Ga naar inhoud

Zinin : 27 juli 2016 : Dr. van Tits: Velthuis Kliniek


Aanbevolen berichten

Hallo meiden, ik lees al een aantal weken mee met jullie ervaringen en raak zo meer en meer op de hoogte van alles omtrent een borstvergroting. Laat ik mezelf eens voorstellen. Ik ben net 40 jaar geworden (18 van geest ;)  ) en ben nooit tevreden geweest met mijn borsten. Een kleine A cup. In mijn gedachte altijd een bv gewild maar niet gedurfd vanwege mogelijke complicaties en het is ook niet goedkoop. 5 jaar geleden raakte ik zwanger en kreeg grote volle borsten. Wat voelde ik me fijn op en top vrouw!! Na een jaar helemaal geslonken tot slappe b cup theezakjes model. Toen gaan sparen en nu is het eindelijk bijna zover. Ik ben in februari bij dr Tits op consult geweest. 27 juli gaat het gebeuren. Mijn zus is ook door hem geopereerd een jaar geleden. Ze vond het heel fijn daar en heeft prachtige tits ;) gekregen van die man. Het consult was heel fijn voelde me op m'n gemak. Hij nam uitgebreid de tijd voor me luisterde naar mijn wensen . Ik wil echt grote borsten en we hadden besloten dual plane mentor II rond hp 550/600 cc. Paar weken later terug gegaan voor nog een passessie de consulente weer superaardig. Ik kan bellen en mailen ze belt me altijd snel terug. Ik wilde toch nog groter na overleg met dr Tits word het nu 650/700cc  :DWhoehoe! Een klein beetje breder dan mijn eigen borstkas dan is het iets minder natuurlijk, maar vind ik niet erg. Ik had gedacht dat hij van de natuurlijke minder grote borsten was dus dit viel me niet tegen. Ik had een supergoed gevoel totdat ik een paar slechte ervaringen heb gelezen over hem hier op het forum:(Dat maakt me wel een beetje onzeker. Vooral over de nazorg. Hoewel mijn zus de nazorg erg fijn vond maar zij heeft dan gelukkig ook geen complicaties gekregen. ik houd van grote borsten maar heeeeeeel af en toe komt er een stemmetje:zullen ze niet te groot zijn? Ik ben 1.73 m en 64 kilo. Passessie vond ik erg mooi. Ik hoop dat er meiden zijn die (fijne) ervaringen kunnen delen over een borstvergroting van drTits want ik lees niet zoveel hier over hem. Jee wat een lang verhaal nog. groetjes van Zinin...heb er zin in  in mijn grote boobies:rolleyes:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 91
  • Created
  • Laatste Reactie

Hoi welkom!!!

 

Wat een leuk verhaal haha, lekker enthousiast! Weet je, je hoeft niet onzeker te zijn.. over iedere PC kun je wel iets vinden wat negatief is als je wilt hoor..als jouw gevoel goed is en je zus goede ervaringen hebt, prima toch?

 

HEel veel plezier met aftellen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank je^_^Ja klopt moet ook naar m'n gevoel luisteren maar dr nio wordt hier zo geprezen en dan denk ik soms:heb ik wel de goede gekozen...maar inderdaad niet teveel piekeren , Thanx  je stelt me wel gerust :)Ik heb een goed gevoel en aftellen Hihi daar ben ik wel mee bezig. Heb ook zo'n aftelkalender op m'n mobiel. Hahah. Ga lekker slapen nu ..welterusten ..groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi, ik neem aan dat v Tits de nadelen van een prothese die heel breed is met je heeft besproken? Sommige dames krijgen daar last van, hoeft niet, kan wel. @best_boobie weet er veel van. Ik heb zelf 700 cc mentor maar die is nog binnen mijn eigen borstbreedte gebleven. Ik voel ze niet tegen mn armen aan bijvoorbeeld. 

ik weet natuurlijk niet wat je in je hoofd hebt voor een doel, maar je kunt t maar weten. 

Nio, hier de boobguru, plaatst ook vaak grote volumes, het verschil zit bij hem in de eurosiliconen die hij gebruikt. Daarvan is de breedte minder en weer meer projectie in verhouding ten opzichte van mentor protheses.

xxx

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 minuten geleden zei Nonky:

Hoi, ik neem aan dat v Tits de nadelen van een prothese die heel breed is met je heeft besproken? Sommige dames krijgen daar last van, hoeft niet, kan wel. @best_boobie weet er veel van. Ik heb zelf 700 cc mentor maar die is nog binnen mijn eigen borstbreedte gebleven. Ik voel ze niet tegen mn armen aan bijvoorbeeld. 

ik weet natuurlijk niet wat je in je hoofd hebt voor een doel, maar je kunt t maar weten. 

Nio, hier de boobguru, plaatst ook vaak grote volumes, het verschil zit bij hem in de eurosiliconen die hij gebruikt. Daarvan is de breedte minder en weer meer projectie in verhouding ten opzichte van mentor protheses.

xxx

 

Hoi Nonky, ja ik heb het met hem besproken en de protese was maar een heel klein beetje breder. Een halve centimeter. Hij zag hier geen nadelen aan behalve dat het er iets minder natuurlijk uitzag. Het stukje over de armen zou ik geen last mee hebben want heb vrij dunne armen  :blush:als ik daar borsten tegenaan wil voelen moeten ze wel supersuperbreed zijn..hihi. 

Vind het wel fijn dat je het benoemd en misschien kan best-boobie mij hier inderdaad nog iets meer over vertellen? 

Ik heb afgelopen weken veel van je gelezen Nonky je bent inderdaad een sterke positieve vrouw en bij jouw komt het vast allemaal goed. Ik leef met je mee Xxx 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi

Ik zie dat ik getagd ben door @Nonky, dus bij deze mijn mening :P

Dat is ook leuk zeg! Van Tits die ronde  prothesen plaatst.. Meestal kom ik van hem alleen maar verhalen tegen over anatomische prothesen, maar ronde doet hij dus ook!! :D 

Fijn dat hij ook echt je wensen opvolgt en jou je droomboobs gaat geven, super!

Een prothese die een halve cm breder is dan je eigen borst, is echt geen probleem hoor. Dat doen Nio en Plovier ook heel vaak, en dat veroorzaakt echt geen problemen.
Breder dan een cm breder dan je eigen borsten, kan een probleem worden, maar ook dan is het nog afhankelijk van je eigen lichaamsbouw en hoe strak je huid is enz.

Lekker aftellen meid!!
27 juli is het zo ;)

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Afgelopen dagen in het ziekenhuis geweest, mn zoontje, net 5, heeft zn arm lelijk gebroken en moest geopereerd worden:74:was zwaar zielig.Ben op de ok geweest en de uitslaapkamer. Ik kreeg ook zo'n smurfenpak aan en mutsje. Dus zoiets ziet het er ook uit in velthuis ging er regelmatig door mijn hoofd. Heb dus al min of meer een voorproefje gehad :67:Nu zie ik er wel zwaar tegenop na mijn eigen operatie om voor een kind te zorgen met een arm in het gips. Hij is zo hulpbehoevend. Het lukt m niet eens om zelf op de wc te zitten, zelf aankleden gaat niet ,douche niet enz. Daar ga ik dan met mn maanden stoomcursus voor hem om zoveel mogelijk zelfstandig te kunnen...en ineens kan hij niets meer :139:. Maar ik weet zeker dat we er wel een weg in vinden maar moet dan echt goed opletten dat ik geen rare bewegingen ga maken. Pfff wat een gedoe. Als iemand nog tips heeft zijn ze van harte welkom Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey,

Bah.... dat je dit de afgelopen dagen heb moeten meemaken met je kleintje :( Hopelijk gaat het al iets beter, tis toch effe schrikken als ze zo klein al een operatie moeten ondergaan. Kan mij wel inleven dat je er effe tegenop zie straks. Misschien extra huptroepen vragen om je te ondersteunen als dat mogelijk is? Je zal er zeker een weg in vinden als je maar bewust bezig bent met je handelingen straks. 

Sterkte en heeel veel beterschap daar!!

Groetjes 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi @BrownieG,

Bedank voor je berchtje. Superlief. Het gaat hier al beter met de pijn van mn jongen dus dat is fijn. Dank je .Ja je hebt gelijk ik denk dat ik na de bv echt de hulp in moet gaan roepen van andere ook al voel ik mezelf dan tot last. Maar ze hebben het zelf aangeboden en mn herstel is wel belangrijk natuurlijk wil niet dat ik achteraf denk van had ik toch maar meer hulp gevraagd. Ik heb gisteren ook wat korte en lange joggingbroeken gehaald voor mn jongen dan kan hij zichzelf in ieder geval half uitkleden en een opstapje voor bij de bank dan kan hij erzelf opklimmen. Elke handeling die hij zelf kan doen is er weer eentje. Ik ben iemand die alle touwtjes in handen wil hebben maar er kan zomaar iets tussen komen waar je geen grip meer ophebt. Dit is ook weer een punt voor mij om soms wat meer de dingen los te laten. Het komt uiteindelijk wel goed :1:

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

l@Pinkylicious  bedankt voor je lieve berichtje :53:

ja ik ben ook 1.73. De boobiefoto die ik van jouw heb gezien ziet er erg mooi uit. Heb al een paar keer gedroomd dat er toch geen 700 cc in paste bij mij. Maar ik heb al wel meer rare dromen gehad...oa dat de ok kamer overstroomd was met gelekte sillicone :45:

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Zinin, die dromen! Hahahaha! Vreselijk zijn ze, maar toch ook weer heel erg grappig.

Dr. v.d. Weij heeft volgens mij nog wel gezegd, dat er echt niet meer in had gepast.

maar dat kan ook droom zijn geweest. Hihi! Ben die uren echt kwijt.

xxxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

@Pinkylicious    ik krijg je getaggde naam niet weg pinkylicious dat is raar....

Vandaag mijn tijd doorgekregen. Volgende week woensdag 11 uur bij velthuiskliniek zijn en rond 1140 zal het gaan gebeuren . Weer een stapje dichterbij!! Ben al zolang aan het aftellen en nu nog maar 1 week.. vind het spannend maar heb er heel veel zin in . Dit wil ik al zooooooo lang :43: 

Ik mag 6 uur vantevoren niks meer eten. Zou dus betekenen dat ik sochtends heel vroeg nog iets kan eten...om een uur of 5 ..kweet niet of ik dan al honger heb. Of ik eet flink wat voordat ik naar bed ga tegen 12 uur snachts...maar dan is het wel een lange ruk...wordt misschien toch wekker zetten dan. Hahaha 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Over een kleine 17 uur is het dan zover..dan krijg ik boobies :1bouncingboobs:. Afgelopen weekend vond ik emotioneel erg moeilijk. Het leek wel alsof ik zwanger was met al mn hormonen. Jeetje zeg...jantje huilt jantje lacht :102::43: en ik irriteerde me overal aan. Ik was zeker niet de aardigste persoon om bij in de buurt te zijn...oeps . En zoals ik het hier lees is deze rollercoaster van emoties nog langes niet voorbij...ik moet mezelf weer positief in stellen want wordt gek van mezelf. komt vast allemaal goed...dit is wat ik al zo lang wil...mezelf vrouw voelen :D

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Flowaatje ja is zonde als ik dat niet ga doen..nog lekker gek doen hier hihi nu het nog kan inderdaad. 

Ik heb een hoofdsteun voor het bed geleend via thuiswinkel (ofzoiets) was een tip die ik hier op t forum mee heb gepakt.

Bedankt :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.