Ga naar inhoud

Gemengde gevoelens


Aanbevolen berichten

Vind niet dat je overdrijft hoor : een gevoel gaat zelden weg door anderen , daar moet je zélf doorkomen .

Ik ken jou en je achtergrond ook helemaal niet dus 'beoordelen' doe ik zeker niet .

Vroeger hadden we't thuis ook niet heel breed en soms voel ik me daar ook wel eens schuldig over dat ik nu wél zo'n luxueuze uitgave kan doen (ben niet 'rijk' hé maar ik kon me dat best veroorloven). Al weet ik dat mijn moeder blij is dat ik gelukkig ben en niet 'het leven hoef te leiden dat zij had' maar dat vrange gevoel blijft wel nazinderen . Wat dat betreft begrijp ik je volledig .

Is idd een domper als je dan zo'n zware beslissing neemt en er eigelijk voor jou gevoel te weinig in de plaats komt voor die (financiële) 'opoffering' . Voor zover ben ik mee .

Dat bobbelige tussen je borsten zijn toch niet je ribben hé ?

Enne , ivm dat dat inkapselen waardoor ze groter zouden worden noem ik complete larie :blink:

Link naar reactie
Delen op andere sites

haha nee het verschil tussen mijn ribben en mijn boobs herken ik wel haha. Ik vatte jouw reactie ook niet op als dat je me veroordeelde hoor. Op mijn nuchtere momenten denk ik ook wel eens van hou op met zeuren, waarom is het zo belangrijk voor je. (over mezelf bedoel ik dan he)

Maar die ribbeling is wat ik bij de complicatie sector heb gelezen onder "rimpeling". Maar ik vroeg me af of dat nog weggaat, met het blote oog is het nog niet te zien. Maar als je het voelt met je vinger dan is het er wel duidelijk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meis,

Wat jammer zeg, dat je helemaal niet blij bent met je borstvergroting :139:

Ik begrijp je teleurstelling heel goed. Je spaart ervoor, je kijkt er naar uit en dan zie je.... dat er bijna niets is veranderd.

Ook al zie je het niet zo, ik wil toch even zeggen dat ik echt wel verschil zie! Ik vind jouw borsten echt wel 1 van de mooiere. Ze staan netjes bij elkaar, amper verschil en mooie grootte. Maarja, je hebt denk ik weinig aan deze woorden als je ze groter wilde hebben.

Idd jammer dat je arts niet naar je geluisterd heeft....

Ik weet ook niet wat ik nog kan zeggen.. ik begrijp je heel goed en het is jammer dat je zo teleurgesteld bent. Het is idd een heleboel geld.

Ik hoop dat je over een tijdje toch een iets fijner gevoel erbij krijgt. Ze zijn namelijk heel mooi (wat vind je man van het eindresultaat?)

Ik had ze achteraf ook graag wat groter gehad, maar heb gelukkig geen naar gevoel erbij. Meer zo iets van 'mocht ik ooit nog een keer..... dan worden ze groter'

Liefs

Excella

:116:

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.