Jump to content

elisa1234 : 10 juni 2016 : Dr. Verdonck : Belgian Breast Clinic

Recommended Posts

Posted

Hallo! 
ik had een vraagje, ik heb deze week mijn eerste consult bij dr. Verdonck gehad en kwam uiteindelijk uit bij motiva ergonomic 275 CC, nu vraag ik mij af of 295 CC veel meer is of niet?? Aangezien ik op dit forum zoveel vrouwen zie, die liever toch wat groter waren gegaan.

Mijn voorsituatie is een kleine A en ben klein en tenger van gestalte, maar zou toch graag op een C cup uitkomen.

Dank je! 

Posted

Welkom op het forum! Je kunt hier veel informatie vinden. Ik heb zelf 275cc gekregen en heb in bh maat 75D. 

Het verschil tussen 275 en 295 is bijna niets alleen wat volume. Als je twijfelt zal ik zeker voor de grootste gaan!!

succes

Posted

Ik ben 2 dagen po en heb 300 cc. Ik weet nog niet wat voor maat ik ga krijgen maar als ik nu meet heb ik een C cup. Nou veranderd het nog heel veel dus ik verwacht dat ik op een D cup uitkom! Ik ben ook klein en tenger (1,60 cm en 46 kilo), ik zou voor het grootste gaan, het zal inderdaad niet veel schelen maar misschien inderdaad net iets meer volume zoals hiervoor al is gezegd. Ik heb eventueel een foto met een strak topje aan als je die wil zien, maar er gaat nog veel veranderen zeggen ze. 

Liefs! X

Posted

Als ik jou was zal ik voor de 290 cc gaan, ben op het forum al veel tegen gekomen dat je voor de grootste moet gaan als je de keuze hebt. En idd, die 20 cc is bijna niet op te merken. 

Succes met je keuze :)

Posted

en ja idd wil erna geen spijt hebben dat het te weinig is, het is toch een hele beslissing
Veranderen de borsten dan nog zoveel in die 6 maanden? 
Zo spannend allemaal!^_^
dank je voor jullie reacties x

Posted

Mijn voorsituatie was ook een kleine A, ik ben net als jij ook klein en tenger. Nu ben ik bijna 6 weken PO en vraag me niet hoe maar ik ben met 250cc naar een E cup gegaan!:D Moet wel zeggen dat het er eerder uit ziet als een kleine C cup hoor, ligt waarschijnlijk aan de omvangsmaat. :) 

Posted

Hey elisa 1234

Ik ben ook bij Dr. Verdonck geweest :) 

Ik heb hem (of zijn verpleegster) al gemaild en gebeld om mijn bezorgdheid over de grote en projectie van de implantaten te bespreken en nu kan ik maandag nog eens gaan passen. Dat geeft toch wel een gevoel van rust!! Misschien kan jij ook eens contact opnemen? Als je met vragen zit, moet je die gewoon stellen! Ze maken allebei heel veel tijd vrij om je te helpen :) Misschien niet tijdens het weekend, maar dat kan je ook altijd proberen.

Posted

Ohhhh dan is 275 CC mss toch genoeg :D ik weet het niet meer
Ik denk dat ik beter nog eens opnieuw ga passen dan, niet dat ik erna spijt heb

x

Posted

@elisa1234 je moet ook wel bedenken dat iedereen het hier over bh maten heeft als ze zeggen 70D of 75 C enz. Maar op de 1 of andere manier hebben prothese borsten altijd een grotere cupmaat nodig dan ze ogen. Ik heb bijvoorbeeld een 70D maar dat ziet eruit als een grote B of een kleine C. En borsten die in een 75E passen zien er dan waarschijnlijk uit als een D cup. Dus ook nog ff een dingetje om rekening mee te houden ;) 

• 4 weeks later...
Posted

Hallo allemaal!!

vrijdag 10 juni ben ik dan eindelijk geopereerd gwst door Dr. Verdonck!! Heel spannend allemaal want ik heb het resultaat nog niet gezien!
Ik vroeg mij af wat de normale zwelling is en wat jullie doen heel de dag? want krijg een ontzettend stijf gevoel (vooral aan mijn oksels) als ik de hele dag in de zetel moet liggen. Hoop dat die "spierpijn" snel overgaat want vind het echt vervelend.

Posted

Ik ben ook vrijdag de 10e geopereerd! Ik doe al best wel weer veel. Scharrel een beetje rond door het huis. Slaap veel! (rond 22.00 naar bed en dan blijven liggen tot 10.00) Heb een serie gekeken, maar dan ga ik me toch snel vervelen. Douche 1x per dag met hulp. Ben vandaag een stukje gaan wandelen en gister ook even naar buiten geweest. Was eerst nog erg suf van de narcose, maar ga morgen weer beginnen met studeren en lezen :) had eerst echt geen zin, met zo'n hoofd vol watten zeg maar :P

Posted

Hey @elisa1234 ,

proficiat met je  Boobs! Ik ben ook vrijdag de 10de geopereerd! En @Bloem92 ook zo te lezen :D

neem vooral je Rust, en doe niet teveel.. Een bv is geen kleine ingreep.. Dat stijve gevoel is normaal.. Dat betert wel! Ellebogen boven de schouders mogen ook niet de eerste 6 weken , net zoals tillen , bukken moet je ook oppassen  en repeterende bewegingen (stofzuigen,dweilen,..) ga af en tor een stukje wandelen , of ergens ontbijten of lunchen , maar in het begin ben je nog erg snel moe ..

En voor je het weet kan je je resultaat bewonderen, dan nog moet je geduld hebben tot het echte resultaat want je boobs zullen nog enorm veel veranderen.. Wanneer mag je kijken? 

Succes met je herstel! 

Posted

Ohhh allemaal op de 10de geopereerd haha :D 
Ja ik lig veel in de zetel en slaap idd veel, als ik dit lange tijd moet doen ga ik snel aankomen haha, drm mss wat wandelen ofz idd
@bloem92 jij mag je al douchen? ik moest 2 weken wachten, moet het nu aan het wasbakje doen, is wel vervelend, met mijn haren moet mama me helpen...
Ja ben echt benieuwd hoe ze gaan uitzien!! Ik had vooral schrik dat ze te ver uit elkaar zouden staan, zullen wel zien zeker. Volgende week zijn de 2 weken om, dan gaan de draadjes eruit en dan kan ik kijken, weet niet of ik al durf te kijken daar meteen hahahaha!! 
Jullie ook veel succes met herstel!!

Posted

Ja, ik mag gewoon douchen! Heb waterafstotende pleisters op mijn littekens onder mijn borsten. Heel fijn! Helemaal zelf douchen lukt me niet hoor en afdrogen ook niet (mijn rug). O en mijn haar wassen ga ik vanmiddag door de kapper laten doen. Hihi. Woon vlak boven een kapper, dus dat was wel zo makkelijk. 

Succes met herstellen! Ik ga je volgen! 

x

Posted

He meis

Nog gefeliciteerd met je nw boobs, 

Ik heb je topics even samengevoegd , zo is het iets overzichtelijker.

Doe lekker rustig aan, en ik wens je een goed herstel.

xx

Posted

Allemaal dames op de 10e geopereerd! 

Ik ben zelf ook geopereerd 10 juni door Verdonck :) ben zo benieuwd naar het resultaat!! Ik douche mn onderkant ook in bad en mijn haren doet mijn vriend haha. Mijn verband begint wel los te raken, denk dat ik over een paar dagen overstap naar mijn sportbh.. heb al bijna geen pijn meer :D

Xxx

Posted

@isamans

hahah dan zijn we mekaar mss gekruist de 10de!! :D
Ja amai ik ben ook zo benieuwd eh!! Mijn veband is ook al los aant komen, en jeukt verschrikkelijk of mijn wondes zijn gwn aan het genezen (zou nog beter zijn) 
Pijn heb ik ook niet meer hoera! Enkel als ik 's morgens opsta heel even met rechtkomen
Ja echt? Zou dat mogen??? Ik ga de 27ste mijn draadjes uit laten halen, wel nog lang :(
xxx 

Posted
38 minuten geleden zei elisa1234:

@isamans

Ja amai ik ben ook zo benieuwd eh!! Mijn veband is ook al los aant komen, en jeukt verschrikkelijk of mijn wondes zijn gwn aan het genezen (zou nog beter zijn) 
Pijn heb ik ook niet meer hoera! Enkel als ik 's morgens opsta heel even met rechtkomen
Ja echt? Zou dat mogen??? Ik ga de 27ste mijn draadjes uit laten halen, wel nog lang :(
xxx 

Of het echt "mag" weet ik niet, maar ik lees op dit forum echt heel erg veel dat ze het verband er na een week afdoen en de sport bh aan. Ik ga hem zolang mogenlijk omhouden maar ik denk dat op er een dag komt dat mijn sportbh meer steun geeft dan dit afgeraffeld verband :') 

Met rechtop komen heb ik ook hulp nodig inderdaad! Haha toevallig ik ga ook maandag de 27e 's avonds!! Ik had stéphanie al gevraagd of ik het verband er daarom zelf al vast af mocht halen (omdat het er normaal gesproken na 2 weken afmag en wij hebben pas na het weekend die afspraak), maar ze zei dat ik dat zeker zelf mocht doen, als ik maar de sportBH aandeed en de hechtingen bij hun laat doen die maandag! :D

Xxx

Posted

Ohhhh goed dat je dat zegt!! want vond het ook al kut dat ik dat extra weekend nog met dat verband moest rondlopen en had nog niet zelf kunnen trg bellen :D Denk ook dat het tegen volgende week half weg is mijn verband. Hahaha idd heel toevallig :D Iets na 8, of rond 8 moet ik gaan geloof ik. Alle dan kan ik gaan shoppen voor een bh :D waar haal je een hunkemuller? Zal wel in orde zijn van daar denk ik eh want Verdonck heeft alleen die Anita's xxx @isamans

Posted
Op 16 juni 2016 om 08:51 zei elisa1234:

@isamans

xxx 

Als we dan toch allemaal bezig zijn, ik ben ook vrijdag de 10e juni geopereerd door verdonck in de deltaclinic in lichtaart :P en de 27e gaan mijn draadjes er ook uit! 

Posted
Op 20 mei 2016 om 19:32 zei elisa1234:

en ja idd wil erna geen spijt hebben dat het te weinig is, het is toch een hele beslissing
Veranderen de borsten dan nog zoveel in die 6 maanden? 
Zo spannend allemaal!^_^
dank je voor jullie reacties x

Wat cupmaat heb je ? 

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.