Jump to content

voorstellen/orienteren

Sanne21

Recommended Posts

Posted

Dag dames,

even kort voorstellen, mijn naam is Sanne en ik ben 21 jaar oud. Ik ben de laatste tijd 7 kilo afgevallen waardoor ik bijna geen borsten meer heb. heb nu een B cup.. Ik ben al wat rond gaan kijken naar verschillende plastisch chirurgen, hebben jullie tips voor mij? Wat zijn jullie ervaringen met plastisch chirurgen in het buitenland? En wat zouden jullie mij adviseren ik weeg nu 59kg en ben 1,64 lang.

Verheug me op jullie tips!
Groetjes Sanne

Posted

Hoi Sanne,

Dat je hier op het forum terecht kan is al heel goed want het heeft mij (en vele anderen) aan veel nuttige info geholpen.:) 

Ik heb zelf vijf weken geleden een bv gehad, nadat ik eerst jaren heb getwijfeld. Ik ben na veel lezen terecht gekomen bij de Wellnesskliniek in Genk en geopereerd door dr. Linda Visser, ik wilde graag Monobloc Hydrogel en een natuurlijk resultaat.

Zoals ik hier veel lees, zijn er veel goede chirurgen maar je kiest ook op basis van wat je graag zou willen. Ik zou gewoon een paar consults plannen bij diverse artsen die je aanstaan, om je eens verder te oriënteren. Ik ben zelf maar bij twee artsen geweest maar ik wist nogal snel wat ik wilde:)  Daarbij goed aangeven wat je wilt, belangrijke vragen van te voren opschrijven.

En bedoel je met 'buitenland' België of wil je het echt verder zoeken? Dat is iets wat ik echt niet zo gauw zou doen (of woon je ergens ver weg?). In het geval dat er iets gebeurt (ook al is het niet vaak) is je arts niet bereikbaar en een ellenlange reis na een operatie...Maar goed wellicht zijn er mensen die er meer ervaring mee hebben dan ik.

Succes ermee in ieder geval!

Posted

Heyla, welkom op het forum ! je hebt het geluk hier eerst terecht te zijn gekomen haha! :D denk dat er veel dames blij zijn met dit forum :)

ik zou je al eens eerst aanraden hier wat rond te neuzen & te lezen en kijken. Er zijn hier veel pc's vanuit BE bekend maar ook PC's van NL . 

BE : dan heb je plovier, demeyere & verdonck (diegene die ik ook op mijn lijstje had staan,) ondertss heb ik zelf gekozen voor demeyere. ik heb mijn consult bij hem op 20 juli. Waarom ik voor hem kies? Nuja .. ik zit hier al sinds januari en ik heb gwn heeeeeeeeeeeeel veel gelezen. De andere 2 zijn ook goed , daar niet van, demeyere is ook net iets dichter bereikbaar voor mij ;) je moet vooral veel lezen om te weten wat je uiteindelijk wilt en naar wie je wilt gaan.

in NL heb je : NIO , dokter hebt goude handjes (zijn heeeeeeeeeeeeeel veel goede verhalen over), Frans Straten is ook heel heel goede pc.. Verder zjn er nog zoveel pc's hier op het forum !

dus ik raad je aan gwn verslag tot verslag te lezen :P lol ! niet allemaal natuurlijk maar van verschillende pc's en dames hun boobs zien enz.. en dan vind je je weg wel. Zo heb ik mijn weg gevonden :) lezen lezen lezen ! 

xxx 

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.