Jump to content

Klaasje : 9 september 2016 : Dr. Nio : Park Kliniek

Recommended Posts

Posted

Hi, ik ben Klaasje, 34 jaar, moeder van 2 kinderen (6 en 3 jaar) en ben me aan het oriënteren op een borstvergroting. Ik heb nu 70B, maar merk dat sommige BHs te groot worden in die maat. Ik ben 178 cm en 58 kg. Ik woon in een dorp in de buurt van Zwolle. Op dit forum wil ik me een beetje inlezen. Wat wel en wat niet. Wie heeft er bijvoorbeeld goede ervaringen met een kliniek en arts in de regio Zwolle?

Verder zie ik dat de prijzen best uiteen lopen. Van zon 4000 tot 6000. Wat is voor jou van doorslaggevende betekenis geweest om voor een kliniek te kiezen? 

Groetjes,

Klaasje

• Replies 75
  • Created
  • Last Reply
Posted

Hoi klaasje,

ik zou zo even uit mijn hoofd niks weten in de regio zwolle, maar eh.. Google? Die weet het vast wel!

de prijzen lopen inderdaad erg uiteend, maar in tietenland gaat het bekende spreekwoord goedkoop is duurkoop niet altijd op hoor, je hoeft dus niet huiverig te zijn voor prijzen van 3000 euro. En ik heb zelfs 2600 voorbij zien komen. 

wat voor mij een doorslaggevende factor was: de ervaringen op het forum en werk dat ik van de chirurg voorbij heb zien komen. Ik begin zo ondertussen een wandelend reclame bord te worden: maar zoek op het forum eens naar dr Nio (typ in de zoekbar slaz of olvg in) deze chirurg staat heel goed aangeschreven op het forum. Dat was voor mij de reden dat ik daar mijn consultatie heb gepkand en daarna maar gelijk de operatie, heb niet eens meer verder gekeken.

maar natuurlijk niet iedereen gaat naar Nio, er zijn legio andere goede chirurgen, scroll op de begin pagina eens naar beneden totdat je het kopje ziet met plastische chirurgen, als je daar op klikt krijg je een hele lijst met nederlandse en belgische chirurgen en de ervaring bij die arts en kliniek (of ziekenhuis) 

Posted

Hoi Klaasje, Welkom! Op ervaringen van kennissen ben ik op mijn pc uitgekomen, na veel google en speurwerk op internet heb ik een consult aangevraagd, het voelde gelijk goed, luisterde naar mijn wensen, het voelde goed en vertrouwd. Ook was hij op een vriendelijke manier eerlijk over wat haalbaar was en wat niet met uitgebreide uitleg. Dat gevoel moet je hebben :) 

Succes met de zoektocht!! 

Ohja naar geld heb ik niet echt gekeken, had ruim €5000 staan ervoor dus had zoiets van als het goed voelt en het is duurder dan is dat maar zo, maar dat kan ik niet voor een ander bepalen :)  

Posted

Dag allen,

Ik heb me al flink ingelezen op de site en lees dat dr. Nio eigenlijk met stip op nr 1 staat bij de vrouwen die een bv hebben ondergaan. Ik heb een aantal foto's gezien en ze zien er inderdaad mooi uit. Maar dat geldt ook voor andere pc in andere klinieken.

Wat ik wil is een bv die natuurlijk oogt en die niet te groot is (uitkomen op 70C). Ik las ergens dat dr. Nio veel grote borsten maakt en met ronde siliconen. Zou dat dan wel passen? En als je natuurlijk ogende borsten wilt hebben, is dan druppelvorm logisch? Ik zie namelijk veel borsten voorbij komen en dan zijn ze rond en dan weer druppelvormig. Wat ik niet wil in ieder geval is echt een ronding bovenaan de borst.

En wat zijn de kosten? Ik lees het nergens terug op de site van de OLGV.

Dank alvast voor het delen van jullie ervaringen!

Groetjes Klaasje

Posted

Hoi klaasje.

dr Nio is niet bang om wat grotere protheses te plaatsen, en is daar ook goed in, maar dat betekend niet dat hij alleen maar grote protheses plaatst hoor. Zoek wat plaatjes van wat je mooi vind en neem dat mee naar het consult dan kan hij je wel vertellen hoeveel cc en wat voor protheses je daar voor nodig hebt.

en rond oogt niet altijd rond, dan moet je wel hele grote protheses laten plaatsen en dan ook nog voor de spier. En zelfs dan niet altijd. Ronde protheses kunnen ook heel natuurlijk ogen, zeker de kleinere en hoe ze geplaatst worden scheelt ook nog dus daar hoef je niet bang voor te zijn.

de prijs is 3100 euro in het OLVG, dit is een vaste prijs, ongeacht de protheses of maat die je neemt. Je moet wel een doorverwijzing van je huisarts hebben alvorens je een consult aanvraagt. 

Dus tip voor nu: bel je ha voor een doorverwijzing, plan een consult en zorg dat je voor die tijd p,aatjes hebt van wat je mooi vind en neem dat mee! Succes!:116:

en schroom niet als je nog meer vragen hebt, daar zitten we hier voor, om elkaar te helpen

• 3 weeks later...
Posted

Verwijzing is binnen. 4 juli heb ik een consult bij Nio. Ik zie hier op de site hele verschillende borsten als ik bijvoorbeeld 275 of 300 cc intoetst. Wie heeft ongeveer een vergelijkbaar lichaam als ik en heeft rond dat aantal cc erin gedaan? Ik ben 175 cm en 55 kg. Alvast heel erg bedankt!

Posted

Als je bij nio gaat, hoef je geen bang te hebben! Laat gewoon zien wat jij mooi vind, en vertel hem wat je wel en niet wil .. Neem ook foto's mee,is altijd heel handig! Hij is goed in het plaatsen van ook grote protheses, maar kleinere doet hij ook! Succes met het inplannen van een consult 

Posted
19 minuten geleden zei Klaasje:

Verwijzing is binnen. 4 juli heb ik een consult bij Nio. Ik zie hier op de site hele verschillende borsten als ik bijvoorbeeld 275 of 300 cc intoetst. Wie heeft ongeveer een vergelijkbaar lichaam als ik en heeft rond dat aantal cc erin gedaan? Ik ben 175 cm en 55 kg. Alvast heel erg bedankt!

Ik heb 300cc ronde dual plane. Ik ben 3 weken po. Ik heb niet echt een erge bolling bovenaan, maar ze moeten ook nog zakken. Ik ben 1,60 en 45 kilo :) ik zal je toevoegen dan kan je mijn foto's bekijken. 

Posted
31 minuten geleden zei Tinka:

Als je bij nio gaat, hoef je geen bang te hebben! Laat gewoon zien wat jij mooi vind, en vertel hem wat je wel en niet wil .. Neem ook foto's mee,is altijd heel handig! Hij is goed in het plaatsen van ook grote protheses, maar kleinere doet hij ook! Succes met het inplannen van een consult 

Oke! Heel groot wil ik ze niet, maar omdat iedereen zo lovend over hem is, heb ik bij hem een afspraak gemaakt. Ik heb geprobeerd foto's 

Pictures visible for members only.

Become a member now.

toe te voegen van wat ik mooi vind.

Posted

Aah je hebt de afspraak al gemaakt? Super :D voor wanneer? Lekker spannend, de foto's zien er goed uit.. Maar ik weet niet wat je voorsituatie is .. Er zijn hier misschien dames die kunnen zeggen gezien je voorsituatie of het allemaal mogelijk is .. En met hoeveel cc je op welke maat uitkomt waarschijnlijk ..  Wat ook belangrijk is, wil je een C voor het zicht? Of een C in bh maat? Dat is den groot verschil bij siliconen borsten.. 

Posted
8 minuten geleden zei Tinka:

Aah je hebt de afspraak al gemaakt? Super :D voor wanneer? Lekker spannend, de foto's zien er goed uit.. Maar ik weet niet wat je voorsituatie is .. Er zijn hier misschien dames die kunnen zeggen gezien je voorsituatie of het allemaal mogelijk is .. En met hoeveel cc je op welke maat uitkomt waarschijnlijk ..  Wat ook belangrijk is, wil je een C voor het zicht? Of een C in bh maat? Dat is den groot verschil bij siliconen borsten.. 

Heb nu 70b, had een 70c voordat ik zwanger raakte. En wil graag een C voor het zicht, denk ik. Vind de foto's mooi en denk dat dat C voor zicht is..

Posted
14 minuten geleden zei Klaasje:

Heb nu 70b, had een 70c voordat ik zwanger raakte. En wil graag een C voor het zicht, denk ik. Vind de foto's mooi en denk dat dat C voor zicht is..

Dat is idd wel een mooie volle c voor het zicht. Hou er rekening mee dat je dan op ongeveer een E cup komt in bh. 

Als je nu 70b hebt en je wil een 70c denk ik dat je dat al snel kunt bereiken met 200cc ongeveer. Maar denk er goed over na. Wil je slechts 1 cup omhoog gaan?  De maat went heel snel en je betaalt er veel geld voor :) succes x

Posted
22 minuten geleden zei Klaasje:

@Summer, ze zien er mooi uit. Goed in verhouding en natuurlijk. Wat was jouw voor situatie? 

Aa cup. Ik denk ook dat die foto's wel een volle d cup zijn. Zo groot zijn ze bij mij niet (al zou ik dt graag willen want vind de mijne een beetje klein nu). Maar je hebt een b cup las ik dus als daar 300 bij gaat kom je vast wel daarop uit. 

Posted

Hoi hoi! Ik ben zelf 1.79 en weeg 61kg. Ik heb 6 weken geleden 275cc rond dual plane gekregen. Ik heb gister mijn eerste bh gekocht en dat is een een 70F geworden maar zo zien ze er echt niet uit. Eerder een C naar mijn idee. Ik heb mijn foto's openbaar dus je kan kijken als je wilt. Succes! X

Posted
23 uur geleden zei motormuisje:

Klaasje, die vrouwen hebben we een grotere cupmaat dan 70C hoor ;) 

Ik ben van 70AA naar 70D gegaan, maar mijn borsten zijn een stukje kleiner. 

Goh, ben niet zo goed in schatten, haha. Hier ook nog 2 foto's die ik erg mooi vind. Vooral de vorm! Lukte me gisteren niet die te versturen. Wat denken jullie... Zit je met deze foto's ook al boven de D cup? 

Pictures visible for members only.

Become a member now.

Posted
Op 11 juni 2016 om 15:12 zei Summer2:

Aa cup. Ik denk ook dat die foto's wel een volle d cup zijn. Zo groot zijn ze bij mij niet (al zou ik dt graag willen want vind de mijne een beetje klein nu). Maar je hebt een b cup las ik dus als daar 300 bij gaat kom je vast wel daarop uit. 

Vind ze niet klein hoor! Mooi juist. Als je kleding aan hebt, zie je dan het verschil? Ik draag nu altijd flinke pushups.. Hoop dat ik die straks niet meer hoef te dragen en dat ik dan met kleren aan ongeveer hetzelfde resultaat heb. 

Posted
6 minuten geleden zei Klaasje:

Vind ze niet klein hoor! Mooi juist. Als je kleding aan hebt, zie je dan het verschil? Ik draag nu altijd flinke pushups.. Hoop dat ik die straks niet meer hoef te dragen en dat ik dan met kleren aan ongeveer hetzelfde resultaat heb. 

Als ik losse shirtjes draag zie ik niks. Als ik strakke shirtjes draag is het mooi! En dan heb ik nog geen bh aan, dus met bh is het nog iets ronder. 

Posted
8 minuten geleden zei Summer2:

Als ik losse shirtjes draag zie ik niks. Als ik strakke shirtjes draag is het mooi! En dan heb ik nog geen bh aan, dus met bh is het nog iets ronder. 

Droeg je dan eerder ook altijd pushups of kun je het verschil wel echt zien bij strakkere shirtjes? 

Posted
8 minuten geleden zei Klaasje:

Droeg je dan eerder ook altijd pushups of kun je het verschil wel echt zien bij strakkere shirtjes? 

Ik droeg wel push ups toen! In losse shirtjes is het nu hetzelfde als toen ik push up bh's droeg. In strakke shirtjes is het wel een stuk meer. Dus wordt veel shoppen volgende week voor mij :P strakke shirtjes staan nu ook veel mooier dan al die losse slobbershirtjes. 

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.