Wens Posted May 9, 2016 Posted May 9, 2016 Na veel lezen hier hoop ik me goed voor te bereiden. Ik ben eigenlijk op zoek naar verhalen over een bv van vrijwel geen cup naar een mooie volle cup welke nog wel natuurlijk oogt. Eerst dacht ik aan anatomische maar nu lees ik dat het vaak na een aantal jaar gaat hangen. En hoe zit het nu met de 'levensduur'? Wordt alles niet meer standaard ervangen of sommige wel? En hier wordt vaak gepraat over projectie? Wat bedoelen jullie ermee?
BoysMom Posted May 9, 2016 Posted May 9, 2016 Hoi wens, welkom hier! Je kan hier veel lezen over alles met betrekking tot een BV. Ik ben zelf vorige week geholpen en tot nu toe erg blij! Wat ik vooral lees is dat een pc vaak een voorkeur heeft voor rond of voor anatomisch. Dus misschien jezelf daar op in lezen en dat een goede PC daar bij zoeken. Het zelfde geldt voor de grootte. Er zijn pc's die van mooi groot houden en een ander houd het bij 'natuurlijke' vormen en maten. Via Bergman Clincs website kan je een 3D scan maken en kan je zelf eens een beetje kijken. succes met het onderzoeken Gr. BoysMom
Bruisend Posted May 9, 2016 Posted May 9, 2016 Hoiiiiiii en welkom! Het is niet zo zeer dat anatomische gaat hangen hoor. Hang gebeurd door het gewicht van de prothese (hoe meer hoe sneller) en is afhankelijk hoe elastisch je huid is. En dit gebeurd enkel als je het voor de spier hebt geplaats (bij dual plane blijft alles tussen de spier). Dus heb je een normale huid en ga je maar voor 300 cc dan zal het wel mee vallen met de hang. Projectie betekend hoe ver de prothese uitsteekt. Dus hoe ver reiken je borsten. Zo is de projectie bij anatomisch groter dan bij rond bij hetzelfde aantal CC. Want bij anatomisch zit de massa meer van onder en bij rond verspreid. Denk maar aan een ballon, als je die in knijpt wordt het vrije stuk ook groter. En per merk is de projectie en breedte verschillend. Zo zal een mentor borst met 450cc er anders uitzien dan een motiva 450 cc. Hopelijk zijn hiermee je vragen een beetje beantwoord
Wens Posted May 20, 2016 Author Posted May 20, 2016 Hoi allemaal, Na een periode van nadenken heb ik vanmorgen twee afspraken bij pc van dam gemaakt, in eerste instantie bij bergmann in heerenveen maar daar kon ik eind juni terecht en na een tweede telefoontje naar Cec leeuwarden ( privé kliniek mcl ziekenhuis ) voor volgende week vrijdag bij dezelfde arts. Ik ben 37 jaar en heb 4 kinderen ( bijna 10 en 8, 5 en bijna 2) In de puberteit kwam mijn borstontwikkeling heel laat en vrijwel niet op gang, na het slikken van de pil is er iets bijgekomen en had ik een kleine 75b, hier was ik altijd redelijk tevreden mee omdat ik verder ook maar tenger ben. In de afgelopen maanden ben ik 7 kilo afgevallen( niet bewust) en gestopt met de borstvoeding wat als resultaat heeft dat ik vrijwel geen borsten meer heb en dat doet me meer als ik zou willen. Ik heb het zelf opgemeten en vorige week ook bij een lingeriewinkel maar zelfs de door hun verkochte 70aa pas ik niet, vrijwel leeg. Nu vind ik best een ding en voelt t allemaal heel dubbel, Snijden in gezond lichaam ed maar ik vind ergens wel dat ik me niet druk maar om niets, ik heb gewoon niets meer, Ik lees hier dus mee
Wens Posted May 20, 2016 Author Posted May 20, 2016 Dit was mijn voorstel tekst van eerder topic maar ga hier wel verder Vanmorgen bij dr van Dam in mcl geweest. Ze werkt ook bij bergman heerenveen waar ik eind juni nog een afspraak met haar had staqn ( voor deze van vandaag gemaakt) Wat maten bekeken, afspraak voor tweede consult en gang van zaken besproken, normale werkwijze daar is na consult op wachtlijst bij planning dus duurt wrs lan. (Dr van dam zou de komende tijd bij bergman zitten) Thuis bergman gebeld en gevraagd of ik voor tweede consult daar terecht kon en wanneer voor operatie. Kan ik volgende week vrijdag op tweede gesprek en 8 juni al bv. Wow, gaat snel moet het even verwerken. Nu op zoek naar plaatjes wat ik qua bolling en vorm mooi vind. Heb omvang 70/75 en nu cup aaa? of bijna niets, gepaste prothese was 275 ( groter leek te fors bij mij) zowiezo dual plane en wrs ronde protheses afhangkelijkvan wat ik precies mooi vind. Waar zou je ongeveer qua maar op uitkomen? Iemand voorbeelden?
Guest MissRobot Posted May 20, 2016 Posted May 20, 2016 Ik heb destijds bovenin de zoekbalk het aantal cc gezet, dus in jouw geval "275cc" en dan zoeken maar. Dan kun je vast wel wat dames vinden met een vergelijkbare voorsituatie en dan hun foto's gaan bekijken. Succes met kiezen, want dat is inderdaad niet gemakkelijk.
BoysMom Posted May 20, 2016 Posted May 20, 2016 Spannend zeg!! Ik heb 3 weken geleden 275 cc natrelle rond dual plane gekregen. Je zou bij mij kunnen kijken. Succes met aftellen! Liefs
Wens Posted May 20, 2016 Author Posted May 20, 2016 4 uur geleden zei BoysMom: Spannend zeg!! Ik heb 3 weken geleden 275 cc natrelle rond dual plane gekregen. Je zou bij mij kunnen kijken. Succes met aftellen! Liefs Ik heb ze gezien, ze zijn prachtig! Heb jij medium of high profile of hoefde je dat niet aan te geven? Moet vorrbeelden meenemen maar vind het erg moeilijk.
BoysMom Posted May 20, 2016 Posted May 20, 2016 Ik heb medium gekregen. Ik moet je eerlijk zeggen dat ik alles aan mijn pc heb overgelaten. Ik heb gezegd wat ik wilde en dat het zo natuurlijk mogelijk eruit moest gaan zien. De PC die mij heeft geholpen staat er ook om bekend dus heb mij aan hem overgegeven hahahaha Het is ook heel erg moeilijk, heb ook nog erg getwijfeld, het kost een hoop geld en heeft heel wat jaren gekost om deze stap te zetten, dus het moet wel goed zijn! Succes meis! xxx
Ecao Posted May 21, 2016 Posted May 21, 2016 Die zoekbalk werkt niet als je er cc's ingeeft. Ik heb dat een paar weken geleden geprobeerd. Maar als je de naam van je pc ingeeft en dan in het vakje ernaast afbeeldingen aanklikt, kan je beginnen kiezen wat je mooi vind. Ik heb hier wel gemerkt dat borsten heel hard veranderen de eerste weken na een operatie. Ik had foto's die ik eerst eerder klein vond en nu zijn de borsten zo fel veranderd (naar voren gekomen ofzo... ik ben echt gaan terugzoeken, het gaat om dezelfde vrouw ) dat ze ineens veel groter lijken.
Mamalisa Posted May 21, 2016 Posted May 21, 2016 @Wens ik zal je zo even toevoegen aan mijn album, ik heb nu nog 275cc (krijg wissel in augustus) high profile dual plane geplaatst. Dat high profile hoefde ik niet zelf te beslissen hoor, profiel kiest de chirurg meestal, die weet precies wat bij je lichaam past. Ik ben 1.58 m en weeg ongeveer 45kg met die 275cc zit ik op een 70D (maar het ziet eruit als een c cupje) ik voeg je zo toe dan kun je kijken! @Ecao je kunt wel op cc zoeken in de zoekbalk hoor, maar je moet er wel een getal voorzetten, dus bijv 275cc want hij zoekt pas vanaf 3 leestekens.
Ecao Posted May 21, 2016 Posted May 21, 2016 ah, dat werkte bij mij niet. Ik kreeg geen zoekresultaten...
Wens Posted May 22, 2016 Author Posted May 22, 2016 Op Saturday, May 21, 2016 om 15:22 zei Mamalisa: @Wens ik zal je zo even toevoegen aan mijn album, ik heb nu nog 275cc (krijg wissel in augustus) high profile dual plane geplaatst. Dat high profile hoefde ik niet zelf te beslissen hoor, profiel kiest de chirurg meestal, die weet precies wat bij je lichaam past. Ik ben 1.58 m en weeg ongeveer 45kg met die 275cc zit ik op een 70D (maar het ziet eruit als een c cupje) ik voeg je zo toe dan kun je kijken! @Ecao je kunt wel op cc zoeken in de zoekbalk hoor, maar je moet er wel een getal voorzetten, dus bijv 275cc want hij zoekt pas vanaf 3 leestekens. Bedankt voor het toevoegen, wat zien ze er prachtig uit. Zo hoop ik dat het bij mij mag worden, qua postuur schelen we niet zoveel dus fijn om even te zien hoe het er ongeveer eruit ziet dan
Desert-Rose Posted May 23, 2016 Posted May 23, 2016 Hoi meis, Ik heb je titel een beetje aangepast en verhuisd naar de goede categorie, hier kun je dus verder al je updates/vragen,en dadelijk na je operatie ook je verslag neer zetten,en hoef je geen nieuw topic te openen,zo heb je dan alles bij elkaar staan. xxx
Wens Posted May 23, 2016 Author Posted May 23, 2016 Hey super! Wat handig. Ben een lijstje aan het maken wat handig is om in huis te halen. En begin te twijfelen over de maat na rondkijken op t forum. Ik ben 170 en weeg 56 kilo. Nu maat aaa? ( 70aa heeft vrijwel lege cups) Zoals je vrijdag gezien hebben is 275 natrelle dp mooi en de pc zei mischien nog net wat tegroot bij je postuur. Dit vond ik niet, heb zelfs nog wat grotere gevraagd om te zien hoe echt te groot eruit zou zien. En dat was idd te groot. Nu lees ik hier sommige met voorsitatie aa en met de 275 dp naar een grote b...dat is me net wat te weinig. Zal ook wel van de doorsnede afhangen denk ik? Heb plaatjes geplakt voor pc om te laten zien wat ik mooi vind. Morgen naar de anesthesist en vrijdag afspraak pc over maat
Ecao Posted May 23, 2016 Posted May 23, 2016 Ben jij ook aan het voorbereiden geslagen Ik ga straks naar pc om nog eens te passen. Ik kom ook van een aaaaaaa cup (nog 3 dagen) en ik wil naar een grote b/kleine c, zonder dat het er (té) geopereerd of opgeplakt uitziet. Maar, mijn pc vertelde me dat hoe minder eigen weefsel, hoe moeilijker om borsten groot te maken én tegelijkertijd echt te laten uitzien. Geniet van al je voorbereidingen Er staan hier, over het forum verspreid, heel wat lijstjes met tips en advies. Zoek maar eens op. Hier zijn gelukkig veel mensen met ervaring
Wens Posted May 24, 2016 Author Posted May 24, 2016 Vandaag bij bergman geweest op het pre-operatief spreekuur. Wat een fijne geruststellende vrouw, alle tijd voor vragen en wat een heerlijke rust in de kliniek zelf. Operatie tijd staat nu als tweede en ze heeft een aantekening gemaakt dat dat hopelijk zo mag blijven...zou heel mooi uitkomen ivm brengen van de kinderen naar school. Vrijdag naar dr. Van Dam en daarna langs consultente, zin in!
Wens Posted May 27, 2016 Author Posted May 27, 2016 Vanmorgen weer bij dr. Van Dam geweest. Omdat ik na een week oefenen met rijstzakjes met 275 erover uit ben dat dat het mooiste is en dr van dam dat vorige week aangaf, konden de fotos die ik had meegenomen erbij gepakt worden. Zoals ik al gedacht had wordt het medium profile en ze gaf aan dat ze vond dat ik de juiste beslissing had genomen, mooi passend, natuurlijk en helemaal gezien wat ik nu heb een goede keus. Vond ik best heel fijn dat ze dit zei, ze is best 'zakelijk' (niet op vervelende manier) en ook van de week dacht ik weer moet ik dit doen maar kom er nu met zo'n goed en vertrouwd gevoel weg. De consulente heeft even opgeschreven wat ik krijg, de natrelle TSM 275, ik zie dat dat een diameter van 11.5 en projectie van 3.9 is. Waar zou ik ongeveer opuitkomen? Ik heb nu aaa70 een C?
BoysMom Posted May 27, 2016 Posted May 27, 2016 36 minuten geleden zei Wens: Vanmorgen weer bij dr. Van Dam geweest. Omdat ik na een week oefenen met rijstzakjes met 275 erover uit ben dat dat het mooiste is en dr van dam dat vorige week aangaf, konden de fotos die ik had meegenomen erbij gepakt worden. Zoals ik al gedacht had wordt het medium profile en ze gaf aan dat ze vond dat ik de juiste beslissing had genomen, mooi passend, natuurlijk en helemaal gezien wat ik nu heb een goede keus. Vond ik best heel fijn dat ze dit zei, ze is best 'zakelijk' (niet op vervelende manier) en ook van de week dacht ik weer moet ik dit doen maar kom er nu met zo'n goed en vertrouwd gevoel weg. De consulente heeft even opgeschreven wat ik krijg, de natrelle TSM 275, ik zie dat dat een diameter van 11.5 en projectie van 3.9 is. Waar zou ik ongeveer opuitkomen? Ik heb nu aaa70 een C? Oh wat wordt het nu echt he!! Spannend!! Je krijgt echt precies dezelfde als die ik heb!! Ik kwam ook van een AAA weg en heb nu (gister nog stiekem gepast ) een D!!!! succes nog met aftellen!! Liefs x
Wens Posted May 27, 2016 Author Posted May 27, 2016 Ja, toch wel he? Het gaat natuurlijk om hoe het eruit ziet en vooral de verhoudingen maar D klinkt ook mooi genoeg
Ecao Posted May 28, 2016 Posted May 28, 2016 Fijn dat je gekozen hebt!! Bereid je maar goed voor Die losse kleren en voorsluitingen zijn echt nodig... ik trek mijn topjes nu over mijn billen omhoog. 275 gaat zo mooi zijn!
Guest Toetje1993 Posted May 28, 2016 Posted May 28, 2016 Hoi! Na weken te hebben rondgesnuffeld op dit Forum heb ik besloten om mij ook aan te melden. Ik ben 22 jaar, 166 cm en weeg 60 kg. Sinds de puberteit verlang ik al naar grotere borsten en eind dit jaar gaat als het goed is mijn droom in vervulling! Op dit moment ben ik nog enorm aan het oriënteren zodat ik goed voorbereid erin stap. Mijn voorkeur gaat op dit moment naar Bergmanclinics waar ik deze zomer een afspraak ga plannen. Ik lees dus even mee met dit topic en zou graag wat impressies willen opdoen qua resultaat na bv. Groetjes:)
Guest Toetje1993 Posted May 28, 2016 Posted May 28, 2016 Oh vergeten te zeggen, ik heb Cup 75A. Het liefst zou ik naar een volle C willen gaan, maar wil ook een oprechte mening van de pc horen;)
Wens Posted May 28, 2016 Author Posted May 28, 2016 9 uur geleden zei Ecao: Fijn dat je gekozen hebt!! Bereid je maar goed voor Die losse kleren en voorsluitingen zjorrendig... ik trek mijn topj es nu over mijn billen omhoog. 275 gaat zo mooi zijn! Losse broeken heb ik al, shirts met voorsluiting waar vind ik die? Zie me zelf ook i hemdjes stappen en naar boven sjoerren
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.