Lizzy84 Posted May 20, 2016 Posted May 20, 2016 Hoi allemaal, Ik volg al enige tijd alles wat hier voorbij komt! Het heeft mij super veel geholpen en ben heel erg blij dat iedereen zijn ervaringen deelt. Na vele jaren twijfels heb ik de knoop doorgehakt en heeft 17 mei mijn bv plaatsgevonden. ik ben 32 jaar, 1.76, 62 kilo en kom van een 75 A ik heb gekozen voor een 340cc anatomisch voor de borstspier. Zelf train ik zeer fanatiek 5 a 6x per week (zware krachtraining in combie met boxen) mijn operatie is snel en goed verlopen. Ging om 13:00 onder narcose en om 16:00 stapte ik alweer naar buiten, nog lichtelijk waus de pijn is dragelijk zover en neem dan ook niet meer dan 4 paracetamols per dag. Alles voelt natuurlijk strak en beurs en vooral savonds voel ik de zwellingen. Dan leg ik er lekker een icepack op wat verkoeling geeft. Douchen vind ik nog vreemd en een beetje eng. Heb veel vocht aan de zijkanten van mijn borsten dus alles ziet er zo vreemd uit. Weet dat het tijd nodig heeft en kan ook niet wachten tot alles er mooi uitziet. Merk dat ik mezelf moet inhouden om niet te veel te doen. Overdag merk ik het niet maar savond voel ik het gelijk. Ben altijd graag in beweging en wil van alles doen. Mijn vriend moet mij echt tegenhouden hahaha Zal ook een hele uitdaging worden om niet te sporten de komende weken!
vermer Posted May 20, 2016 Posted May 20, 2016 Gefeliciteerd met je nieuwe borsten!! Doe maar lekker rustig aan, ook al heb je het geluk weinig pijn te hebben, je bent toch geopereerd en alles moet wel goed op de plek blijven hè, haha! Xx
Desley1994 Posted May 20, 2016 Posted May 20, 2016 Gefeliciteerd met je nieuwe boobies!! Doe lekker rustig aan x
Lizzy84 Posted May 20, 2016 Author Posted May 20, 2016 Ja ik hou me goed in hoor probeer zoveel mogelijk stil te zitten op de bank! Niks zwaars tillen!
Vrouwke Posted May 23, 2016 Posted May 23, 2016 Leuk om je ervaring te horen! Ik ben ook van plan om naar deze arts te gaan voor de BV. Ik ben benieuwd naar je uiteindelijke ervaring en resultaten. Ik ben ook een fanatiek sportster, 5 x per week. In mijn geval 4 keer zware krachttraining en 1 keer paalfitness. Succes de komende weken met het stil zitten hihi! You can do this girl.
Lizzy84 Posted May 23, 2016 Author Posted May 23, 2016 Niks anders dan lof voor dr vd Weij. Woensdag de eerste controle. Vandaag dag 6 na bv en alles gaat prima. Heb alleen last van een knellende rand van de sport bh. Vreselijk ding, heb er nu watjes tussen gedaan om van de ergste knellig af te zijn. Helpt een beetje. Stil zitten gaat ook beter dan verwacht. Maar ben wel al twee keer de deur uitgegaan om te lunchen. Werd hiervoor met de auto gebracht dus dat scheelt
Lizzy84 Posted May 24, 2016 Author Posted May 24, 2016 Zo vandaag precies een week geleden! Alles gaat goed weinig last alleen wordt echt helemaal gek van die sport bh. Die zit zo vreselijk knellend bij de onder rand. Heb er nu 1 van Triumph en wil een nieuwe bestellen. Iemand een goed advies voor welk merk ik kan gaan? Zat net te zoeken online en kwam het merk Annamamelle tegen. Iemand ervaring hiermee?
Bella4 Posted May 24, 2016 Posted May 24, 2016 Hoi @Lizzy84! Gefeliciteerd met je boobs . Wat fijn dat het allemaal zo voorspoedig gaat. Ik ben ook geopereerd door dr van der Weij ( vandaag 12 dagen PO) en moet zeggen dat het me qua napijn ook heel erg mee viel. Bah ik vond die Triumph ook niet lekker zitten, veel te strak en cup zo puntig. Ben snel een andere bh besteld op http://www.online-care.eu/nl/pd/lipoelastic-pi-extra-postoperative-bra/ en ben heel erg blij mee. Op het consult vroeg dr van der Weij nog hoe ik aan zo'n mooie bh kwam Levering was heel snel en ze hebben verschillende modelletjes, ik heb lipoelastic PI extra. Succes
Lizzy84 Posted May 24, 2016 Author Posted May 24, 2016 Hi @Bella4 dank je! Ja ben ik ook echt blij mee. Zo te lezen bij jou ook. Mooie maat heb je hoor. Mij eerste reactie was het had nog best iets groter gemogen hahahha maar als ik dan de voor en na foto zie is het verschil toch best groot Ziet er nog niet uit maar ik weet dat komt vanzelf Ik heb gelijk een bh besteld hou het geen dag langer vol met dit kreng!
Angel84 Posted May 24, 2016 Posted May 24, 2016 2 uur geleden zei Bella4: Hoi @Lizzy84! Gefeliciteerd met je boobs . Wat fijn dat het allemaal zo voorspoedig gaat. Ik ben ook geopereerd door dr van der Weij ( vandaag 12 dagen PO) en moet zeggen dat het me qua napijn ook heel erg mee viel. Bah ik vond die Triumph ook niet lekker zitten, veel te strak en cup zo puntig. Ben snel een andere bh besteld op http://www.online-care.eu/nl/pd/lipoelastic-pi-extra-postoperative-bra/ en ben heel erg blij mee. Op het consult vroeg dr van der Weij nog hoe ik aan zo'n mooie bh kwam Levering was heel snel en ze hebben verschillende modelletjes, ik heb lipoelastic PI extra. Succes Ik ben ook bij boerhaave geopereerd en heb dus ook zo'n lelijke oma beha aangekregen. Mogen we zelf al gewoon een andere sportbeha aandoen?
Bloem92 Posted June 6, 2016 Posted June 6, 2016 @Bella4 Goede tip, die BH's! Weet jij of ze groot of klein vallen? Ik word komende vrijdag door Van der Weij geopereerd en wil er ook vast een bestellen Heb een onderwijdte van 71 cm en dat zou dan precies een S zijn (M is vanaf 72 cm). x
Lizzy84 Posted June 12, 2016 Author Posted June 12, 2016 Ik zou een M doen heb ik ook gedaan zit een stuk lekkerder!
Lizzy84 Posted June 12, 2016 Author Posted June 12, 2016 Even een update! sinds vrijdag avond flinke pijn en zwelling in mijn rechter borst. Ik dacht gelijk zal wel iets verkeerd hebben gedaan, te snel bewogen of gestoten ofzo. Pijnstiller erin en gaan slapen. De volgende ochtend was het nog erger en vreselijke hoofdpijn erbij. Heb de hele dag dood op de bank gelegen. Weer paracetamol gaan slikken en even met de kliniek gebeld. Maar die zeiden rust nemen. Vertelde ze ook dat ik aan die borst een plekje had waar het litteken geirriteerd was omdat er nog een draatje uistak. Maar geen open wond ofzo. Nu werd ik net wakker met een natte BH en ja hoor er stroomt vocht uit Gelukkig is het helder en zakt de pijn ook gelijk weg. Heb gelijk de kliniek gebeld maar er is nog geen arst aanwezig. Ze bellen zo terug. zo balen hopelijk gaat het vanzelf weg.
Angel84 Posted June 12, 2016 Posted June 12, 2016 Ow balen! Hebben ze inmiddels teruggebeld? Wat hebben ze erover gezegd?
vermer Posted June 12, 2016 Posted June 12, 2016 Ach nee meis, bah. Hebben ze alweer gebeld? Hopen dat het meevalt. X
Lizzy84 Posted June 12, 2016 Author Posted June 12, 2016 Nog niks gehoord! Ga ze zo maar zelf no een keer bellen. Er blijft nog steeds vocht uit komen.
Mamalisa Posted June 12, 2016 Posted June 12, 2016 Oh jeetje! Wat balen. Hopen dat het niks ergs is. Al iets gehoord?
Moeder van twee Posted June 12, 2016 Posted June 12, 2016 Ach nee, ik ga ook naar boerhaave 5 juli! Ik werd heel blij van je eerste Posts, nu wel vervelend zeg! Hopelijk snel weer pijnvrij! Sterkte!
Angel84 Posted June 12, 2016 Posted June 12, 2016 1 uur geleden zei Moeder van twee: Ach nee, ik ga ook naar boerhaave 5 juli! Ik werd heel blij van je eerste Posts, nu wel vervelend zeg! Hopelijk snel weer pijnvrij! Sterkte! Er is altijd een risico op complicaties. Ligt niet aan de kliniek ;-) Ik ben er 24 mei geopereerd en ben hartstikke tevreden. De boobs en de littekens zien er hartstikke goed uit. @Lizzy84 hopelijk heb je inmiddels een arts gesproken? Hoe gaat het met de pijn en de lekkage? Xxx
Moeder van twee Posted June 12, 2016 Posted June 12, 2016 Ik weet het hoor dat het er bij iedere kliniek complicaties kunnen optreden! Ik heb ook de volste vertrouwen in d'r Smits/boerhaave! Ik kan niet wachten!
Angel84 Posted June 12, 2016 Posted June 12, 2016 18 minuten geleden zei Moeder van twee: Ik weet het hoor dat het er bij iedere kliniek complicaties kunnen optreden! Ik heb ook de volste vertrouwen in d'r Smits/boerhaave! Ik kan niet wachten! Dokter Smits is een topper Succes met aftellen, ik ga je volgen!
Lizzy84 Posted June 12, 2016 Author Posted June 12, 2016 Kan inderdaad iedereen gebeuren! Het de assistent gesproken en moet morgen langskomen. Baal wel dat ik niet vandaag kon want het lekt best wel erg. Maar omdat ik geen koorts heb heeft het geen spoed.
Lizzy84 Posted June 12, 2016 Author Posted June 12, 2016 Het is nu om het half uur gaasjes verwisselen Pictures visible for members only. Become a member now.
Desert-Rose Posted June 12, 2016 Posted June 12, 2016 Hoi meis, Jeetje lastig, en het kan best zijn dat er nog een draadje onder zit wat een beetje aan het rommelen is. Ik vind het er nog niet onrustig uitzien,en het vocht is helder, wat meestal wel wijst op wondvocht,wat nu "gelukkig"naar buiten kan komen doordat het draadje een klein gaatje heeft gemaakt. Hoe is je temperatuur nu, want je temp zakt natuurlijk wel door de paracetamol. Wat je nu even kan doen, is spoelen onder de douche, goed droog deppen met een gaasje, en dan weer een steriel gaasje erop, of als je het in huis hebt een absorberend verband. Hou wel even in de gaten dat het niet rood of warm gaat worden, want dan moet je eerder aan de bel trekken. beterschap meis. xxx
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.