Ga naar inhoud

Priscilla83 : 9 augustus 2016 : Dr. Lichtenegger : Bergman Clinics


Priscilla83

Aanbevolen berichten

hoi dames ik heb 5 kids , en ben nu klaar en ben naar de bergman cliniek gegaan voor een gesprek.

ik krijg ook een mommy makeover grote buikwand corectie reven lipo en borstvergroting ben zo blij dat het eindelijk zo ver is

heb er wel lang voor moeten sparen maar is me echt waard ik ben 32 jaar heb 5 kinderen

eerste zwangerschap 14 jaar geleden alweer heb ik in de laatse maand striea gekregen alles zit onder me navel daar wil ik vanaf

me borsten zijn door de bv van boven leeg ze vertelden me door een goeie iplantaat de boel weer mooi vol word en er dus geen lift nodig was ik krijg dualplane 445 cc ronde prothese ik hoop op een mooi figuur ben echt heel slank weeg 57 kilo en ben 1.64 lang maar wil echt van de onderbuik en strieae af ik heb al jaren niet meer in bikinie gelopen erdoor zo erg schaam ik me ervoor ik draag met zwemen een hemt of tshirt erover

mijn operatie staat gepland op 9 augustus bij de berrgman cliniek bilthoven mij chirurg heet mevr ligtennegger  ben echt zo blij

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi meis,

As je inderdaad zo last hebt van je onderbuik en striae, en ook je borsten toch niet meer zijn als wat ze waren, wat natuurlijk na 5 kinderen niet zo heel verwonderlijk is, kan ik me voorstellen dat je zo blij bent dat je je mommy make over kan laten doen.

Je weer mooi gaan voelen en trots kunt zijn op je lichaam, en weer in bikini durft ^_^

Het is nog even weg,maar ik heb alvast je titel aangepast en verhuisd naar de goede categorie, hier kun je verder al je vragen stellen die je misschien nog hebt, en ook na je operatie kun je hier je verslag neer zetten, zodat je dadelijk alles bij elkaar hebt staan.

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.