaat niet verder . Dit is op mn mobiel, mn laptop en de ipad. Zijn er meerdere mensen die hier problemen mee hebben sinds het forum is veranderd? Ik hoop dat ik snel weer alles kan lezen 

XxZinin

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja heb ik soms ook last van als ik een pagina verder ga, hij blijft dan op laden staan, maar zodra ik op refresh druk (vernieuwen pagina) dan krijg ik de pagina wel gewoon.

dus ff proberen @Zinin, hoop dat t lukt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind de site er prachtig uit zien! ik mis alleen de vakjes/onderstrepingen  in een topic bij een reactie. Beetje moeilijk uitleggen , maar 'normaal' stond iedere reactie apart en nu loopt alles door.

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden zei admin:

ik snap het maar ik zie nu wel een streepje tussen jouw en mijn reactie

Even verder zoeken

ja die zie ik nu ook ;) maar denk dat dat is zoals 'laatst niet gelezen bericht''. 

Maar ik vind het zeker goed en mooi gedaan van je ! ;) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 minuten geleden zei admin:

Ja het roze moet misschien iets donkerder, maar als je erover gaat word deze donkerder

haha moet je het eerst wel zien te vinden, het grijze mag van mij ook wel iets donkerder, dat het contrast wat groter is zeg maar.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hij was van roze naar blauw gegaan... Is die weer vernieuwd en terug naar roze?? Ik zie iig niks! Haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind hem ook superrrrrr schattig! Ik zie ook geen streepjes tussen de reacties, is gewoon 1 heel groot vak waar iedereen onder elkaar in staat, maar kan het wel goed uit elkaar houden

Link naar reactie
Delen op andere sites

43 minuten geleden zei Summer2:

Bij mij is niks vernieuwd :( heb nog gewoon het oude forum....

 

19 minuten geleden zei Bruisend:

Hij was van roze naar blauw gegaan... Is die weer vernieuwd en terug naar roze?? Ik zie iig niks! Haha

Als jullie geen roze hebben, even helemaal naar beneden scrollen en thema aanpassen naar luxury 

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minutes ago, Desert-Rose said:

 

Als jullie geen roze hebben, even helemaal naar beneden scrollen en thema aanpassen naar luxury 

xxx

owh wauw ja dat is anders haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.