Ga naar inhoud

Welke kliniek is een echte aanrader?


TMRA12

Aanbevolen berichten

Ik ben 2 dagen po en ben bij aesthetic beauty clinics in veldhoven op consult geweest. De operatie vond plaats in kliniek Amstelveen. Ik vind het een super kliniek! Hele aardige mensen en geven goed advies. Toen ik werd geopereerd waren ze ook zo lief! Ik was misselijk en ze hielpen me zo goed. Ik ben geopereerd door schiettecatte en ook deze man is er aardig voor me geweest. Ik heb ronde en heb er 2800 voor betaald. Anatomische zijn dacht ik 3200. 

 

Liefs x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben bij Park Medisch Centrum Rotterdam geweest, daar zit ook dr Nio de boobmaster ;) dr Timmenga is ook een aanrader. Hele fijne kliniek, fijn personeel, goede lieve verpleging je word op je wenken bediend. Ik ben daar naartoe gegaan door ervaring van bekenden en het goede gevoel die ik bij mijn pc had. Gemiddeld ben je daar rond de €3500 euro dacht ik kwijt, tenzij je boven de 500 cc uitkomt net als ik dan betaal je toeslag die best heftig is maar goed ik had zelf op €5000 euro gerekend dus nam dat maar op de koop toe. Op de site zelf staan ook hun tarieven. 

Veel succes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 5/20/2016 om 16:14 zei TMRA12:

Beste,

 

Welke kliniek is volgens jullie een echte aanrader en wat is de richtprijs die ze hanteren?

 

Liefs

Lees je hier goed in en ga bij verschillende PC op consult waar je vertrouwd bij voelt. 

In dit topic zijn deze dames zeer tevreden maar er hangt wel een prijskaartje hier aan vast.

Bij dr.Nio betaal je in het OLVG voorheen SLAZ 3100 euro en geen kosten boven de 500 cc.

 

Succes met je keuze.

xx Ank

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Vind het lastig om te zeggen dit is De kliniek. Ik denk dat het belangrijk is dat je bij een pc komt die de borsten kan maken die jij wenst. Op het forum kom je heel vaak dr. Nio tegen en dat is natuurlijk niet voor niks ;)

Iedere pc heeft zo zijn eigen werkwijze en het hangt natuurlijk ook af van waar je vandaan komt. Je kunt evt meerdere consulten plannen om te kijken waar jij je het beste bij voelt. Bijna iedereen die tevreden is over haar eigen operatie zal haar pc aanraden natuurlijk. Het is ook belangrijk om te weten hoe het zit met nazorg. Als je een pc op het oog heb kun je hier met de zoekbalk kijken wat de ervaringen zijn van andere.

Succes met je zoektocht!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 months later...

het hangt af van je wensen en voorsituatie.. wat wil je, en vooral belangrijk, waar voel je je het meest op je gemak?

ik ben bij de Wellneskliniek door Dr. Verdonck geholpen, zeer tevreden over hem, alleen ik raadt de kliniek niet aan.. ik heb complicatie, kreeg alleen een lelijk telefoontje en geen reacties op mijn mails.. inmiddels ben ik een 2 maanden verder en nog niks geregeld (Klachten lopen al sinds begin, meerdere keren voor terug geweest) dus lees je ook goed in WAT ALS, even ervan uitgaand dat alles gelijk goed gaat, maar toch...

 

 

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.