Ga naar inhoud

TheMonsterHasBlueEyes : 30 mei 2016 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Aanbevolen berichten

Ik ben al enige tijd lid van dit forum en heb heel lang zitten wikken of wegen of ik het op dit forum zou willen plaatsen, maar nadat ik zoveel steun vond in andere operatie verslagen, vond ik het belangrijk dat andere vrouwen dezelfde steun zouden kunnen vinden in mijn verhaal. 

Ik ben een studente van 21 lentes jong. Die met hard sparen en een beetje geluk een borstvergroting heeft kunnen bekostigen. 30 Mei is het zo ver en krijg ik ofwel 390CC of 345CC. Waarbij ik hoop op de eerst genoemde. Dat lijkt op het eerste gezicht niet zo ontzettend veel, totdat je de informatie door krijgt dat ik een omtrek heb van 67/68cm. (Een 65 dus) en momenteel lig ik tussen een 65B en een 70A in. Al draag ik al jaren BH's met maatje 70B, niet omdat het past... in tegendeel zelfs, maar als ik mijn maat zou moeten kopen in de winkel zou ik dood ongelukkig worden. Dus hou ik mezelf het liefst voor de gek. 

Al jaren draag ik maximizers en push up BH's, maar zelf wordt ik daar eigenlijk dood ongelukkig van en langzaam aan... heb ik het dus ook op gegeven en draag ik voornamelijk vesten en truien en eigenlijk alles wat als een zak om mijn lichaam valt. Ik heb er gewoon geen zin meer in, kleren kopen... kleren passen. In de spiegel moeten kijken erna... Zelfs de op maat gemaakte jurk hangt al minstens een jaar in de kast. Nooit gedragen... ik had me natuurlijk ook kunnen bedenken dat ik strapless nooit aan kon.

Zoals je dus misschien wel op kan maken uit mijn verhaal ben ik er erg ongelukkig mee en ik ben echt blij dat ik 30 mei eindelijk tieten krijg. En heel eerlijk? Het voelt inderdaad een beetje als dat kinderen voor kinderen liedje "Help ik krijg tieten!" haha.