Ga naar inhoud

Welke pc in regio Zwolle?


Klaasje

Aanbevolen berichten

Hi dames, ik ben op zoek naar een goede pc in regio Zwolle. Ik wil van een kleine B naar een C. Wie kan mij een pc aanraden? 

En dan nog een vraag.. Is het nog steeds zo dat siliconen na 10 jaar vervangen dienen te worden? 

 

Groetjes,

Klaasje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Regio Zwolle weet ik zo niet maar ik ging vanuit emmen naar Nijmegen (dr straten) en dat is mij heel goed bevallen. Plus het reizen vond ik helemaal niet erg.

en dat ze na 10 jaar vervangen moeten worden is niet meer zo. Sommige fabrikanten geven levenslange garantie op de implantaten. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom!

Mijn advies is om niet zo zeer een PC uit te zoeken op locatie maar om zijn vakkundigheid. Zoek er eentje die je aanspreekt. Hier op het forum worden over vele positief gesproken. Zelf ben ik naar Straten gegaan en dat was voor mij 1,5 uur rijden. Maar dit was wel echt de arts die ik wilde! 

En over de vervaging, inmiddels zijn de protheses van top kwaliteit. En als ze scheuren krijg je een nieuwe van de fabrikant. Maar je kan nooit de kans op een tweede (of derde) operatie uitsluiten. Die kans zit er altijd. De meeste mensen wisselen niet omdat het "moet" omdat de prothese slecht is maar om andere redeneren. Denk aan dat ze groter willen, borsten zijn gaan hangen, er is een double Bobble of het ziet er na borstvoeding niet meer zo mooi uit. Het is allemaal mogelijk. De een doet dit na 5 jaar en de ander na 30.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.