Ga naar inhoud

TheMonsterHasBlueEyes : 30 mei 2016 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Aanbevolen berichten

Ik ben al enige tijd lid van dit forum en heb heel lang zitten wikken of wegen of ik het op dit forum zou willen plaatsen, maar nadat ik zoveel steun vond in andere operatie verslagen, vond ik het belangrijk dat andere vrouwen dezelfde steun zouden kunnen vinden in mijn verhaal. 

Ik ben een studente van 21 lentes jong. Die met hard sparen en een beetje geluk een borstvergroting heeft kunnen bekostigen. 30 Mei is het zo ver en krijg ik ofwel 390CC of 345CC. Waarbij ik hoop op de eerst genoemde. Dat lijkt op het eerste gezicht niet zo ontzettend veel, totdat je de informatie door krijgt dat ik een omtrek heb van 67/68cm. (Een 65 dus) en momenteel lig ik tussen een 65B en een 70A in. Al draag ik al jaren BH's met maatje 70B, niet omdat het past... in tegendeel zelfs, maar als ik mijn maat zou moeten kopen in de winkel zou ik dood ongelukkig worden. Dus hou ik mezelf het liefst voor de gek. 

Al jaren draag ik maximizers en push up BH's, maar zelf wordt ik daar eigenlijk dood ongelukkig van en langzaam aan... heb ik het dus ook op gegeven en draag ik voornamelijk vesten en truien en eigenlijk alles wat als een zak om mijn lichaam valt. Ik heb er gewoon geen zin meer in, kleren kopen... kleren passen. In de spiegel moeten kijken erna... Zelfs de op maat gemaakte jurk hangt al minstens een jaar in de kast. Nooit gedragen... ik had me natuurlijk ook kunnen bedenken dat ik strapless nooit aan kon.

Zoals je dus misschien wel op kan maken uit mijn verhaal ben ik er erg ongelukkig mee en ik ben echt blij dat ik 30 mei eindelijk tieten krijg. En heel eerlijk? Het voelt inderdaad een beetje als dat kinderen voor kinderen liedje "Help ik krijg tieten!" haha. 

Waar ik me alleen wel zorgen om maak is om de tijd dat ik in bed moet liggen en niks kan. Mijn leven is altijd erg druk en ik heb altijd van alles ingepland en zou me ook geen ander leven in kunnen beelden. Alleen heb ik dan aan de andere kant van het verhaal, wel heel erg last er van als ik niks doe en weinig mensen zie. Ik wordt er gewoon heel onrustig en krijg er zeer nerveuze trekjes van. Dus eigenlijk is mijn vraag ook een beetje... hoe snel kan je je leven weer op pakken? (Nagaande dat mijn leven voornamelijk bestaat uit sociale activiteiten) 

Ik hoop leuke reacties te krijgen en misschien zijn er ook wel mensen die zich herkennen in mijn verhaal?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is al snel, spannend :) 

Als je 345 of 390 cc krijgt dan krijg je denk ik ook anatomische? Ik ben 19 april door Frans Straten geopereerd en ik heb 390 cc anatomisch, dual plane, high profile gekregen. Ik heb dezelfde omtrek, ben 23 jaar en hetzelfde verhaal met bh maat haha en heb ook eerst getwijfeld tussen 345 en 390 maar ben blij dat ik 390 heb gekregen. 

De eerste 3 dagen kon ik niks, vanaf dag 4 ging het vrij snel beter totdat ik na precies een week weer in een café zat. Het is allemaal nog niet ideaal dan maar het is zeker te doen! Wel overdag toen het niet zo druk was zodat je geen elleboogje kunt krijgen en even vragen of iemand je helpt met kleine dingetjes als jas aantrekken enzo. Het hoeft dus echt niet te betekenen dat je je vrienden 6 weken niet ziet maar ik sla de feestjes en festivals nu toch wel even over, onze tijd komt wel weer ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahaa wauw, ik denk dat ik mijn boob-tweeling heb gevonden. Ja dan krijg ik een anatomische, dual plane, high profile (volgensmij) zelf heb ik eigenlijk niet zo goed gelet op het profiel en de maten. Ik besloot om dat volledig door Frans te laten bepalen, aangezien hij er meer ervaring mee heeft dan ik (natuurlijk). Toch heb ik wel aangegeven dat ik liever groter dan kleiner heb. 

Pfftt... 1 week niet café. (Dat klinkt al echt als een straf haha) Zelf ben ik trouwen 1.69m kort en ongeveer 49/50 kg. Echt een mini vrouwtje dus haha. (Ik kom overigens uit het Noorden van Nederland waar iedereen over het algemeen veel langer is)

Festivals was ik eigenlijk niet van plan om te doen deze zomer, vanwege de operatie, maar ik kan niet wachten tot ik voor het eerst in jaren naar het strand kan!

Link naar reactie
Delen op andere sites

21 minuten geleden zei TheMonsterHasBlueEyes:

Wat ontzettend toevallig! Wat krijg jij als ik vragen mag? - 350CC met borstlift?

Ja idd 350cc met een borstlift. Frans zei dat ik zou uitkomen op een grote D kleine E cup. Ben zo benieuwd naar het resultaat! Op welke maat zou jij uitkomen? Ik denk dat we trouwens volgende week de operatie tijd wel te horen zullen krijgen. :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

11 minuten geleden zei Clea♡:

Ja idd 350cc met een borstlift. Frans zei dat ik zou uitkomen op een grote D kleine E cup. Ben zo benieuwd naar het resultaat! Op welke maat zou jij uitkomen? Ik denk dat we trouwens volgende week de operatie tijd wel te horen zullen krijgen. :D

Aah spannend! En wow. Ik kreeg van de assistente te horen dat met 390 CC je ongeveer 2 3/4 cup erbij krijgt. Dat zou bij mij dus een C/D zijn, maar dat is wanneer je een omtrek van 75 hebt. Ze herstelde zich nog, maar het gesprek was bijna voorbij, ik stond al op het punt om de deur uit te gaan en het ging enkel om de sport beha kopen. Dus zei ze nog vlug dat het zeker een D zou zijn. Uiteindelijk heb ik dus geen idee en als ik heel eerlijk ben... maakt me dat ook niet zo heel veel uit xD Ik heb ze in een pas BH gepast en ik stond voor Frans keihard te huilen (zo blij was ik dat ik eindelijk mijn lichaam sexy vond). Of het nu een C een D of een E wordt, ik heb het gezien. En ik was er dolgelukkig mee en dat is wat telt voor mij.

Overigens heb ik even verder gelezen en met 350 CC heb je dus zeker 2,5 cup erbij, maar ook dit is heel erg afhankelijk van het lichaam. Immers gaat de BH cupmaat niet om de maat zelf, maar om de verhouding. Ik zal als ik jou was gewoon lekker vast houden aan wat je hebt gezien. En als je er blij mee bent... wat maakt de cup dan uit? Waarschijnlijk stond het je prachtig en ben je er hartstikke blij mee!

Pftt ik sta zo te trappelen he. Ik kijk iedere dag mn mail voor de tijden!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Herken mijzelf heel erg in jou verhaal...Help ik krijg tieten?As tiener kon ik alleen maar denken: 'kwamen ze maar!' Gebeurde niet, een ienieminie beetje maar....Ik heb jarenlang getwijfeld ook om er iets aan te laten doen, maar destijds was dat nog echt iets heel bijzonders en ik durfde niet goed.

Het is ook niet dat ik nooit de deur uit durfde, kon er vond ik zelf nog best leuk uitzien en met een push-upje durfde ik nog wel een strak truitje aan enzo maar ik voelde me toch een stuk minder vrouwelijk. Daar hielpen twee zwangerschappen slechts tijdelijk bij: toen was ik mooi rond, ook mijn boezem, had ik opeens maat B. Ik hoopte erg dat dat zou blijven zitten maar nee... Platter dan plat! Ik werd er nu wel heel erg ongelukkig van, had ook enorme diastase, mijn buik was en bleef een zak en iedereen maar vragen of ik opnieuw zwanger was... Ik heb als eerste een buikwandcorrectie laten doen, omdat ik naast de diastase die niet meer rechttrok ook een navelbreuk had, dat deed pijn en ook veel last van mijn rug door afwezige buikspieren. En ik ben nu 38, en heb nu sinds een half jaar opnieuw een strakke buik en sinds vijf weken echte borsten!! Nou ja niet echt....Maar er zit iets, haha. Ik kom echt van maatje niks, heb nu 305 cc dual plane en ben er heel gelukkig mee. Volgende week mag ik 'gewone' beha's aan ipv de voorgeschreven sportbeha, ik ben zo blij als een kind :wub:. Het went echt snel, en ik vond ook het genezingsproces vlot verlopen. Dat is natuurlijk voor iedereen anders, maar ik heb helemaal niet in bed gelegen, zat dezelfde avond al in een eetcafe (kon toch niet koken) en twee dagen later uit eten met vriendinnen. niet dat ik het superlang volhield maar het was niet dat ik niks verdroeg ofzo. Wel aantal weken ontzettend moe geweest van de narcose, En toen ik na een week even de stad inging was ik na het op en neer lopen van een winkelstraat ook kapot. IK heb het dus wel rustig aan gedaan, na twee weken ging het stukken beter, en als je echt nerveus wordt zoals je zegt...misschien mensen bij je thuis uitnodigen, of gewoon niet te lang weggaan...komt goed hoor.

Veel succes met alles!

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Toen ik nog echt een klein meisje was en iedereen al tietjes kreeg. Bleef het bij mij achter... ik groeide nou eenmaal niet zo snel. Was nog nooit ongesteld geworden... en het enige wat gebeurde was dat mijn tepels een klein beetje veranderden. Toen ik ouder werd en iedereen al redelijk wat had, begon het bij mij pas. En het ging snel! Maar het bleef steken op niks. Al jaren zijn mijn borsten klein gebleven en dat terwijl het babyvet ieder jaar nog aan het wegtrekken is uit mijn schattige wangetjes. En dat stoort mij denk ik het meest, alles is nu mooi aan het ontwikkelen behalve mijn borsten.

 

Ik heb er toen met mijn moeder over gepraat en die is aardig wat kilos zwaarder (nu) door een probleem met haar schildklier en heeft prachtige borsten, maar vroeger was ze net zo mager als ik nu ben. Dus ze snapte het wel... de onzekerheid, maar bleef volhouden dat het wel bij zou trekken. Ik denk dat ze dan vooral na de zwangerschap bedoelde, maar het probleem is... ik ben nog aan het studeren! En ben eerst van plan om een grote carrière te maken. Kinderen passen dan ook absoluut niet in mijn leefwijze en dus zou het zo nog wel eens 10 jaar kunnen duren.

Ik heb er daarom ook voor gekozen om het niet langer uit te stellen. Ik ben misschien wat jong, maar aan de  andere kant, het is echt niet alsof het ineens zoveel gaat groeien dat ik gelukkig kan zijn met wat ik in de spiegel zie. Ik denk dat je het gevoel wel voor kan stellen... dat je in de spiegel kijkt en teleurgesteld bent. Niet eens voor andere mensen, maar gewoon in jezelf... dat je gehoopt had dat het anders zou zijn. En dat vind ik een verschrikkelijk gevoel, waar ik gelukkig nu vanaf ga zijn!

Gelukkig hoef ik niet voor mezelf te zorgen, aangezien ik mensen heb gevonden die dat voor mij willen doen. Ik ga dus lekker uit logeren. 

Ps. Ik ben nu al helemaal aan het schitteren en dan denk ik alleen nog maar aan het idee van een sport BH. (Dat heb ik al geaccepteerd) maar het idee dat ik ook een gewone BH kan gaan dragen... dat moet nog doordringen. haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik herken mezelf in je verhaal. Ok ik ben wel tien jaar ouder ( voel me opeens al oud) maar ik kan dus ook niet stil zitten nooit gekunt ook. Maar met 2 kinderen, werken, school activiteiten, sporten en sociaal leven prop ik dus ook 30 uur in een dag. Na een week po ben ik dus ook weer gaan werken en liep ik hele dagen door de dierentuin te banjeren. Mijn lichaam gaf dat vaak flinke steken in mijn borst, maar dat nam ik voor lief. Totdat ik na 4 weken in het ziekenhuis zat met ademhalings problemen en gezwollen borsten. Toen mocht ik dus even paar weken niets doen. Klote!! 

Met andere woorden luister heel goed naar je lichaam. Maak je ervan te voren niet druk om. Genezen is echt even wat belangrijker en je vrienden kunnen ook natuurlijk bij je op bezoek komen.

veel plezier metcaftellen en bij Frans ben je in goede handen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei Sabi:

Ik herken mezelf in je verhaal. Ok ik ben wel tien jaar ouder ( voel me opeens al oud) maar ik kan dus ook niet stil zitten nooit gekunt ook. Maar met 2 kinderen, werken, school activiteiten, sporten en sociaal leven prop ik dus ook 30 uur in een dag. Na een week po ben ik dus ook weer gaan werken en liep ik hele dagen door de dierentuin te banjeren. Mijn lichaam gaf dat vaak flinke steken in mijn borst, maar dat nam ik voor lief. Totdat ik na 4 weken in het ziekenhuis zat met ademhalings problemen en gezwollen borsten. Toen mocht ik dus even paar weken niets doen. Klote!! 

Met andere woorden luister heel goed naar je lichaam. Maak je ervan te voren niet druk om. Genezen is echt even wat belangrijker en je vrienden kunnen ook natuurlijk bij je op bezoek komen.

veel plezier metcaftellen en bij Frans ben je in goede handen.

Jij bent echt niet oud, ik ben gewoon heel jong. Waar jij al een prachtige vrouw bent, ben ik nog maar een puppy die aan de rand van het vrouw zijn staat. 

Ik herken mezelf trouwens enorm in het 30 uur in een dag haha, omdat ik gewoon een wild leven heb, maar aan de andere kant ook verplichtingen heb en vind dat ik deze hoe dan ook moet nakomen. Gelukkig heb ik straks vakantie en hoef ik niet na een week te gaan werken, want het lijkt mij niet fijn om na 4 week alsnog aan bed gekluisterd te zitten. Maar zoals ik het hoor.. kan ik best wat licht sociale activiteiten doen. Hetzij zonder stimulerende middelen zoals alcohol en sigaretten. (Ik denk dat mensen gaan pijlen of ik koorts heb als ik niet meedoe aan de kroeg activiteiten. Hahaha, maar het moet maar)

Heel erg bedankt voor je berichtje! Ik waardeer het!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ach alcohol mag je na een week al als je geen medicijnen hebt. En roken ja ik weet hoe streng Frans daarop is. Was wel een hele goede houvast om te stoppen voor me en probeer me er nog steeds aan te houden

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden zei Sabi:

Eh wat bedoel je? Of je gewoon sex kan hebben? Ja in principe wel je wordt aan de bovenkant geopereerd :rolleyes: of je er ook zin in hebt dat is bij iedereen verschillend. Dat moet je zelf ondervinden

Ja dat bedoel ik ja :rolleyes: We zullen het zien, ik ben wel een beetje een snoeperd. Dus wat dat betreft... 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 26-5-2016 om 12:31 zei TheMonsterHasBlueEyes:

Aangezien ik me nog niet voorgesteld heb, maar wel al een tijdje actief ben op het forum, heb ik besloten om het alsnog te doen. Ik ben
een 21 jarige studenten ergens aan de universiteit in Nederland. Ik reis veel en ben echt een gezeldschapsdier.

Ik hoop dat ik nog een leuke tijd mag hebben op dit forum ^^

.... En je hebt vandaag je bv :38:. Heel veel succes meid. Lekker slapen en als je wakker wordt heb je boobies :43:.

Xx Jaydee

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.