Ga naar inhoud

Allergie kleefpleister


Aanbevolen berichten

Hallo meiden,

Donderdag de 19e mei omstreeks 16u40 geopereerd bij Dr Plovier. 575 cc retro pectoraal (achter de spier) met tepellift en plaatsing van de prothese via de tepel. 

Ik had enorme last van misselijkheid, van die narcose... erna van de Oxycodin blijkbaar... dus ik heb enkel dafalgan en brufen. 

De pijn is echt zo doordringend... ik kan gelukkig zelf al plassen en rechtraken. Alleen na en tijdens een nacht heb ik het erg moeilijk... zoveel pijn. 

Waarvoor ik.vooral jullie hulp en raad mee nodig heb.. ik heb een dikke blaar op mijn borst onder de kleefpleister... een reactie op kleefpleister denk ik dan. Ik kan nu niet terug naar beclinic want het is zaterdag... ik heb eens overal vlug gekeken (mag pas vanavond douchen eigenlijk) en dit lijkt de enige plaats waar een blaar zit.. voorlopig. Ik heb echt bang :( 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi meis, 

Ja dit is duidelijk een reactie op de pleister, probeer toch even te bellen naar Plovier, als het goed is heb je gewoon een noodnummer gekregen,en overleggen met hem,  krijg je daar geen gehoor, dan kun je heel voorzichtig op die plek de pleister lostrekken, een gaasje over de blaar, en dan de pleister weer terugplakken,

Het beste zou zijn een alginaat gaas zijn, die laat alles heel snel indrogen,misschien kun je anders eens vragen bij een apotheek.

Maak de blaar niet open ( tenzij Plovier dit zegt) want meestal is het beter om een blaar in te laten drogen om infectie te voorkomen.

Je hoeft hier echt niet bang van te worden, want het kan verder geen kwaad, ik reageer namelijk precies hetzelfde als jij op deze pleisters.

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat een fijn PC die Dr Plovier. Ik belde hem net op een zonnige zaterdag en hij nam heel vriendelijk op, wist meteen om wie het ging en zei me dat ik heel voorzichtig de pleister van de blaar mag halen, wat flamigel erop of flamazine en maandag mag ik langsgaan om het even tegoei te laten nakijken. :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

super meis, ja en zo'n nazorg hoort ook hoor, maar het is inderdaad heel fijn als een pc gelijk weet wie je bent. Goed dat je nu een duidelijk antwoord hebt, hij is tenslotte de expert hierin, en iedere pc werkt met andere middelen, en flamigel of flammazine is inderdaad goed omdat het ook antibacterieel is.

En dan idd maar even maandag laten kijken, maar ik denk dat het een heel stuk verbeterd als de pleister weg is.

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.