TMRA12 Posted May 20, 2016 Posted May 20, 2016 Beste forum lezers, Ik heb aankomende zondag een afspraak bij Diana Gabriels in Barendrecht. Echter heb ik echt geen idee welke cup mij het beste zal staan. Ik wil dat mijn borsten na de ingreep natuurlijk uit zien. Ik ben 1.57 en weeg 49 kilo, ik heb een slank postuur. Iemand die me kan helpen? Met vriendelijke groet.
Girll Posted May 20, 2016 Posted May 20, 2016 Als je wil dat het er natuurlijk uit gaat zien dan zit ik aan een C cup te denken. Als jij een afspraak heb bij Diana zal je sowieso eerst gaan passen, dan heb je dus een idee hoe het er ongeveer uit komt te zien!
Desley1994 Posted May 20, 2016 Posted May 20, 2016 We hebben ongeveer hetzelfde figuur, mij is een cup C aangeraden. Diana zal je hier in begeleiden en zoals Girll bovenstaand al benoemd ga je ook protheses passen! Benoem wel goed dat je het natuurlijk wilt houden, hier houden zij dan wel rekening mee! Succes zondag!
Mamalisa Posted May 21, 2016 Posted May 21, 2016 We hebben ongeveer hetzelfde postuur, en dezelfde lengte, ik ben ook maar 1.58 ik heb 275cc gekregen 8/9 jaar geleden. Ik was helemaap plat en heb nu een 70D maar dat ziet er helemaal niet zo uit hoor, als een D het is eerder een klein c cupje.
Summer2 Posted May 21, 2016 Posted May 21, 2016 Ik ben nu 4 dagen po en heb 300 cc gekregen dat was bij mij ook echt de max wat er in zou passen. Ik ben ook klein 1,60 en 46 kilo. Ik denk dat ik een D cup ga krijgen, maar het ziet er nu zeker uit als een kleine C. Met een super strak topje aan lijkt het weer op een goede C. Ze moeten nog veel zakken en veranderen dus ze gaan er ook wat anders uitzien dan nu. Liefs x
Mamalisa Posted May 22, 2016 Posted May 22, 2016 22 uur geleden zei Summer2: Ik ben nu 4 dagen po en heb 300 cc gekregen dat was bij mij ook echt de max wat er in zou passen. Ik ben ook klein 1,60 en 46 kilo. Ik denk dat ik een D cup ga krijgen, maar het ziet er nu zeker uit als een kleine C. Met een super strak topje aan lijkt het weer op een goede C. Ze moeten nog veel zakken en veranderen dus ze gaan er ook wat anders uitzien dan nu. Liefs x Heb jij ook al fotos summer? Ben benieuwd hoe het bij jou staat aangezien we echt precies hetzelfde postuur hebben
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.